Promo kontekstowe

Unikalny format reklamowy oparty na połączeniu 22’’ kompilacji scen z najpopularniejszych seriali i programów z 8’’ wskazaniem sponsorskim klienta. Dzięki konstrukcji tej formy przekazu, widzowie nie wiedzą, że oglądają reklamę. Ze względu na dobór scen z ulubionych seriali, widzowie są bardziej podatni na przekaz reklamowy a zabawny charakter kreacji buduje pozytywny wizerunek marki. Gra słów w scenach z seriali, które odnoszą się bezpośrednio do danego brandu i jego haseł reklamowych, gwarantuje precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do grupy docelowej klienta.

Format jest emitowany  w czasie programowym na kanałach dorosłych oraz w breaku eksluzywnym na kanałach dziecięcych.

Format dostępny wyłącznie na kanałach grupy Paramount Global.

Nickelodeon – Cenega

Nickelodeon – Cenega

COMEDY CENTRAL: IKEA

COMEDY CENTRAL: IKEA

COMEDY CENTRAL: LISNER

COMEDY CENTRAL: LISNER

COMEDY CENTRAL: WINIARY

COMEDY CENTRAL: WINIARY

Comedy Central – Kinley: Przyjaciele

Comedy Central – Kinley: Przyjaciele

Comedy Central – Kinley: Teoria Wielkiego Podrywu

Comedy Central – Kinley: Teoria Wielkiego Podrywu