Max to unikalny katalog treści od różnych dostawców usług medialnych, w tym katalog zupełnie nowych produkcji Max Original, bogata sekcja kultowych tytułów HBO, a także obszerna biblioteka TVN. To miejsce, które łączy najbardziej jakościowy kontent premium.

Oferta programowa serwisu obejmuje najwyższej jakości rozrywkę i programy we wszystkich gatunkach i kategoriach, między innymi seriale telewizyjne, filmy (dostępne krótko po premierach kinowych), dokumenty, programy dla dzieci, transmisje najważniejszych sportowych wydarzeń na żywo oraz serwisy informacyjne. Niezwykłą siłą platformy jest także lokalny kontent.

Max oferuje widzom wyjątkowe doświadczenia, szerszy wachlarz rozrywki oraz dwa razy więcej treści niż dotychczas dostępne na HBO Max. Wraz z premierą Max widzowie zobaczą wyczekiwany drugi sezon dawniej HBO Original, dzisiaj Max Original, House of the Dragon, który zadebiutuje w Europie 17 czerwca. Poza tym zobaczą także takie tytuły jak Pingwin czy Diuna: Proroctwo. A to tylko początek… W 2025 roku premierę będą miały kolejne sezony takich seriali jak: The Last of Us, Biały Lotos czy Euforia.

Obecnie trwają prace nad ponad 15 produkcjami, które pojawią się na platformie Max w ciągu najbliższych dwóch lat. W sierpniu użytkownicy serwisu będą mogli zobaczyć drugi sezon świetnie przyjętej w Polsce i w Europie „Odwilży”. W roli głównej po raz kolejny Katarzyna Wajda. Max to także miejsce dla wielbicieli fascynujących i często kontrowersyjnych produkcji dokumentalnych. Jeszcze w tym roku w serwisie zadebiutują polskie dokumenty Max Original - „Król Zanzibaru”, „Łowcy skór” czy „Hope” Martyny Wojciechowskiej.

Ponadto Max zapewnia dostęp do najpopularniejszych telewizyjnych stacji ogólnotematycznych, informacyjnych, factualowych, lifestyle’owych, sportowych, dziecięcych i filmowych.

Max to unikatowa platforma, która dzięki modelowi Ad Lite zaoferuje nowe możliwości komunikacji dla marek. Po raz pierwszy reklamodawcy będą mieli możliwość obecności komercyjnej w otoczeniu wysokiej jakości kontentu niedostępnego wcześniej reklamowo, w tym przy super hitach z biblioteki HBO. Dzięki wyjątkowemu połączeniu potencjału naszych najważniejszych brandów: HBO, Warner Bros., uniwersum DC, a także najpopularniejszych wśród widzów produkcji lokalnych MAX zapewni marketerom niespotykane dotąd możliwości współpracy.

Atrakcyjna i różnorodna oferta treści wideo pozwala zbudować szeroką i zróżnicowaną widownię, pokrywającą potrzeby dotarcia do TG poszczególnych klientów. Siła super premium kontentu przekłada się na wysokie zaangażowanie widzów, którzy tygodniami żyją losami ulubionych bohaterów. Intencjonalna aktywność użytkowników przekłada się również na atrakcyjne parametry jakościowe.