Lokowanie produktu
Lokowanie produktu to niestandardowa forma promocji, która polega na przedstawieniu towaru, usługi lub znaku towarowego w taki sposób, że stanowią one integralną część produkcji telewizyjnej. Siłą takiego przekazu jest oryginalność, wiarygodność, pokazanie produktu w akcji, emisja poza blokami reklamowymi. Lokowanie produktu można realizować w filmach lub serialach, w audycjach rozrywkowych oraz sportowych.
AZJA EXPRES x Tarczyński
AZJA EXPRES x Tarczyński
TVN – SPORT PO FAKTACH – SOKOŁÓW
TVN – SPORT PO FAKTACH – SOKOŁÓW
TVN – Na Wspólnej – Lay’s
TVN – Na Wspólnej – Lay’s
TVN – SPORT PO FAKTACH – DIVERSE
TVN – SPORT PO FAKTACH – DIVERSE
TVN – US OPEN: W DRODZE PO SZLEMA - OSHEE
TVN – US OPEN: W DRODZE PO SZLEMA - OSHEE
TVN24 BiS - program specjalny „Biznes dla ludzi”
TVN24 BiS - program specjalny „Biznes dla ludzi”
EUROSPORT – ROLAND-GARROS - RENAULT
EUROSPORT – ROLAND-GARROS - RENAULT
TVN - AZJA EXPRESS - BLIK
TVN - AZJA EXPRESS - BLIK
TVN - Ugotowani w parach - Carrefour
TVN - Ugotowani w parach - Carrefour
TVN - TOTALNE REMONTY SZELĄGOWSKIEJ - POLBRAM
TVN - TOTALNE REMONTY SZELĄGOWSKIEJ - POLBRAM
TVN24 - ŚWIĘTO KINA W WENECJI - LEXUS
TVN24 - ŚWIĘTO KINA W WENECJI - LEXUS
YT TVN Fashion_Top Model In da house_MODIVO
YT TVN Fashion_Top Model In da house_MODIVO
TVN – Top Model - SKODA
TVN – Top Model - SKODA
TVN – Top Model – Samsung
TVN – Top Model – Samsung
TVN - Co za Tydzień – Samsung
TVN - Co za Tydzień – Samsung
TVN – Top Model-Orbit
TVN – Top Model-Orbit
TVN – Top Model - Invisibobble
TVN – Top Model - Invisibobble
TVN - KUBA WOJEWÓDZKI - SCRABBLE
TVN - KUBA WOJEWÓDZKI - SCRABBLE
TVN – Top Model – Instax
TVN – Top Model – Instax
TVN - KUBA WOJEWÓDZKI - KAZAR x BALAMONTE
TVN - KUBA WOJEWÓDZKI - KAZAR x BALAMONTE
TVN7 - PERFECT PICTURE - CANON
TVN7 - PERFECT PICTURE - CANON
TVN 7 - Papiery na szczęście - Agata Meble
TVN 7 - Papiery na szczęście - Agata Meble
1-minutówka dla Klienta SodaStream
1-minutówka dla Klienta SodaStream
TVN - Top Model – Rainbow High
TVN - Top Model – Rainbow High
TVN Style – 1-minutówka – Dr. Oetker
TVN Style – 1-minutówka – Dr. Oetker
TVN - RECEPTURA - WEDEL
TVN - RECEPTURA - WEDEL
Czas na zmianę - Answear
Czas na zmianę - Answear
DZIEŃ DOBRY TVN - LUBELLA
DZIEŃ DOBRY TVN - LUBELLA
TVN - TOP MODEL
TVN - TOP MODEL
Patent na Dom - iRobot
Patent na Dom - iRobot
Dzień Dobry TVN - DeClinic
Dzień Dobry TVN - DeClinic
TVN - LEGO MASTERS - PLAY
TVN - LEGO MASTERS - PLAY
hgtv - Tajemnice wnętrz Krzysztofa - samsung
hgtv - Tajemnice wnętrz Krzysztofa - samsung
TVN STYLE - PATENT NA DOM - UPC
TVN STYLE - PATENT NA DOM - UPC
TVN – SZAF MAT – VINTED
TVN – SZAF MAT – VINTED
TVN - DDTVN - SMYK
TVN - DDTVN - SMYK
TVN - BRZYDULA - Scrabble
TVN - BRZYDULA - Scrabble
TVN - BRZYDULA - APART
TVN - BRZYDULA - APART
TVN - BRZYDULA - AGATA MEBLE
TVN - BRZYDULA - AGATA MEBLE
TVN - MASTERCHEF - OSM ŁOWICZ
TVN - MASTERCHEF - OSM ŁOWICZ
TVN TURBO – RAPORT TURBO – VW
TVN TURBO – RAPORT TURBO – VW
TVN STYLE - Związki z modą
TVN STYLE - Związki z modą
TVN - TOP MODEL - Naomi Campbell „Here To Stay”
TVN - TOP MODEL - Naomi Campbell „Here To Stay”
TVN - USTA USTA - APART
TVN - USTA USTA - APART
TVN STYLE - PANI GADŻET - SIREN7
TVN STYLE - PANI GADŻET - SIREN7
PLAYER/TVN - SZADŹ - miasto OPOLE
PLAYER/TVN - SZADŹ - miasto OPOLE
Pokoloruj Marzenia - LINK 4
Pokoloruj Marzenia - LINK 4
HGTV/TVN – DOROTA INSPIRUJE – CASTORAMA
HGTV/TVN – DOROTA INSPIRUJE – CASTORAMA
Projekt Zima - Zieleniec
Projekt Zima - Zieleniec
Innbio
Innbio
ostre cięcie - BOOKSY
ostre cięcie - BOOKSY
PROJEKT ZIMA - eobuwie - North Face
PROJEKT ZIMA - eobuwie - North Face
RAPORT TURBO – UCZYMY AUTA POLSKIEGO
RAPORT TURBO – UCZYMY AUTA POLSKIEGO
TVN - NA WSPÓLNEJ - RMF FM
TVN - NA WSPÓLNEJ - RMF FM
BIG BROTHER - UPC
BIG BROTHER - UPC
ZAKUP KONTROLOWANY - OTOMOTO
ZAKUP KONTROLOWANY - OTOMOTO
ŚWIEŻE KOSMETYKI - FRIDGE
ŚWIEŻE KOSMETYKI - FRIDGE
JAKUBIAK NA SZYBKO - DYNAXO
JAKUBIAK NA SZYBKO - DYNAXO
NOWA MISJA RATUNKOWA - ALLEGRO
NOWA MISJA RATUNKOWA - ALLEGRO
Gotowi na święta - ZIAJA
Gotowi na święta - ZIAJA
Co za tydzień - Wielki mecz: Apart, mBank, Play, Dawtona, Mastercard
Co za tydzień - Wielki mecz: Apart, mBank, Play, Dawtona, Mastercard
Big Brother - Sonko
Big Brother - Sonko
Domowe rewolucje - Armatura Kraków
Domowe rewolucje - Armatura Kraków
Klinika bez tajemnic -Vivacy Stylage
Klinika bez tajemnic -Vivacy Stylage
Stylowy projekt - ZALANDO
Stylowy projekt - ZALANDO
Na Wspólnej - Lindt
Na Wspólnej - Lindt
Philips zoodler
Philips zoodler
Zakochani po uszy - Pro Plan
Zakochani po uszy - Pro Plan
Zakochani po uszy - Pro Plan
Zakochani po uszy - Pro Plan
Zakochani po uszy - Verona
Zakochani po uszy - Verona
Zakochani po uszy - Verona
Zakochani po uszy - Verona
TVN - MASTERCHEF - GOPLANA
TVN - MASTERCHEF - GOPLANA
TVN - MASTERCHEF - MAKRO
TVN - MASTERCHEF - MAKRO
TVN - NA WSPÓLNEJ - ALLEGRO
TVN - NA WSPÓLNEJ - ALLEGRO
HGTV - DAREK SOLO
HGTV - DAREK SOLO
HGTV - ZGŁOŚ REMONT - ALLEGRO
HGTV - ZGŁOŚ REMONT - ALLEGRO
TVN TURBO - RAPORT TURBO - BMW
TVN TURBO - RAPORT TURBO - BMW
TVN TURBO - RAPORT TURBO - AUDI
TVN TURBO - RAPORT TURBO - AUDI
TVN - UGOTOWANI - FRISCO
TVN - UGOTOWANI - FRISCO
FOOD NETWORK - SEXY KUCHNIA MAGDY GESSLER - BARILLA
FOOD NETWORK - SEXY KUCHNIA MAGDY GESSLER - BARILLA
TVN - TU SIĘ GOTUJE - WINIARY
TVN - TU SIĘ GOTUJE - WINIARY
HGTV - WYMARZONE OGRODY - Keter Circa Wood
HGTV - WYMARZONE OGRODY - Keter Circa Wood
HGTV - ZGŁOŚ REMONT - FARBA 3V3 Easy White.
