MAX to unikalny katalog treści pochodzących od różnych dostawców usług medialnych. W portfolio MAX znajdują się ekskluzywne produkcje Max Originals, kultowe tytuły HBO i obszerna biblioteka produkcji TVN - zbiór jakościowego kontentu premium.

Oferta programowa serwisu to najwyższej jakości rozrywka - programy wszelkich gatunków i kategorii: uznane seriale telewizyjne, premiery filmowe prosto z kin, dokumenty, programy dla dzieci, transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych oraz serwisy informacyjne.

Wśród najchętniej oglądanych pozycji programowych w 2024 znalazły się takie tytuły jak „Pingwin” z Colinem Farrellem i Cristin Milioti, „Stamtąd”, produkcje z uniwersum Diuny. Ogromnym powodzeniem cieszyły się również polskie produkcje: finałowy sezon „Skazanej” z Agatą Kuleszą w roli głównej i „Odwilż” z Katarzyną Wajdą. Z zainteresowaniem spotkała się też wstrząsająca seria dokumentalna „Łowcy skór” - jeden z najczęściej wybieranych tytułów dokumentalnych nie tylko w Polsce, lecz także w Europie.

Dzięki dostępowi do treści kanałów Eurosport, użytkownicy Max mogą również śledzić najważniejsze wydarzenia sportowe: wielkie imprezy (Igrzyska olimpijskie w Paryżu 2024), toury kolarskie, mistrzostwa w skokach narciarskich czy wielkoszlemowe turnieje w tenisa.

2025 to rok premier w Max. Serwis pracuje obecnie nad 15 polskimi pozycjami programowymi, w tym serialami takimi jak: „Przesmyk” w reżyserii
Jana P. Matuszyńskiego, „Porządny człowiek”, drugi sezon „Pati” czy „Miasto mrozów”. Na platformę powrócą też kultowe produkcje zagraniczne: trzeci sezon „Biały lotos”, drugi sezon „The Last of Us”, trzeci sezon „I tak po prostu”, „Hacks”, „Pozłacany wiek”. Wielu użytkowników wyczekuje kolejnego spin-offu przebojowego serialu „Gra o tron”: „A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight”.

Ponadto Max zapewnia dostęp do najpopularniejszych telewizyjnych stacji ogólnotematycznych, informacyjnych, factualowych, lifestyle’owych, sportowych, dziecięcych i filmowych.

 

Max to unikatowa platforma, która dzięki modelowi Ad Lite oferuje markom zupełnie nowe drogi komunikacji. Dzięki wykorzystaniu tego modelu subskrypcji, reklamodawcy zyskali możliwość obecności komercyjnej w otoczeniu wysokiej jakości kontentu niedostępnego wcześniej reklamowo, w tym przy super hitach z biblioteki HBO. Dzięki wyjątkowemu połączeniu potencjału naszych najważniejszych brandów: HBO, Warner Bros., uniwersum DC, a także najpopularniejszych wśród widzów produkcji lokalnych, Max zapewni marketerom niespotykane dotąd możliwości współpracy.

Dzięki atrakcyjnej i różnorodnej ofercie treści wideo Max tworzy szeroką i zróżnicowaną widownię, która pokrywa potrzeby dotarcia do TG klientów. Ekskluzywność kontentu i rozbudzane przez niego emocje przekładają się na wysokie zaangażowanie widzów, tygodniami żyjących losami ulubionych bohaterów. Intencjonalność konsumowania treści wśród użytkowników wiąże się z atrakcyjnymi parametrami jakościowymi.