- MAX
- Player.pl
- TVN
- TVN24 digital
- TVN24 BiS digital
- EUROSPORT.TVN24.PL
- TVN Meteo
- TVN Warszawa
- Konkret24
- ToTeraz
- Dzień Dobry TVN
- TVN Style
- HGTV
- ZDROWIE TVN
- TVN Turbo
- TTV
- TVN7
- DISNEY
- PARAMOUNT
- Polki.pl
- Party.pl
- Wizaz.pl
- Mamotoja.pl
- Gotujmy.pl
- Viva.pl
- Kobieta.pl
- ELLE
- Przyślij przepis
- mojegotowanie.pl
- National-Geographic.pl
- GLAMOUR
- onet
- Przegląd Sportowy
- FAKT
- Plejada.pl
- Medonet
- Business Insider
- Auto Świat
- Komputer Świat
- Sympatia.pl
- Noizz
- Newsweek
- Ofeminin
- Forbes.pl


Oferta kanałów familijnych
The Walt Disney Company to nie tylko popularne kanały telewizyjne, ale również dynamicznie rozwijająca się oferta na YouTube.
8 kanałów familijnych tworzy bezpieczne i środowisko, zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców. Grupa Disney jest liderem wśród contentu kids – unikalne treści przyciągają licznie młodych widzów. Wśród publikowanych materiałów znajdują się przygody bohaterów z ulubionych animacji dzieci – Miraculous: Biedronka i Czarny Kot, Spidey i super-kumple czy Myszka Miki: Frajdomek. Kanały familijne zapewniają bezpieczne otoczenie reklamowe, idealnie dopasowane do różnych grup wiekowych. Oferujemy możliwość elastycznego tworzenia pakietów mediowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta, gwarantując skuteczne dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców.

Oferta kanałów dorosłych
Youtube National Geographic oraz FX to naturalne przedłużenie i uzupełnienie oferty telewizyjnej, pozwalające widzom cieszyć się ulubionymi programami w dowolnym czasie i miejscu. Oprócz znanych produkcji na kanałach regularnie pojawiają się ekskluzywne materiały, które nie były emitowane w telewizji.
Treści docierają do poszukiwanej przez reklamodawców męskiej widowni – mężczyźni stanowią 77% widowni kanału National Geographic oraz 65% widzów FX.
Oferujemy szerokie możliwości reklamowe, dostosowane do briefu i indywidualnych celów komunikacyjnych Klienta, zapewniając skuteczne dotarcie do pożądanej grupy odbiorców.
Dane: Youtube Analytics, 02.2025