HGTV - ZGŁOŚ REMONT - FARBA 3V3 Easy White.
HGTV - Musisz to mieć - NIVONA
HGTV - Musisz to mieć - NIVONA
TVN - Co za tydzień - ROSSMANN
TVN - Co za tydzień - ROSSMANN
TVN Style - Misja Ratunkowa - PHILIPS
TVN Style - Misja Ratunkowa - PHILIPS
TVN - 36,6°C - Homechoice Claria
TVN - 36,6°C - Homechoice Claria
TVN - DD TVN - WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE
TVN - DD TVN - WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE
TVN - DD TVN - SAMSUNG
TVN - DD TVN - SAMSUNG
TVN24 - POLSKA NA WEEKEND - ZIELONA GÓRA
TVN24 - POLSKA NA WEEKEND - ZIELONA GÓRA
TVN24 - KIOSK Z GAZETAMI - MICROSOFT
TVN24 - KIOSK Z GAZETAMI - MICROSOFT
TVN - DD TVN - DAWTONA
TVN - DD TVN - DAWTONA
TVN STYLE - SABLEWSKIEJ SPOSÓB NA MODĘ - BENEFIT
TVN STYLE - SABLEWSKIEJ SPOSÓB NA MODĘ - BENEFIT
TVN - MASTERCHEF - LOT
TVN - MASTERCHEF - LOT
TVN - MASTERCHEF - APPETITA
TVN - MASTERCHEF - APPETITA
PLAYER - AZJA EXPRESS.DOMÓWKA - AZIA CONCEPT
PLAYER - AZJA EXPRESS.DOMÓWKA - AZIA CONCEPT
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Blender Philips
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Blender Philips
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Wyciskarka wolnoobrotowa
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Wyciskarka wolnoobrotowa
HGTV – Maja w Ogrodzie – Zbieraczka do owoców Gardena
HGTV – Maja w Ogrodzie – Zbieraczka do owoców Gardena
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Zbieraczka do owoców Gardena
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Zbieraczka do owoców Gardena
HGTV – Wymarzone ogrody – nożyce akumulatorowe Gardena
HGTV – Wymarzone ogrody – nożyce akumulatorowe Gardena
TVN – DRZEWO MARZEŃ – MASTERCARD
TVN – DRZEWO MARZEŃ – MASTERCARD
AZJA EXPRES x Tarczyński
1 / 102
Kabanosy Tarczyński jako świetny towarzysz codzienności, dla różnych ludzi. Odpowiednia, codzienna przekąska zarówno na mały głód jak i małe przyjemności.
To przekąska, którą można się dzielić - co widać na załączonym obrazku
TVN – SPORT PO FAKTACH – SOKOŁÓW
2 / 102
W dniu 9 czerwca 2024 roku Stadion Legii Warszawa tętnił życiem i sportowymi emocjami za sprawą finałowych rozgrywek turnieju Sokoliki Cup w których zmierzyło się 20 najlepszych zespołów, wyłonionych po zaciętych i emocjonujących meczach eliminacyjnych – kamera Sportu po Faktach przepytywała na tę okazję byłego bramkarza Reprezentacji Polski w piłce nożnej, ambasadora Akademii Sokolika – Łukasza Fabijańskiego.
TVN – Na Wspólnej – Lay’s
3 / 102
Scena z lokowaniem paprykowych chipsów Lay’s. Chipsy to idealne rozwiązanie dla tych, którzy nawet przekąski lubią mieć na najwyższym poziomie.
TVN – SPORT PO FAKTACH – DIVERSE
4 / 102
US OPEN 2023. W Nowym Jorku zobaczyliśmy plejadę tenisowych gwiazd na czele z broniącą tytułu Igą Świątek. Turniej był szeroko relacjonowany na kanałach i platformach TVN Warner Bros. Discovery, między innymi w segmencie Sport po Faktach, w którym widzowie śledzili relacje Pawła Kuwika z Nowego Jorku.
TVN – US OPEN: W DRODZE PO SZLEMA - OSHEE
5 / 102
Ostatni turniej Wielkiego Szlema w roku 2023 był szeroko relacjonowany na kanałach i platformach TVN Warner Bros. Discovery. Najważniejsze mecze z Flushing Meadows transmitowane były na obu kanałach Eurosporcie, a każde spotkanie turnieju dostępne było na żywo i na żądanie w Eurosporcie Extra na Playerze. Na antenach TVN Warner Bros. Discovery – m.in. w TVN24 czy Sporcie po Faktach– widzowie mogli śledzić relacje i wywiady przeprowadzane w Nowym Jorku przez Pawła Kuwika.
TVN24 BiS - program specjalny „Biznes dla ludzi”
6 / 102
Klient: Krajowy Rejestr Długów
Program „Biznes dla ludzi” tworzony jest na życzenie Klienta i skupia się na tematyce związanej z produktami lub branżą Sponsora. Tematyka zawsze dotyczy rozwiązań dla ludzi z sektora biznesu w dużych miastach. Realizacja dla klienta KRD dotyczyła bezpieczeństwa prowadzenia biznesu, wiarygodności płatniczej klientów i partnerów biznesowych, możliwości, jakie dają biura informacji gospodarczej.
EUROSPORT – ROLAND-GARROS - RENAULT
7 / 102
Na przełomie maja i czerwca Paryż żył atmosferą wielkoszlemowego turnieju Roland-Garros.
Wydarzenie przyciągnęło najlepszych tenisistów i kibiców z całego świata. Przejeżdżając po malowniczych ulicach Paryża, można było poczuć niesamowitą atmosferę sportowej rywalizacji i zaangażowania miasta w to sportowe święto.
To magiczny czas, kiedy elegancja, pasja do tenisa i urok Paryża spotkały się w jednym miejscu. Na wyjątkową relację ze stolicy Francji zapraszaliśmy wraz z Renault Megane E-Tech 100% Electric – Partner Premium Roland Garros 2023.
TVN - AZJA EXPRESS - BLIK
8 / 102
Lokowanie usługi Przelew na telefon Blik, która była dodatkową nagrodą dla uczestników z immunitetem.
TVN - Ugotowani w parach - Carrefour
9 / 102
Zakupy na ważną kolację nie należą do prostych zadań, ale z Carrefour stają się przyjemnością.
TVN - TOTALNE REMONTY SZELĄGOWSKIEJ - POLBRAM
10 / 102
Przed wizytą projektantki dom nigdy nie był w całości wykończony. Budynek potrzebował generalnego remontu. W łazience nie było ani jednej płytki. Wszystko się sypało. Na zewnątrz trzeba było wymienić dach i zrobić elewację. Po remoncie dom zmienił się nie do poznania - duża w tym zasługa nowego ogrodzenia wykonanego przez markę Polbram.
