Partnerstwa
To dedykowana sekcja, bądź kategoria tematyczna w ramach danego serwisu przeznaczona do promocji marki i usług. W ramach działań reklamowych obecne są również cykliczne sekcje z udziałem marek, odnoszące się między innymi do okazji i wydarzeń z kalendarza. Komunikacja za pośrednictwem sekcji pozwala na natywne dotarcie do użytkownika. Partnerstwa serwisu szczególnie rekomendowane są do działań wizerunkowych przy jakościowym kontencie osadzonym w domenie stron TVN Discovery.
Case: EUROSPORT.PL – CCC
Case: EUROSPORT.PL – CCC
Case: TVN24BIS – Mazda
Case: TVN24BIS – Mazda
Case: EUROSPORT.PL – CCC
1 / 2
Projekt: Kibicujemy CCC Team
Cel: Budowa świadomości i wizerunku marki w kontekście kolarstwa
Opis projektu: Eurosport słynie z relacji z największych wyścigów kolarskich na świecie począwszy od Giro D’Italia, La Vuelta czy Tour de Pologne. Aby zbudować wizerunek oparty na pożądanym kontekście, marka CCC została wyłącznym parterem serwisu kolarskiego na stronie Eurosportu przez czas trwania największych kolarskich imprez. Klient otrzymał wyłączność reklamową i możliwość dotarcia do użytkowników z adblockiem poprzez jakościowe działania dziennikarskie. Wszystkie aktywacje były zwieńczone publikacjami video i transmisjami LIVE w social mediach. Komunikację wspierała także kampania w aplikacji mobilnej Eurosportu.
Case: TVN24BIS – Mazda
2 / 2
Projekt: Nowa Mazda 3
Cel: Promocja nowej marki Mazda 3
Opis projektu: Targi w Genewie to jedna z najważniejszych imprez motoryzacyjnych. Właśnie na niej miało dojść do prezentacji nowego modelu Mazdy 3. W tym celu Marka została wyłącznym partnerem serwisu motoryzacyjnego na tvn24bis.pl. W ramach dedykowanej akcji w serwisie powstały i zostały opublikowane ekskluzywne materiały z motoryzacyjnych targów w Genewie, które traktowały o premierze nowego modelu. Wśród nich znalazły się m.in. video recenzje realizowane przez profesjonalnych dziennikarzy motoryzacyjnych oraz relacje z targów.
.