MIX MUX - NAJBARDZIEJ ZASIĘGOWY PAKIET NOWYCH STACJI OGÓLNOPOLSKICH NA TRZECIM MIEJSCU W RANKINGU UDZIAŁÓW RYNKOWYCH.

 

Aktualnie MIX MUX (składający się z TV Puls, TVN7, TTV oraz PULS 2) zajmuje trzecie miejsce w ranking TOP udziałów rynkowych, osiągając 9,62% SHR% w grupie komercyjnej oraz 17,16% SHR% w grupie osób w wieku 16-49 lat odbierających telewizję w sposób naziemny cyfrowy.

MIX MUX to ponadto najbardziej zasięgowy pakiet na rynku (zasięg w TG: A 16-49 w maju wyniósł 85%) składający się wyłącznie ze stacji obecnych na multipleksach. Są to kanały z największą dynamiką wzrostu, które wraz z procesem cyfryzacji zyskały ogólnopolski zasięg. Ofercie Premium TV pozwala to stworzyć kolejny „kanał” o zasięgu ogólnopolskim- MIX MUX, który jest istotną składową kampanii zasięgowych.

W panelu Nielsen Audience Measurement już 38% gospodarstw domowych odbiera telewizję naziemną w sposób cyfrowy.

Więcej informacji na temat kanałów wchodzących w skład pakietu w dalszej części newslettera.

Dane: NAM, 1-16 VI 2013, A 16-49, A 16-49 DTT, COV% V 2013,