TVN24 - ŚWIĘTO KINA W WENECJI - LEXUS
11 / 102
Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Wenecji to święto kina przyciągające największe gwiazdy świata kultury! W tym roku festiwalowi goście przyjeżdżali do Palazzo del Cinema Lexusami: UX, NX, RX i ES. Relację z 79. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji śledzić można było na TVN24 oraz profilu Lexus na FB.
YT TVN Fashion_Top Model In da house_MODIVO
12 / 102
Spin off Top Model, którego nazwa Top Model In da house, zdradza tematykę formatu, umożliwia nam poznanie uczestników programu w mniej oficjalnych sytuacjach. Czas w domu modeli to chwile, kiedy uczestnicy mogą poznać ciekawych ludzi, przestać konkurować i skupić się na tym co lubią.
TVN – Top Model - SKODA
13 / 102
Top Model to format opowiadający o modzie. Świat mody kojarzy się z pięknem, dlatego obecność najnowocześniejszego auta na planie, idealnie wpisała się w formułę programu. Wideo modowe jest jednym z zadań jakie stawiamy naszym uczestnikom, tym razem przenieśliśmy dziewczyny do świata SKODY.
TVN – Top Model – Samsung
14 / 102
Program Top Model daje szerokie spektrum możliwości działań reklamowych. Jednym z nich, jest zadanie specjalne polegające na stworzeniu reklamy lokowanego produktu. W 11. sezonie formatu, uczestnicy przygotowywali spot telefonu Flip marki Samsung, zwyciężyła drużyna lawendowa.
TVN - Co za Tydzień – Samsung
15 / 102
Olivier Janiak od lat pojawia się na najciekawszych eventach sezonu. Nie mogło zabraknąć go na backstage finału Top Model, gdzie spotkał fantastycznego projektanta Mariusz Przybylskiego. I to właśnie o najnowszej kolaboracji Mariusza, z marką Samsung, panowie rozmawiali na chwilę przed finałowym pokazem 11. edycji Top Model.
TVN – Top Model-Orbit
16 / 102
Są takie Marki, które idealnie wpisują się w świat naszego programu. Top Model opowiada o modzie, a modele kochają gumy do żucia. Orbit towarzyszy uczestnikom w trakcie całej przygody z formatem.
TVN – Top Model - Invisibobble
17 / 102
Zadania w Top Model niosą ze sobą różne wyzwania. Sesja sportowa dla Invisibobble była nie tylko trudna fizycznie, ale też wymagała szczególnego skupienia. Obecność Sophie, która stworzyła gumki sprężynki, była bardzo motywująca, ale to Rurik Gislason wprowadził dużo zamieszania ;)
TVN - KUBA WOJEWÓDZKI - SCRABBLE
18 / 102
Włączyliśmy się w akcję Podaj Dalej. Gran planszowa Scrabble wędrowała pomiędzy różnymi redakcjami. W każdym miejscu zostały ułożone kolejne słowa na planszy, a grający złożyli swoje podpisy na tym wyjątkowym egzemplarzu gry. Gra Scrabble gościła również na planie programu Kuba Wojewódzki. Akcja podkreśla, że jest to gra dla każdego, niezależnie od wieku, zawodu czy poglądów. Finalnie gra trafiła na licytację podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
TVN – Top Model – Instax
19 / 102
Niektóre przedmioty są ponadczasowe i takie właśnie są zdjęcia Instax. Uczestnicy Top Model nie mają dostępu do telefonów, wszystkie najpiękniejsze wspomnienia zamykają w zdjęciach natychmiastowych.
TVN - KUBA WOJEWÓDZKI - KAZAR x BALAMONTE
20 / 102
Kazar kolejny sezon otwiera modową nowością. Efektem współpracy Grzegorza Krychowiaka i projektantów marki Kazar jest wyjątkowa kolekcja najmodniejszych butów męskich KAZAR x BALAMONTE, o czym Grzegorz opowiedział w programie Kuby Wojewódzkiego.
TVN7 - PERFECT PICTURE - CANON
21 / 102
Jak wykonać idealną replikę swojego zdjęcia z dzieciństwa? Podpowiadamy razem z firmą Canon Polska w programie Perfect Picture na TVN7!
TVN 7 - Papiery na szczęście - Agata Meble
22 / 102
Lekko, zabawnie i z pomysłem - tak wygląda storytelling w naszym wykonaniu, przy współpracy z Klientem Agata Meble.
1-minutówka dla Klienta SodaStream
23 / 102
Bądź eko w swojej kuchni! Sprawdź, jaki pomysł na ekologiczne działanie zrealizowała Soda Stream na antenie TVN Style.
TVN - Top Model – Rainbow High
24 / 102
Top Model to program pełen niespodzianek. Uczestnicy muszą sprostać wielu wyzwaniom. Nie wystarczy prezentować Markę, czasem trzeba się w nią wcielić. W 10. sezonie programu, kandydaci na modeli dostali nie lada zadnie, musieli zamienić się w lalki. Być jak one, prezentować ich styl i charakter. I to nie na lądzie, a w kuli na wodzie.
TVN Style – 1-minutówka – Dr. Oetker
25 / 102
Magiczne, świąteczne dekoracje pierniczkowe nigdy nie były tak proste do zrobienia. Zobacz, jak przy wykorzystaniu produktów od Dr. Oetkera wyczarowaliśmy dla naszych widzów pomysł na słodkie Święta!
TVN - RECEPTURA - WEDEL
26 / 102
Receptura to pierwszy pełnometrażowy serial branded content na polskim rynku telewizyjnym, w którym cała fabuła zbudowana jest wokół firmy i jej produktów.
Czas na zmianę - Answear
27 / 102
Gdy nasze bohaterki przygotowują się do finalnej metamorfozy, Karolina Limbach pokazuje naszym widzkom, że w stylizacjach ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia. Zobaczcie, jak różnorodny efekt można osiągnąć, mając w szafie jedną bazową rzecz - tym razem slip dress.
DZIEŃ DOBRY TVN - LUBELLA
28 / 102
Tematem przewodnim jest Światowy Dzień Makaronu, który świętujemy razem z Lubellą. W wejściu udowadniamy, że z makaronem można jeść wszystko - Prowadzący „wymyśla” składnik, z którym kucharz przygotuje danie na bazie makaronu Lubella udowadniając, że makaron pasuje do wszystkiego.
TVN - TOP MODEL
29 / 102
„Top Model In da house” to spin-off koronnego formatu TVN, dedykowany platformie YouTube.
Daje nam okazję do pokazania sponsorów formatu, w naturalnej dla uczestników Top Model scenerii. Sama formuła programu jest lekka i zabawna, a co za tym idzie, lokowania są wdzięczne i pełne dobrej energii.
Patent na Dom - iRobot
30 / 102
W salonie trwają ostatnie przygotowania przed finałem. Przed przyjściem bohaterów trzeba posprzątać – a z tym wyzwaniem świetnie radzi sobie robot odkurzający, którym prowadząca program „Patent na dom” Anna Nowak Ibisz bez problemu steruje z poziomu aplikacji. Bohaterowie dzięki urządzeniu będą mogli przeznaczyć czas, który do tej pory poświęcali na sprzątanie, wspólnym rozrywkom integrującym rodzinę.
Dzień Dobry TVN - DeClinic
31 / 102
Realizacja w Dzień Dobry TVN workweek dla kliniki stomatologicznej DeClinic. W materiale pokazujemy zabieg „lifting bez skalpela”. Bohaterka Materiału Renata Złotkowska udała się do kliniki. Na miejscu opowiedziała, na czym jej zależy i jakich efektów się spodziewa. Agnieszka Krawczyk, lekarz dentysta oraz certyfikowany lekarz medycyny estetycznej DeClinic, zaproponowała pacjentce zabieg z użyciem nici haczykowych.
