"How COOL brands stay HOT", czyli jak kreować marki, które pokochają młodzi konsumenci?
Jak przemówić do przedstawicieli pokolenia Y? Kim tak naprawdę są ludzie o najszybciej rosnącym potencjale konsumenckim?
Jak prowadzić komunikację marki, by w oczach nowych konsumentów stała się wiarygodna i angażująca?
Jak unowocześnić komunikację marki, by nie zatracić jej tożsamości?
Na te, i wiele innych pytań dotyczących marketingu adresowanego do przedstawicieli pokolenia Milenijnego odpowiedzą eksperci w czasie konferencji „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?”. Spotkanie ma miejsce 14 maja w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
Viacom International Media Networks zaprosił międzynarodowych ekspertów ds. brandingu, analiz i marketingu skierowanego do dzieci i młodzieży. Autorzy książki „How cool brands stay hot. Branding to Generation Y”, Joeri Van den Bergh oraz Mattias Behrer, przedstawią główne zasady, jakimi powinny kierować się firmy tworząc marki wiarygodne dla młodych konsumentów. Z kolei Dr. Mathias Wierth-Heining, dyrektor działu Research&Insight Viacom Northern Europe przedstawi wyniki badania „The Next Normal” analizującego wartości życiowe, aspiracje i opinie młodych ludzi w wieku 9-30 lat w 24 krajach. To unikalne badanie stanowić będzie również podstawę wystąpienia Jerzego Dzięgielewskiego, dyrektora programowego kanały MTV i VH1. W swoim wystąpieniu opowie o wyzwaniach nowoczesności w komunikacji marek o ugruntowanej pozycji oraz o ich odmładzaniu przy równoczesnych zachowaniu tożsamości . Dariusz Janczewski, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Country Manager VIMN Polska, zakończy spotkanie analizą najbardziej angażujących kampanii młodzieżowych.
Konferencja organizowana przez Viacom (MTV, VIVA) i Premium TV – ekspertów w efektywnym dotarciu do młodych grup celowych.