Online
Budujemy szeroki zasięg komunikacji w oparciu o najlepszy na rynku jakościowy kontent pochodzący z platform TVN Warner Bros. Discovery, od partnerów krajowych i zagranicznych oraz od największych koncernów mediowych.
Docieramy miesięcznie z ofertą do ponad 33,6 mln unikalnych użytkowników wideo. Zapewniamy potencjał reklamowy in-stream ponad 5,7 mld spotów. Oferujemy dzięki temu wyższy zasięg kampanii reklamowych, jakościową alternatywę dla masowych kampanii wideo oraz znacznie szersze możliwości targetowania.
1 / 20
Billboard jest formą reklamy, emitowaną w górnej, środkowej części serwisu. Kliknięcie w billboard powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 750x100px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png
2 / 20
Double wideboard jest formą reklamy, emitowaną w górnej, środkowej części serwisu. Kliknięcie w double wideboard powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 980x300px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png, html5
3 / 20
Double billboard jest formą reklamy, emitowaną w górnej, środkowej części serwisu. Kliknięcie w double billboard powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 750x200px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png
4 / 20
Halfpage jest formą reklamy, emitowaną na prawej szpalcie serwisu. Kliknięcie w halfpage powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 300x600px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png
5 / 20
Interstitial jest formą reklamy emitowaną na warstwie layer na urządzeniach mobilnych. Kreacja wyświetlana jest na całym ekranie telefonu. W zależności od położenia urządzenia mobilnego (pion/poziom) konieczne jest użycie odpowiedniej kreacji – w tym celu niezbędne jest dostarczenie zarówno wersji poziomej, jak i pionowej. W tej formie dostępne są trzy możliwości skalowania się kreacji do ekranu (zmniejszanie, przykrycie, dopasowanie). Do kreacji dodawany jest automatycznie przycisk ”zamknij”.
Zmniejszanie- skalowanie kreacji, w taki sposób, aby była widoczna całość kreacji z zachowaniem proporcji; istnieje możliwość dodania tła do danej kreacji. Kolor tła należy dostarczyć w systemie Hex.
Przykrycie- dopasowanie kreacji do całości ekranu z zachowaniem proporcji. W sytuacji kiedy dana kreacja nie mieści się w całości na ekranie telefonu, ta część nie jest wyświetlana
Dopasowanie- dostosowanie kreacji do szerokości i wysokości ekranu. Przy innych proporcjach ekranu niż podesłana grafika, kreacja zostanie rozciągnięta w pionie lub poziomie.
widok pionowy:
Rozmiar: 360x640 px
Waga: 60 kB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png
widok poziomy:
Rozmiar: 640x360
Waga: 60 kB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png
7 / 20
Overlay jest graficzną formą reklamy, emitowaną w trakcie odtwarzania kontentu video w dolnym obszarze materiału. Overlay znika po 10 sekundach. Kliknięcie w overlay powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar:
player flashowy: 640x60px;
player kinowy: 960x60px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty:
player flashowy: swf, jpg, gif, png
player kinowy: jpg, png, mp4
8 / 20
Panel jest formą reklamy, emitowaną w treści serwisu pomiędzy artykułami. Kliknięcie w panel powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: panel pod pierwszym artykułem 640x100px lub 640X200px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png
9 / 20
Panel jest formą reklamy, emitowaną w treści serwisu pomiędzy artykułami. Kliknięcie w panel powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: panel pod trzecim, piątym i siódmym 640x340px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png
10 / 20
Panel śródtekstowy jest formą reklamy, emitowaną w dolnej, środkowej części serwisu. Kliknięcie w panel śródtekstowy powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 980x150px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png
11 / 20
Jest to forma reklamowa pojawiająca się w górnej części strony na smartphonach. W zależności od położenia urządzenia mobilnego (pion/poziom) konieczne jest użycie odpowiedniej kreacji. Kliknięcie w banner powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
widok poziomy:
Rozmiar: 600x150px
Waga: 50 kB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png
widok pionowy:
Rozmiar:300x100px
Waga: 50 kB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png
12 / 20
Restboard jest graficzną formą reklamy, emitowaną podczas pauzy kontentu video w po prawej stronie okna playera lub po środku (w zależności, czy podczas pauzy w playerze są polecane też inne materiały).