TVN - LEGO MASTERS - PLAY
32 / 102
Nowy program i nowa jakość rozrywki: najsłynniejsze klocki świata, budowle jakie można zobaczyć tylko w filmach i zacięta rywalizacja. Pierwszym zadaniem dla dwuosobowych drużyn było jak najbardziej efektowne zabudowanie wolnych działek w mieście z klocków. Całość oczywiście na wielkiej makiecie, której widok olśnił uczestników.
Jednym z jej elementów był minimalistyczny biały wieżowiec z umieszczonym na parterze salonem sieci PLAY. Nasi klockowi budowniczy postarali się odtworzyć w nim każdy detal, a zastosowanie specjalnej kamery pozwoliło na pokazanie tego Widzom.
Efekt? Niepowtarzalne w formie wizerunkowe lokowanie, którego nie da się nie zauważyć. Całość idealnie wpisuje się w kontekst odcinka, zapada w pamięć i buduje pozytywne skojarzenia.
hgtv - Tajemnice wnętrz Krzysztofa - samsung
33 / 102
Wybór odpowiedniego telewizora to nie lada problem. Musi on pasować nie tylko wizualnie do wnętrza, ale także spełniać pewne funkcje. Bliskie sąsiedztwo kuchni, mogłoby okazać się problem. Jednak z funkcją Aktywny Wzmacniacz Głosu nie ominie Cię żadna ważna informacja bądź dialog. Dodatkowo dzięki trybowi Ambinet, czarne lustro ekranu zmienia się w stylową dekorację, ale w każdej chwili może także wyświetlić przydatne informacje.
TVN STYLE - PATENT NA DOM - UPC
34 / 102
Malutki dekoder 4K od UPC Polska zrobił ogromne wrażenie na bohaterach 1 odcinka „Patentu na dom 2”! Sprawdźcie dlaczego.
TVN – SZAF MAT – VINTED
35 / 102
Malwina Wędzikowska i Żaklina TaDinh przewietrzą olbrzymią i pełną niespodzianek szafę jednej z nich.
Część ubrań postarają się sprzedać w aplikacji, a za zarobione pieniądze uzupełnić stylizacje na nadchodzący sezon. Ten krótki serialowy poradnik to po pierwsze podejście do konsumpcyjnego świata w duchu less waste, po drugie praktyczne spojrzenie na domowy budżet, a ponadto kobieca siła i pragmatyzm w duchu second hand. Malwina przeprowadza Warsztaty Żegnania z nienoszonymi rzeczami, doradza jak zrobić zdjęcie przykuwające uwagę, oraz w co warto zainwestować tej jesieni.
TVN - DDTVN - SMYK
36 / 102
Realizacja w Dzień Dobry TVN (wydanie workweek) dla Klienta SMYK. Materiał o tym jak projektuje się ubranka dla dzieci, w którym pokazaliśmy cały proces powstawania odzieży dla najmłodszych. Lokowanie w formie przedstawienia ekspertów SMYK, oraz pokazanie logo klienta.
TVN - BRZYDULA - Scrabble
37 / 102
Wielki Powrót na Antenę TVN!
Kultowa telenowela, która zdobyła serca setek milionów widzów na całym świecie, powrócił w polskiej wersji jesienią 2020 r. Jest to kontynuacja losów bohaterów, których poznaliśmy 10 lat temu. Wracamy do historii Uli (Julia Kamińska), która obecnie jest wiecznie zajętą matką trójki dzieci. Przez ostatnie lata nie miała czasu dla siebie, aż w końcu postanowiła zawalczyć o swoje. Wśród obsady znajdują się nazwiska znane fanom z pierwszej serii.
Scrabble to popularna gra. Nasz bohater Adam Turek, zaprasza do gry Bożenkę. Między nimi od początku iskrzy, stąd Bożenka odczytuje zaproszenie do gry, jako zupełnie inną propozycję. Lokowanie ma kontynuację w kolejnych scenach, gdzie pokazujemy planszę gry.
TVN - BRZYDULA - APART
38 / 102
Wielki Powrót na Antenę TVN!
Kultowa telenowela, która zdobyła serca setek milionów widzów na całym świecie, powrócił w polskiej wersji jesienią 2020 r. Jest to kontynuacja losów bohaterów, których poznaliśmy 10 lat temu. Wracamy do historii Uli (Julia Kamińska), która obecnie jest wiecznie zajętą matką trójki dzieci. Przez ostatnie lata nie miała czasu dla siebie, aż w końcu postanowiła zawalczyć o swoje. Wśród obsady znajdują się nazwiska znane fanom z pierwszej serii.
W scenariusz wpisywała się scena dla marki Apart. Jest bardzo przyjemna dla widza oraz ma pozytywny wydźwięk. Naszyjnik idealnie pasuje do stylu naszej bohaterki. Produkt pojawia się w dalszych odcinkach w kontynuacji scen.
TVN - BRZYDULA - AGATA MEBLE
39 / 102
Wielki Powrót na Antenę TVN!
Kultowa telenowela, która zdobyła serca setek milionów widzów na całym świecie, powrócił w polskiej wersji jesienią 2020 r. Jest to kontynuacja losów bohaterów, których poznaliśmy 10 lat temu. Wracamy do historii Uli (Julia Kamińska), która obecnie jest wiecznie zajętą matką trójki dzieci. Przez ostatnie lata nie miała czasu dla siebie, aż w końcu postanowiła zawalczyć o swoje. Wśród obsady znajdują się nazwiska znane fanom z pierwszej serii.
Scena dla Salonów Agata ma wydźwięk komediowy i bardzo pozytywny, mino, że Violetta próbuję podczas zakupów internetowych nagrać kamerką hasło do konta swojego męża. Scena pokazuje możliwości lokowania stron internetowych.
TVN - MASTERCHEF - OSM ŁOWICZ
40 / 102
Masterchef – program w którym kucharze amatorzy zamieniają się w mistrzów gastronomii powrócił po raz dziewiąty. Uczestnicy walczą o tytuł Mistrza Kuchni, wygraną pieniężną oraz wydanie autorskiej książki kucharskiej, podejmując szereg zaskakujących wyzwań kulinarnych.
W odcinku kucharze musieli zmierzyć się z mystery boxem i najpopularniejszymi polskimi produktami, w tym m.in. mlekiem i śmietaną OSM Łowicz.
TVN TURBO – RAPORT TURBO – VW
41 / 102
Raport Turbo to codzienny program motoryzacyjny, w którym usłyszymy wypowiedzi autorytetów z branży. Scenka reprezentuje widzom materiał-lokowanie o innowacyjnych rozwiązaniach zastosowanych w nowym modelu VW – ID.3.
TVN STYLE - Związki z modą
42 / 102
To już trzeci sezon formatu pt. „Związki z modą” na TVN Style. Razem z naszymi sponsorami dbamy o merytoryczny kontent dla kobiet szukających modowo-kosmetycznych inspiracji.
TVN - TOP MODEL - Naomi Campbell „Here To Stay”
43 / 102
Zadanie specjalne w programie Top Model.
W tym wyzwaniu uczestnicy mieli zainspirować się ikoną mody – modelką Naomi Campbell oraz jej zapachem perfum.
Zwycięzca sesji weźmie udział w kampanii reklamowej tych perfum.
Partnerem jest dystrybutor perfum Naomi Campbell „Here To Stay”
TVN - USTA USTA - APART
44 / 102
Produkcja w przełomowy sposób opowiada o życiowych dylematach trzech par. Serial zadebiutował na antenie TVN 10 lat temu i doczekał się 3 sezonów. Poszukiwania idealnej połówki, miłość, zdrada, ucieczka od rutyny – to problemy, z którymi musieli zmierzyć się jego bohaterowie. Dziś to nadal pełna uroku, a przy tym bardzo życiowa historia o uniwersalnych wartościach i ponadczasowej przyjaźni.
