Promo kontekstowe
Unikalny format reklamowy oparty na połączeniu 22’’ kompilacji scen z najpopularniejszych seriali i programów z 8’’ wskazaniem sponsorskim klienta. Dzięki konstrukcji tej formy przekazu, widzowie nie wiedzą, że oglądają reklamę. Ze względu na dobór scen z ulubionych seriali, widzowie są bardziej podatni na przekaz reklamowy a zabawny charakter kreacji buduje pozytywny wizerunek marki. Gra słów w scenach z seriali, które odnoszą się bezpośrednio do danego brandu i jego haseł reklamowych, gwarantuje precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do grupy docelowej klienta.
Format jest emitowany w czasie programowym na kanałach dorosłych oraz w breaku eksluzywnym na kanałach dziecięcych.
Format dostępny wyłącznie na kanałach grupy Paramount Global.
![](/public/upload/texts/thumb/65f9862e1880a.jpg?v=1710851630)
COMEDY CENTRAL: IKEA
COMEDY CENTRAL: IKEA
![](/public/upload/texts/thumb/65f985a8e7b87.jpg?v=1710851497)
COMEDY CENTRAL: LISNER
COMEDY CENTRAL: LISNER
![](/public/upload/texts/thumb/65f9851114e8e.jpg?v=1710851417)
COMEDY CENTRAL: WINIARY
COMEDY CENTRAL: WINIARY
![](/public/upload/texts/thumb/64898b632efd5.jpg?v=1686740952)
Comedy Central – Kinley: Przyjaciele
Comedy Central – Kinley: Przyjaciele
![](/public/upload/texts/thumb/64898bd9d8a3e.jpg?v=1686740999)
Comedy Central – Kinley: Teoria Wielkiego Podrywu