Kliknięcie w Restboard powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 400x425px
Waga: 120KB
Dopuszczalne formaty: .jpg, .png
13 / 20
Screening jest formą reklamową integrującą w sobie 2 kreacje: tapetę oraz billboard/double billboard. Dodatkowo, screening występuje w 2 postaciach:
a) klikalny double billboard z nieklikalną tapetą
b) klikalny double billboard z klikalną tapetą
Billboard/Double billboard oraz tapeta tworząć całość kreacji. Kliknięcie w klikalną część screeningu powoduje przejście na adres docelowy kreacji. Tapeta powinna być stworzona w taki sposób, aby komponowała się ze stroną, na której zostanie umieszczona. Istotne jest to, by po umieszczeniu jej na stronie sprawiała ona wrażenie części serwisu.
Rozmiar: tapeta: rozdzielczość ekranu minus szerokość serwisu
Waga: 1mb
Dopuszczalne formaty: JPG
14 / 20
Skyscraper jest formą reklamy, emitowaną na prawym lub lewym marginesie serwisu. Kliknięcie w skyscraper powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 120x600px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png
15 / 20
Jest to film video pojawiający się w zależności od rodzaju kreacji przed, w trakcie, lub po emisji właściwego materiału wideo. Waga materiału jest nieograniczona. Dodatkowo na spocie reklamowym na jego prawej części pojawiają się klikalne ikonki wraz z opisem. Ich liczba jest zależna od rodzaju playera, który serwuje reklamę.
Spoty interaktywne dzielimy 3 kategorie:
- preroll interaktywny – materiał występujący przed emisją właściwego materiału/kontentu w playerze
- midroll interaktywny – materiał występujący podczas przerwy, w trakcie trwania emisji właściwego materiału w playerze
- postroll interaktywny – materiał występujący po zakończeniu emisji właściwego materiału w playerze
Kliknięcie w spot interaktywny bądź ikonkę powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
16 / 20
Superpanel jest formą reklamy, emitowaną na stronie głównej TVN24. Kliknięcie w panel powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 970x425px
Waga: 100kb
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png, html5
17 / 20
Szeroki Branding Playera Kinowego jest formą reklamy podłożoną pod kontent video, szerszą od niego o 64 px (w tym 2 px bezpieczeństwa) w kierunku górnym i dolnym oraz 204px (w tym 2 px bezpieczeństwa) w kierunku lewym i prawym. Kontent video jest umiejscowiony nad środkową częścią warstwy z brandingiem – wymiary playera video to 960x540px. Możliwe jest dostarczenie kreacji w formie pełnego obrazu (bez wycinania przestrzeni na player w centrum kreacji), którego środek zostanie przykryty przez rzeczywisty player - należy jednak pamiętać, by nie została przekroczona maksymalna waga kreacji. Dokładna wizualizacja Brandingu może być wysłana na życzenie Klienta.
Rozmiar: pełnoformatowe obramowanie: 1364x664px
Waga: 150KB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png, swf, html5
Dostępność: Player.pl, Strony Formatu
Inne rodzaje brandingu playera dostępne w ofercie online:
Branding Playera Kinowego
Branding Playera Kinowego jest formą reklamy podłożoną pod kontent video, szerszą od niego o 62 px w każdym kierunku. Kontent video jest umiejscowiony nad środkową częścią warstwy z brandingiem – wymiary playera video to 960x540px. Branding powinien zatem zawierać grafikę jedynie w ramce okalającej materiał video o grubości 62 px, ponieważ reszta kreacji zostanie przykryta. Możliwe jest dostarczenie kreacji w formie pełnego obrazu (bez wycinania przestrzeni na player w centrum kreacji), którego środek zostanie przykryty przez rzeczywisty player - należy jednak pamiętać, by nie została przekroczona maksymalna waga kreacji. Dokładna wizualizacja Brandingu może być wysłana na życzenie Klienta.