W 2020 roku wróciliśmy z 4 serią, w której scenariusz bardzo naturalnie wpisało się lokowanie APART. Wybrana scena jest zabawna i lekka, a obecność Klienta równocześnie czytelna i nienachlana.
TVN STYLE - PANI GADŻET - SIREN7
45 / 102
Pani gadżet” to format, który od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem widzów TVN Style. Anna Nowak-Ibisz niemalże od zawsze jest niezastąpionym przewodnikiem po świecie gadżetów. Wspólnie z widzami tropi rynkowe nowości, funkcjonalne rzeczy i patenty, które sprawdzą się w każdym domu. Tym razem do swoich poszukiwań zaprosiła wyjątkowego gościa.
Co warto kupić? Kiedy cena jest adekwatna do jakości? Jak odnaleźć się w gąszczu ofert sklepowych? Na ratunek przychodzi Pani Gadżet!
PLAYER/TVN - SZADŹ - miasto OPOLE
46 / 102
„Szadź” jest nowym serialem w oparciu o adaptację książki Igora Brejdyganta, o tym samym tytule. Trzy różne światy, które zbliżają się do siebie, by w końcu nieuchronnie się ze sobą zderzyć. Pierwszy w historii polskiej telewizji serial opowiadany z trzech równoległych perspektyw narracyjnych: seryjnego mordercy, ofiary i policjantki. Od pierwszego odcinka widz wie, kto jest mordercą i ofiarą, śledzi wyścig z czasem policjantki, która chce ocalić młodą dziewczynę. Agnieszka (w tej roli Aleksandra Popławska) – pogubiona życiowo policjantka z małego miasteczka, ściga seryjnego zabójcę z wielkiej aglomeracji – Piotra (w tej roli Maciej Stuhr). Stawką w tym wyścigu jest życie młodej Ewy, a potem także życie samej policjantki i jej córki – Joli.
W przedstawionej scenie pojawia się lokowanie miasta Opole w formie zdjęć na profilu Social Media jednej ze studentek Piotra - Ewy. Zaciekawiony bystrą blondynką, mężczyzna chce dowiedzieć się więcej o swej przyszłej ofierze. W tym celu przegląda jej profil na tablecie, w zaciszu swojego samochodu, zaparkowanym pod uniwersytetem w Opolu. W jej postach umieszczono jeden z najlepiej rozpoznawalnych obiektów turystycznych miasta - Most Groszowy nad kanałem Młynówka, zwanym też przez mieszkańców „zielonym mostkiem” z racji swojego charakterystycznego koloru. Młoda bohaterka serialu przychodziła w to malownicze miejsce, szukając ukojenia od samotności, nawet nie przypuszczając jaką wielką zmianę w jej życiu spowoduje wkrótce spotkanie Piotra…
Pokoloruj Marzenia - LINK 4
47 / 102
„Pokoloruj Marzenia” to program prowadzony przez słynnych braci Collins, który powstał we współpracy z Link4. Projekt ma na calu wspieranie rodzin, których ze względu na trudną sytuacje finansową nie stać na naprawę swoich aut.
Podczas, gdy Grzegorz i Rafał remontują samochody, Link4 zapewnia auto zastępcze, a po zakończonej naprawie ubezpiecza je na nowo.
Scena w naturalny sposób łączy idee pomagania z zakresem działalności Link4, co pozytywnie wpływa na wizerunek klienta.
HGTV/TVN – DOROTA INSPIRUJE – CASTORAMA
48 / 102
„Dorota Inspiruje” jest programem specjalnym we współpracy z Castorama Polska, prowadzonym przez Dorotę Szelągowską wraz ze swoją dzielną ekipą remontową. Prezentowane w programie projekty metamorfozy są przygotowane w większości z asortymentu sklepu Castorama. Każdy odcinek zawiera także pełno inspirujących porad dla widzów, które mogą zastosować bez trudu w swoich mieszkaniach.
W przedstawionej scenie pojawia się lokowanie bogatego asortymentu do remontu łazienki. Aby nie stracić głowy od mnogości rozwiązań, Dorota wraz z Mariką podpowiadają jakie produkty należy wybrać, aby łazienka była funkcjonalna, piękna i co równie ważne pasowała do potrzeb wszystkich domowników. Czy udało się znaleźć odpowiedź na nurtujące pytanie: prysznic czy wanna? Zobaczcie sami!
Projekt Zima - Zieleniec
49 / 102
Wszystkim dobrze znany program „Co za Tydzień”, którego gospodarzem jest Olivier Janiak, po raz kolejny zagościł na Dolnym Śląsku, gdzie przez pięć, zimowych weekendów trwał Projekt Zima. Miasteczko TVN, zapewniało moc atrakcji dla turystów dzięki współpracy z wieloma partnerami. Odwiedzały nas nie tylko gwiazdy, ale również niesamowici goście, którzy pokazywali skarby Dolnego Śląska. Powyżej przykład realizacji pierwszego weekendu Projektu Zima, który odbył się w Zieleńcu.
Innbio
50 / 102
Maja Popielarska wraz z bohaterką odcinka panią Małgorzatą sadzą warzywa w nowej skrzyni na balkonie.
W związku z tym, że wiosną pogoda bywa różna Pani Małgorzata będzie osłaniać je agrowłókniną. Stosuje również nawóz organiczny firmy Innbio.
ostre cięcie - BOOKSY
51 / 102
W dzisiejszych czasach zdobycie nowych klientów to nie lada wyzwanie dla wielu salonów fryzjerskich/kosmetycznych. Na szczęście Duet stylistów Schmidt & Wierzbicki znają rozwiązanie każdego problemu.
W scenie ukazują liczne funkcje aplikacji, dzięki której widzowie z łatwością mogą umówić się na wizytę, czy znaleźć informacje o salonach. Ponadto na ekranie smartfona widzimy branding klienta. Całość świetnie komponuje się formułą programu, dzięki czemu scena ma naturalną i swobodną wymowę.
PROJEKT ZIMA - eobuwie - North Face
52 / 102
Wejście pogodowe w ramach Projektu Zima dla Klienta Eobuwie i North Face.
Rozmowa z Jakubem Wesołowskim, ambasadorem marki – przeprowadzona przez Dorotę Gardias. Rozmówcy znajdują się w namiocie sponsora, który stanowi cześć miasteczka Projektu Zima.
RAPORT TURBO – UCZYMY AUTA POLSKIEGO
53 / 102
Dzięki temu patentowi łatwiej dogadasz się ze sprowadzonym samochodem! „Raport Turbo” odwiedził firmę, która w krótkim czasie i bezinwazyjnie uczy auta polskiego!
TVN - NA WSPÓLNEJ - RMF FM
54 / 102
Na wspólnej - flagowy serial stacji TVN, który na stałe zagościł w domach milionów Polaków!
Korzystając z rodzinnej atmosfery serialu, pokazaliśmy bohatera w roli dziennikarza RMF FM, który w studiu prowadzi Urodzinową Szczęśliwą Loterię na 30-lecie stacji.
Kontekst jest bardzo pozytywny - wygrana dużej kwoty pieniędzy i związana z nią radość, która zaraża ludzi dookoła.
BIG BROTHER - UPC
55 / 102
„Big Brother 2” to kontynuacja wyemitowanej na wiosnę 2019, pierwszej części kultowego formatu sprzed 19 lat. Po raz kolejny w Domu Wielkiego Brata zamieszkało piętnastu uczestników, aby zmierzyć się nie tylko z powierzonymi zadaniami, ale również z własnymi słabościami.
Partnerem drugiej edycji programu była firma UPC, świadcząca usługi: Telewizja, Internet, Telefon, Mobile. Uczestnicy programu, którzy na co dzień byli odcięci od świata zewnętrznego, dzięki UPC mogli usłyszeć wiadomość od bliskiej osoby lub zobaczyć co sądzą o nich internauci. Oprócz takiej formy lokowania, uczestnicy dostawali również zadania tygodniowe oraz dzienne, które mogli zrealizować dzięki UPC i zwalczyć w ten sposób o budżet na tygodniowe zakupy. Film przedstawia zbiór kilku lokowań z drugiego sezonu programu – TheBestOf – UPC.
