MIX KIDS skutecznie dociera do dziecięcych grup celowych

 

MIX KIDS to najbardziej zasięgowa oferta kanałów dziecięcych. W kwietniu zasięg pakietu w grupie 4-12 lat wyniósł aż 83,5%!

W skład pakietu wchodzą stacje typowo dziecięce, takie jak MiniMini+, teleTOON+ i Nickelodeon, o zasięgu kablowo-satelitarnym, ale także kanały o zasięgu ogólnopolskim, z rozpoznawalnym wśród widzów kontentem dziecięcym – TV Puls i PULS 2. Co wyróżnia ofertę MIX KIDS? – udział w pakiecie kanałów ogólnopolskich obecnych na multipleksie. Gwarantuje on wyjątkowo szeroki zasięg komunikacji.

 

Kanały z oferty MIX KIDS to także wyjątkowe programy i uwielbiane przez dzieci postaci. Hitem ramówek są „Pingwiny z Madagaskaru” emitowane na TV Puls i Nickelodeonie. W kwietniu Pingwiny gromadziły przed telewizorami średnio ponad 130 tys. młodych widzów na antenie TV Puls, co przekłada się na 15,2% udziałów w grupie 4-12 lat. Na antenie Nickelodeona udziały tego formatu osiągały drugie co do wielkości udziały na poziomie 5,7%!

Do najpopularniejszych tytułów na antenie Nickelodeona w kwietniu należą „Wojownicze żółwie ninja” (4,8% SHR%), „Wróżkowie chrzestni” (6,4%), „Robot i potwór” (5%) oraz doskonale znany wszystkim dzieciom „Spongebob kanciastoporty” (5,6%). Hitami anteny MiniMini+ są takie animacje jak „Marta mówi” (8,1%), „Chmurkowe opowieści” (6,7%) oraz „Kot Prot na wszystko odpowie w lot” (8,8%). Wysokie udziały w grupie dziecięcej odnotowuje również autorska produkcja MiniMini+ „Opowieści kota śpiocha” (11%).

Animacje obecne na antenie TV Puls w kwietniu to „Timon i Pumba”, oraz „Całkiem nowe przygody Toma i Jerry’ego”. Uzyskały one średnie udziały w grupie dziecięcej na poziomie odpowiednio 9,7% i 6,8%.

Dane: NAM IV 2013, A 4-12