Rozmiar: pełnoformatowe obramowanie: 1084x664px;
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png, html5
Dostępność: Player.pl
Średni Branding Playera
Średni Branding Playera jest formą reklamy emitowaną wokół playera o wymiarach 580x326px. Branding playera jest szerszy od playera o 30px w każdym kierunku, w związku z tym dostarczony materiał powinien mieć wymiary 640x386px z pozostawionym przezroczystym miejscem na player o wymiarach 580x326px.
Rozmiar: 640x386px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, png
Dostępność: strony formatu. Istnieje możliwość wyświetlenia średniego brandingu playera także na tabletach; w takim wypadku należy dostarczyć statyczną kreację zastępczą brandingu w .png o wymiarach 640x386px.
Branding Playera TVN24
Branding Playera TVN24 jest formą reklamy podłożoną pod kontent video, szerszą od niego o podaną liczbę px w każdym kierunku. Kontent video jest umiejscowiony nad środkową częścią warstwy z brandingiem. Branding powinien zatem zawierać grafikę jedynie w ramce okalającej materiał video o odpowiedniej grubości, a reszta (środkowa część przykrywana przez player) kreacji powinna być przezroczysta.
Rozmiar: branding playera małego: Wymiary playera to 278x156px. Branding playera jest szerszy od playera o 15px w każdym kierunku, w związku z tym dostarczony materiał powinien mieć wymiary308x186px z pozostawionym przezroczystym miejscem na player o wymiarach 278x156px.
Branding playera średniego: Wymiary playera to 580x326px. Branding playera jest szerszy od playera o 30px w każdym kierunku, w związku z tym dostarczony materiał powinien mieć wymiary640x386px z pozostawionym przezroczystym miejscem na player o wymiarach 580x326px.
Branding playera dużego: Wymiary playera to 880x495px. Branding playera jest szerszy od playera o 45px w każdym kierunku, w związku z tym dostarczony materiał powinien mieć wymiary 970x585px z pozostawionym przezroczystym miejscem na player o wymiarach 880x495px.
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, png
18 / 20
Triple billboard jest formą reklamy, emitowaną w górnej, środkowej części serwisu. Kliknięcie w triple billboard powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 750x300px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png, html5
Istnieje możliwość wyświetlenia triple billboardu także na tabletach: statyczna kreacja zastępcza w .jpg bądź .png o wymiarach 750x300px.
19 / 20
Wideboard jest formą reklamy, emitowaną w górnej, środkowej części serwisu. Kliknięcie w wideboard powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 980x150px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png, html5
Istnieje możliwość wyświetlenia triple billboardu także na tabletach: statyczna kreacja zastępcza w .jpg bądź .png o wymiarach 750x300px
20 / 20
Spot e-commerce emitowany jest w player.pl na platformie desktop przed, w trakcie lub po odtworzeniu właściwego materiału wideo. W lewej części kadru podczas emisji spotu pojawia się metka informująca o liczbie produktów objętych możliwością natychmiastowego zakupu online (opcjonalnie istnieje możliwość wyłączenia jej). Metka rozwija się automatycznie ukazując wybrany produkt lub kilka produktów naraz, wraz z cenami, w momencie pojawienia się ich na materiale wideo. Najechanie kursorem na produkt powoduje zatrzymanie spotu, dzięki czemu użytkownik ma dłuższy kontakt z reklamą. Kliknięcie w wybrany produkt pozwala poznać związane z nim szczegóły, a przycisk „Wybierz” umożliwia przejście na stronę docelową e-sklepu i zakup prezentowanego w spocie produktu.