ZAKUP KONTROLOWANY - OTOMOTO
56 / 102
Małgosia poprosiła Adama Kornackiego o znalezienie pierwszego samochodu kosztującego nie więcej niż 10 tysięcy złotych - auto musi być tanie w eksploatacji, łatwe w obsłudze i musi mieć w sobie to "coś". Wśród propozycji nie zabraknie także najchętniej kupowanego modelu francuskiego auta – Renault Clio – znalezionego dzięki pomocy OTOMOTO.
ŚWIEŻE KOSMETYKI - FRIDGE
57 / 102
Klient: FRIDGE
Produkt: kosmetyki Fridge
Prowadząca program Świeże Kosmetyki Marzena Jarczak odwiedza wizażystkę Anię Galińską, która wykona makijaż odpowiedni dla skóry tłustej.
Do makijażu u modelki z taką cerą Ania wykorzystuje kosmetyki Fridge.
JAKUBIAK NA SZYBKO - DYNAXO
58 / 102
Minutówki dla producenta płyt gazowych DYNAXO powstały w oparciu o przepisy znanego ze stacji Food Network - kucharza Tomka Jakubiaka. W każdym z 4 odcinków pokazaliśmy dwie użyteczne cechy produktu w kontekście przepisu na danie łatwe do szybkiego przygotowania przez naszych widzów.
NOWA MISJA RATUNKOWA - ALLEGRO
59 / 102
W Nowej Misji Ratunkowej Ula Chincz pomaga bohaterom posprzątać ich domy i pokazuje jak niewielkim kosztem zrobić metamorfozę wnętrza, często z wykorzystaniem DIY.
W jednym z odcinków wiosennej edycji programu Ula aranżowała zaniedbany balkon, przemieniając go w przyjazną i gościnną przestrzeń boho.
Pomogło jej w tym Allegro i zamówiony tam zestaw stolików w stylu glamour.
Zobaczcie sami jakie to proste!
Gotowi na święta - ZIAJA
60 / 102
Filip Chajzer i Małgorzata Ohme w świątecznym odcinku programu Gotowi na Święta szukają przystępnych prezentów dla każdego.
W tym odcinku został ulokowany sklep Ziaja.
Co za tydzień - Wielki mecz: Apart, mBank, Play, Dawtona, Mastercard
61 / 102
Dwie drużyny, prawdziwe emocje oraz szczytny cel – już po raz trzeci TVN stanął w piłkarskie szranki z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. 8 września na stadionie warszawskiej Legii lepsi okazali się zawodnicy TVN. Tradycją tych rozgrywek piłkarskich jest zbiórka pieniędzy na zakup karetki pogotowia dla jednego z polskich szpitali. Obok szczytnego celu i rozrywki nie zabrakło tam sportowego ducha – zawodników wspierali: Apart, mBank, Play, Dawtona oraz Mastercard.
Big Brother - Sonko
62 / 102
„Big Brother” to format, który od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem widzów na całym świecie. Piętnastu uczestników zamieszkało w do domu Wielkiego Brata, aby zmierzyć się nie tylko z powierzonymi zadaniami, ale również z własnymi słabościami, aby zyskać sympatię widzów oraz współmieszkańców i zawalczyć o wygraną w programie.
Lokowanie przedstawione w materiale miało miejsce na koniec pierwszej edycji programu. Wielki Brat zorganizował dla finałowej czwórki powitalne śniadanie. Na stole oprócz śniadaniowego zestawu, uczestnicy oraz widzowie mogli dostrzec wafle Sonko, które bardzo chwalili uczestnicy programu. Komunikacja dotyczyła wspólnego spędzania czasu oraz pokazania, że wafle Sonko to przekąska na każdą porę dnia.
Domowe rewolucje - Armatura Kraków
63 / 102
W jednym z odcinków programu Domowe rewolucje sezon 4, Dorota wyposażyła kuchnię bohaterów w wyjątkową baterię kuchenną marki Armatura Kraków – model Tauri Touch-me z kranem dotykowym. Ta wyjątkowa funkcja baterii rozbawiła nawet prowadzącą, ale jednocześnie jest świetnym gadżetem dla fanów gotowania i ekologii. Zobaczcie sami jakie czary są możliwe w tej kuchni po metamorfozie!
Klinika bez tajemnic -Vivacy Stylage
64 / 102
Bohaterka programu Sylwia Derewecka chciałaby wyglądać atrakcyjniej i młodziej, dlatego przychodzi na zabieg do doktora Marcina Ambroziaka. Ten proponuje jej usunięcie przebarwienia laserem jak i wypełnienia policzków i fałdów nosowo-wargowych kwasem hialuronowym. Produktem którego używa do wypełnień jest Stylage. Podczas zabiegu pokazywane jest opakowanie produktu jak i same kolorowe strzykawki. Doktor opowiada o tym czym jest kwas hialuronowy. Wspomina również, że produkt utrzymuje się około rok, ma w sobie magnitol dzięki czemu pacjentka nie spuchnie po zabiegu.
Dodatkowo lekarze lekko podkreśla usta wspomnianym produktem. Pacjentka jest bardzo zadowolona z rezultatu zabiegu i zauważa, że był on bezbolesny.
Stylowy projekt - ZALANDO
65 / 102
Stylizacja to moda, sztuka, design. Styliści to nie tylko utalentowane osoby potrafiące zestawić pasujące do siebie ubrania. To także psychologowie, radzący sobie z najtrudniejszymi klientami, logistycy działający pod presją czasu, finansiści opracowujący najlepsze wykorzystanie budżetu, a do tego znawcy tkanin, trendów i trików pomagających podkreślić walory każdej sylwetki.
Tacy właśnie są uczestnicy „Stylowego Projektu” – programu przygotowanego dla marek: Zalando, Skoda, EOS i Apart.
Podstawą do wyboru ubrań w programie jest garderoba Zalando - wyodrębnione w studio miejsce z ubraniami i dodatkami potrzebnymi do stworzenia stylizacji.
Na Wspólnej - Lindt
66 / 102
Scena przedstawia sytuację, w której czekoladki wprowadzają bohaterki w błogi stan.
Kontekst jest pozytywny – spotkanie z bliską osobą, chwila dla siebie, oderwanie się od biegu dnia.
Głównym założeniem było wykazanie, iż kobiety sięgają po czekoladki w chwilach relaksu, w celu zapomnienia o problemach, odstresowania się, nagrodzenia się.
Istotny jest moment – delektowanie się czekoladką to czas wyłącznie dla nich, istotny, wyjątkowy.
Philips zoodler
67 / 102
Jak zrobić zdrową zakręconą pizzę na warzywnym spodzie i pożegnać nudę w kuchni?
Na to pytanie odpowiada krótka, dedykowana Zoodlerowi Philipsa, forma filmowa „Rączki Robią”
Zakochani po uszy - Pro Plan
68 / 102
Scena w serialu „Zakochani po uszy” zawiera aktywne lokowanie produktu Klienta Purina, jeden z głównych bohaterów - weterynarz Marcin podaje karmę Pro Plan właścicielowi czworonga, która w naturalny sposób wpasowuje się w scenę.
Zakochani po uszy - Pro Plan
69 / 102
Scena w serialu „Zakochani po uszy” zawiera aktywne lokowanie produktu Klienta - karmy Pro Plan. Produkty prezentowane są we właściwym i naturalnym otoczeniu, jakim jest gabinet weterynaryjny.
Zakochani po uszy - Verona
70 / 102
Scena w serialu „ Zakochani po uszy” w której pokazujemy aktywne lokowanie produktu marki Verona. Główny bohater Piotr planuje zakup pierścionka zaręczynowego, który wybiera na stronie internetowej Klienta.
Zakochani po uszy - Verona
71 / 102
Scena z serialu „Zakochani po uszy” jest kontynuacją sceny z lokowaniem produktu marki Verona. Wybrany i zamówiony pierścionek zostaje dostarczony Piotrowi, który ogląda go przed wręczeniem przyszłej narzeczonej.
TVN - MASTERCHEF - GOPLANA
72 / 102
Przedstawiamy pogląd na całościowe lokowanie firmy Goplana w VII sezonie programu MasterChef, który miał emisję w 2018 roku.
TVN - MASTERCHEF - MAKRO
73 / 102
Przedstawiamy pogląd na całościowe lokowanie firmy Makro w VII sezonie programu MasterChef, który miał emisję w 2018 roku.
TVN - NA WSPÓLNEJ - ALLEGRO
74 / 102
W Na Wspólnej lokowana była platforma zakupów Allegro w scenie widoczny etap dostawy zamówienia w obrandowanej paczce Allegro.
HGTV - DAREK SOLO
75 / 102
W programie poradniczym prowadzonym przez znanego z programów remontowych stolarza ulokowana została usługa platformy zakupowej Allegro. Prowadzący Darek stolarz zamawia niezbędne do realizacji swojego projektu akcesoria. Scena pokazuje łatwość zamawiania oraz przesyłkę z produktami.
HGTV - ZGŁOŚ REMONT - ALLEGRO
76 / 102
W programie remontowym Zgłoś remont – prowadzonym przez architekta Krzysztofa Mirucia zrealizowane zostały zakupy oraz dostawa produktów do wnętrz przez aplikację Allegro. W aplikacji oraz na pudełku widoczny jest branding klienta.
TVN TURBO - RAPORT TURBO - BMW
77 / 102
Raport Turbo to codzienny program motoryzacyjny, w którym usłyszymy wypowiedzi autorytetów z branży. Scenka reprezentuje widzom materiał-lokowanie o innowacyjnych usługach świadczonych w autoryzowanych serwisach BMW. Widz dowie się, o nowych technologiach które użyte są w pojazdach marki BMW. Dzięki nim został uproszczony proces diagnostyki auta a właściciel BMW oszczędza czas i pieniądze .
TVN TURBO - RAPORT TURBO - AUDI
78 / 102
Raport Turbo to codzienny program motoryzacyjny, w którym usłyszymy wypowiedzi autorytetów z branży. W przedstawionej scence pojawia się lokowanie samochodu Audi R8. Scenka także zawiera wywiad młodych zawodników z branży kartingów i wyścigów samochodowych. Właśnie jeden z uczestników będzie rywalizował w cyklu Audi R8, co dało możliwość zaprezentować samochód w filmiku i opowiedzieć o wszystkich technologicznych stronach i atutach danego wyścigowca.
TVN - UGOTOWANI - FRISCO
79 / 102
Program „Ugotowani” jest formatem o charakterze kulinarnym. Prezentuje on zmagania czwórki uczestników w drodze o zwycięstwo i wygraną. W prezentowanej scence w naturalny sposób pojawia się lokowanie produktu serwisu z eZakupami – Frisco.pl. Jedna z bohaterek odcinka zamawia potrzebne jej produkty do ugotowania kolacji na stronie www Klienta. Naturalnym elementem sceny jest także dostawa produktów do domu uczestniczki.
FOOD NETWORK - SEXY KUCHNIA MAGDY GESSLER - BARILLA
80 / 102
Program „Sexy Kuchnia Magdy Gessler” jest autorskim programem kulinarnym samej prowadzącej, w którym prezentowane przepisy mogą być pomysłem na pyszną, pełną afrodyzjaków kolację dla dwojga zakochanych. W przedstawionej scenie w naturalny sposób pojawia się lokowanie makaronu Barilla, który jest składnikiem powstającej na oczach widzów potrawy.
TVN - TU SIĘ GOTUJE - WINIARY
81 / 102
„Tu się gotuje” jest programem kulinarnym, w którym prowadzący kucharz i podróżnik David Gaboriaud zaprasza swoich gości do wspólnego gotowania smacznych i niespotykanych potraw. Bohaterowie w naturalny i luźny sposób przygotowując gulasz sięgają po danie Winiary, które jest dopełnieniem smacznej potrawy. Kolorystyka studia także została dopasowana do barw klienta.
HGTV - WYMARZONE OGRODY - Keter Circa Wood
82 / 102
W programie „Wymarzone Ogrody” prowadzące Izabela Szarmach i Olga Piórkowska prezentują produkt klienta Keter, mebel Circa Wood, który jednocześnie pełni trzy funkcje: stolik, siedzisko oraz skrzynia, który przyda się na każdym tarasie.
HGTV - ZGŁOŚ REMONT - FARBA 3V3 Easy White.
83 / 102
W przedstawionej scenie prowadzący programu „Zgłoś remont” Krzysztof Miruć angażuje bohaterów do pomocy w malowaniu parapetu i grzejnika. W programie w naturalnym kontekście jest lokowana farba 3V3 Easy White, którą bohaterowie używają do malowania powierzchni w mieszkaniu przechodzącym metamorfozę. Krzysztof Miruć także daje porady w jaki sposób prawidłowo malować elementy w mieszkaniu i opowiada o właściwościach farby.
HGTV - Musisz to mieć - NIVONA
84 / 102
Program „Musisz to mieć” jest niezbędnym poradnikiem dla ludzi, którzy szukają najlepszych rozwiązań wśród mnóstwa gadżetów na rynku. Scena przedstawia lokowanie ekspresu Nivona. Karol Paciorek i Magdalena Tacik w przyjemnej atmosferze opowiadają widzom o nowoczesnych funkcjach oraz zaletach, produktu. Prowadzący ukazują ekspres w trakcie użytku.
TVN - Co za tydzień - ROSSMANN
85 / 102
Ekipa „Co za Tydzień” gościła na planie zdjęciowym programu „Wyjątkowa chwila”, który powstał w partnerstwie z siecią drogerii Rossmann. W relacji pojawiło się charakterystyczne czerwone pudełko z logiem Rossmann. To właśnie w nim Gwiazdy uczestniczące w projekcie otrzymywały kosmetyki, które testowały, a swoimi wrażeniami dzieliły się z Widzami.
TVN Style - Misja Ratunkowa - PHILIPS
86 / 102
Dla uczestników „Misji ratunkowej ”słowo ‘porządek’ brzmi obco. Do tej pory ich mieszkania straszyły. Nadchodzi czas na zmiany, a z misją ratunkową rusza Ula Chincz.
Prezentowana scena zawiera aktywne lokowanie odkurzacza do zadań specjalnych marki Philips. Produkt klienta idealnie wpasowuje się w kontekst programu. Dzięki czemu scena jest bardzo naturalna.
TVN - 36,6°C - Homechoice Claria
87 / 102
W programie „36,6°C” poruszamy tematy związane z medycyną i zdrowym stylem życia oraz pokazujemy nowoczesne metody leczenia i radzenia sobie z chorobami. Jednym z tematów programu były nerki. W tym kontekście, na przykładzie konkretnego pacjenta, mogliśmy przybliżyć widzom sposób działania i pokazać zalety systemu dializy domowej Homechoice Claria.
TVN - DD TVN - WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE
88 / 102
Prezentowana scena zawiera lokowanie partnerów Projektu Zima 2018 - województwa Dolnośląskiego, miasta Karpacz oraz Term Cieplickich - podczas wejść live w weekendowym wydaniu programu Dzień Dobry TVN.
Lokowanie naturalnie wpasowuje się w formułę codziennego morning showu oraz outdoroowych wejść na żywo zapowiadających prognozę pogody, które są nieodłączna częścią programu. Zostało również urozmaicone zaproszeniem widzów do szkoleń z zakresu pierwszej pomocy prowadzonych w miasteczku Projektu Zima 2018 przez GOPR.
TVN - DD TVN - SAMSUNG
89 / 102
Prezentowana scena zawiera lokowanie płyty kuchennej marki Samsung podczas materiału typu „raczki robią / DIY”, czyli krótkiego materiału poradnikowego w tygodniowym wydaniu programu Dzień Dobry TVN. Każdy materiał typu „raczki robią / DIY” dotyczy innej sprytnej domowej porady, a produkt jest pokazany w użyciu.
W tym materiale lokowanie zostało zgrane z formułą materiału, która umożliwia zaprezentowanie sprzętu w naturalny sposób podczas przygotowania na wizji szybkiego jednogarnkowego obiadu.
TVN24 - POLSKA NA WEEKEND - ZIELONA GÓRA
90 / 102
Polska na weekend to program specjalny, którego celem jest promowanie tych regionów Polski, które oferują ciekawy sposób na spędzanie czasu turystom z Polski i zagranicy. W prezentowanej scenie, gospodarze programu zwiedzają Zieloną Górę, i pokazują widzom na co warto zwrócić uwagę w tym mieście, zdradzając przy tym ciekawostki historyczne oraz wskazując miejsca w których można się zrelaksować.
TVN24 - KIOSK Z GAZETAMI - MICROSOFT
91 / 102
Kiosk z gazetami to audycja na żywo, realizowana w paśmie porannym TVN 24. Przegląd prasy realizowany jest przy użyciu nowej technologii – nowego produktu Microsoft. Dziennikarka prezentuje treści publikowane w gazetach za pomocą Surface Pro. Całokształt sceny ma naturalną i swobodną wymowę oraz idealnie wpasowuje się w formułę programu.
TVN - DD TVN - DAWTONA
92 / 102
Lokowanie krojonych pomidorów w puszce marki Dawtona odbywa się podczas emisji weekendowego programu Dzień Dobry TVN. Prezentowana scena to luźna propozycja modnego śniadania, jakim jest – szakszuka. Lokowany produkt naturalnie wpasowuje się w formułę programu śniadaniowego.
TVN STYLE - SABLEWSKIEJ SPOSÓB NA MODĘ - BENEFIT
93 / 102
W programie „Sablewskiej sposób na modę” podejmujemy różnorodne tematy związane z modą i pielęgnacją. Prezentowana scena zawiera aktywne lokowanie produktów do pielęgnacji brwi marki Benefit - brow bar. Marka klienta świetnie komponuje się z formułą programu, dzięki czemu całokształt sceny ma naturalną i swobodną wymowę.
TVN - MASTERCHEF - LOT
94 / 102
W programie MasterChef gościły niezwykłe damy o wyjątkowo delikatnych podniebieniach. Gwiazdy programu „ Żony Hollywood” są piękne, bogate i przede wszystkim wymagające w każdej dziedzinie. Do Warszawy przyleciały liniami lotniczymi LOT, a jak wiadomo specjalni goście zasługują na specjalne traktowanie. Podczas lotu nie zabrakło im żadnych przyjemności, na które jak wiadomo zasługują.
TVN - MASTERCHEF - APPETITA
95 / 102
Prezentowana scena zawiera aktywne lokowanie przypraw marki Appetita, w programie MasterChef. W półfinałowym odcinku, który rozgrywał się w Australii, każda szczypta była na miarę złota. Entuzjaści gotowania walczyli o udział w finale - który prowadzi do zwycięskiego tytułu polskiego MasterChefa. Całokształt sceny ma naturalną i swobodną wymowę, idealnie wpisując się w scenariusz programu.
PLAYER - AZJA EXPRESS.DOMÓWKA - AZIA CONCEPT
96 / 102
Uczestnicy programu "Azja Express" spotykają się co tydzień w mieszkaniu jednego z nich i dobrze się bawią, oglądając wspólnie kolejny odcinek reality show, w którym brali udział. W tym odcinku „Azja Express. Domówka” ulokowaliśmy ofertę azjatyckich potraw z menu restauracji AZIA CONCEPT. W scenie pokazujemy Dorotę Gardias, która z myślą o swoich gościach przywiozła z restauracji apetyczne suhi.
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Blender Philips
97 / 102
Scena lokowania blendera marki Philips odbywa się w programie Musisz to mieć. Prowadząca opisuje zalety produktu oraz prezentuje jak łatwo i w krótkim czasie przygotować pyszne smoothie. W trakcie trwania sceny możemy zobaczyć z jakich części składa się produkt, a także jak wygląda jego finalne zastosowanie. Taka forma lokowania daje widzowi natychmiastową możliwość weryfikacji jakości produktu.
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Wyciskarka wolnoobrotowa
98 / 102
Prezentowana scena zawiera aktywne lokowanie wyciskarki do owoców i warzyw marki Philips. Prowadzący program pokazują jak szybko prezentowany sprzęt radzi sobie ze zrobieniem czystego soku bez obierania produktów. Wyciskarka jest wyposażona w otwór wielkości XL, dzięki czemu możemy wkładać owoce w całości. Dodatkowym atutem sprzętu jest łatwa obsługa, ponieważ posiada tylko dwa przyciski. Całokształt sceny ma naturalną i swobodną wymowę, idealnie wpisując się w formułę programu.
HGTV – Maja w Ogrodzie – Zbieraczka do owoców Gardena
99 / 102
W prezentowanej scenie bohaterka programu Maja w Ogrodzie używa prostego i skutecznego przyrządu jakim jest zbieraczka do owoców firmy Gardena. Jest to narzędzie składające się z cylindrycznego kosza, wyposażonego w elastyczne pręty, przymocowane do dwóch rolek. Podczas prezentowanej sceny zostają udzielone praktyczne wskazówki i dodatkowe zastosowania sprzętu. Scena przedstawia produkt, jego użycie oraz najważniejsze walory.
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Zbieraczka do owoców Gardena
100 / 102
W zaprezentowanej scenie, prowadzący program Musisz to mieć, pokazuje widzom niezwykły przyrząd jakim jest zbieraczka do owoców marki Gardena. Gospodarz programu pokazuje, że wystarczy nim przejechać po trawie, a owoce same wpadają do kosza, który jest wyposażony w elastyczne pręciki. W momencie najechania koszem na owoc, pręciki rozchylają się i wciągają owoce do środka. Zbieraczka radzi sobie także z pracą w wysokiej trawie oraz ze zbieraniem mniejszych plonów np. orzechów. Widz ma szanse na własne oczy przekonać się, że zbieranie owoców nigdy nie było tak proste.
HGTV – Wymarzone ogrody – nożyce akumulatorowe Gardena
101 / 102
Prezentowana scena zawiera aktywne lokowanie nożyc akumulatorowych marki Gardena. Ogród bohaterów programu jest bardzo zaniedbany, wymaga wiele pracy. Nożyce świetnie sprawdzają się w miejskich ogrodach ponieważ są bardzo ciche i nie zakłócają spokoju sąsiadów. Taka forma ulokowania produktu daje widzom możliwość szybkiej weryfikacji jakości i użycia produktu.
TVN – DRZEWO MARZEŃ – MASTERCARD
102 / 102
Drzewo Marzeń to program specjalny, stworzony na potrzeby klienta Mastercard. Nowy program pokazuje bezinteresowność dzieci, dając przy tym wiele powodów do uśmiechu i wzruszeń. W każdym odcinku Mateusz Gessler pomaga dzieciakom w spełnianiu marzeń dla bliskich i dalszych – ale bez wątpienia ważnych ludzi. W zaprezentowanej scenie widzimy jak Mateusz Gessler płaci za pomocą karty, aplikacji Masterpass oraz telefonu i dzięki temu spełnia bezcenne niespodzianki.