Sponsoring

Sponsoring to unikalne narzędzie pozwalające marce zbudować  pożądany wizerunek i podkreślić najważniejsze cechy produktu. Dzięki możliwości precyzyjnego doboru kontekstu przekaz marki nabiera nowej jakości i brzmi w sposób dający się wyróżnić i zaistnieć w świadomości konsumenta.

Nasze programy to możliwość ścisłego współdziałania siły kontentu i charakteru marki na wielu płaszczyznach. Standardowy 8 sec billboard sponsorski to wstęp do dalszego dialogu, zaangażowania i interakcji z widzem poprzez szerokie możliwości, jakie dają oferowane produkcje.  

Logotyp
COV:81%, SHR: 8,2%, AFF:126

Dane: NAM, Q2 2024 COV% A20-54, SHR% A20-54, AFF W20-54 C50K+
Logotyp
Billboardy sponsorskie przy wybranych programach

Logotyp


Logotyp


Logotyp
Billboardy przy kontekstowych programach skierowanych do grupy W 20-54 C50K+

Logotyp
Billboardy przy kontekstowych programach skierowanych do grupy W 20-54 C50K+

Logotyp
Billboardy przy kontekstowych programach skierowanych do grupy M 20-59

Logotyp
Billboardy przy kontekstowych programach skierowanych do grupy M 20-59

Logotyp
Billboardy skierowane do grupy W 20-54 C50K+

Logotyp
Billboardy skierowane do grupy M 20-59

Logotyp
Billboardy skierowane do grupy A 20-54 C50k+

Logotyp
Billboardy na kanałach o zasięgu ogólnopolskim

Logotyp
Billboardy skierowane do szerokich grup kobiecych

Sponsoring w TVN to najbardziej kontekstowe powiązanie brandu z programem. Oferty sponsoringowe zawierają billboardy sponsorskie przy samym programie, jego zapowiedziach i ewentualnie zwiastunach.



Monosponsoring to emisja billboardów sponsorskich przy wybranych przez Klienta programach. Taka forma sponsoringu pozwala na skojarzenie sponsorowanego formatu z marką Klienta.



Dedykowany produkt łączący sponsoring top formatów TVN w telewizji linearnej i VOD w wyróżnionym breaku sponsorskim. Innowacyjne połączenie dwóch form reklamowych, z jednoczesnym wyróżnieniem bloku sponsorskiego na platformie Player.pl, pozwala na ścisłe związanie komunikatu z najbardziej jakościowym contentem stacji TVN i poszerzenie jego zasięgu, dzięki dedykowanej obecności online. W ofercie Sponsoringu Multiscreen Reklamodawcy mogą znaleźć największe hity stacji TVN.



Połączenie wizerunkowego charakteru sponsoringu z komunikatem reklamowym umieszczonym w ekskluzywnym bloku reklamowym. Realizowane jest ono w formie emisji 5’’ spotu Reklamodawcy i 8’’ billboardu sponsorskiego, oddzielonych 3’’ planszą z logo TVN. Dzięki temu możliwe jest wzmocnienie komunikacji sponsorskiej o informacje z zakresu CALL TO ACTION, dotychczas dostępnych jedynie w tradycyjnych spotach reklamowych. Oferta dostępna jest także na najbardziej zasięgowych antenach Premium TV - TVN7, TTV. Power Sponsoring umożliwia jakościowe wyeksponowanie komunikatu Reklamodawców, którzy szczególnie cenią sobie kreatywne podejście do komunikacji i szukają nowych, ekskluzywnych form pozycjonowania.



Sponsoring wybranych, najbardziej kobiecych tytułów filmowych i serialowych na antenach stacji Premium TV. Gwarantuje dotarcie do wymagających kobiet, mieszkanek miast.



Kontekst sponsoringowy targetowany do aktywnych mieszkanek miast, miłośniczek zdrowego stylu życia i nowych trendów.



Sponsoring wybranych, chętnie oglądanych przez mężczyzn tytułów filmowych i serii na antenach stacji Premium TV. Gwarantuje dotarcie do mężczyzn poszukujących, dobrej, jakościowej rozrywki.



Pakiet emisji sponsorskich przy formatach najchętniej oglądanych przez aktywnych, zamożniejszych mężczyzn. Zawiera pozycje zarówno motoryzacyjne, jak i sportowe, rozrywkowe czy hobbystyczne.



MULTISPONSORING KOBIETA umożliwia reklamodawcom wzbogacenie komunikacji spotowej o wyróżniający się przekaz sponsorski. Dzięki szerokiemu pakietowi billboardów umożliwia zbudowanie zasięgowej i jednocześnie jakościowej komunikacji na antenach precyzyjnie dobranych stacji kobiecych z portfolio Premium TV. Elastycznie dostosowuje się do potrzeb reklamodawcy zachowując atrakcyjne koszty dotarcia.



MULTISPONSORING MĘŻCZYZNA to atrakcyjny cenowo pakiet billboardów sponsorskich emitowanych na antenach różnorodnych stacji skierowanych do mężczyzn. Wzbogaca tym samym męską komunikację spotową o wyróżniający się przekaz sponsorski. Dzięki szerokiemu, elastycznie dostosowanemu do potrzeb reklamodawcy pakietowi billboardów umożliwia zbudowanie zasięgowej komunikacji.



MULTISPONSORING MIASTA to sprofilowany pakiet sponsorski emitowany na antenach stacji skierowanych do poszukiwanych na rynku miejskich grup celowych. Oprócz wysokiego dopasowania oferuje jednocześnie wyróżniające i szerokie dotarcie do atrakcyjnych, miejskich widzów. Elastycznie pozwala dostosować kampanię do celów komunikacyjnych reklamodawcy przy zachowaniu atrakcyjnych warunków kosztowych.



MULTISPONSORING ZASIĘG MUX to zakup dowolnej liczby billboardów w ramach ogólnopolskich kanałów z naziemnej dystrybucji cyfrowej. Daje gwarancję szerokiego dotarcia do grupy komercyjnej (A 16-49). Pozwala na wzbogacenie i wyróżnienie komunikacji przy zachowaniu atrakcyjnych warunków kosztowych.



MULTISPONSORING KOBIETA+ umożliwia skuteczne dotarcie do szerokiej grupy kobiet dzięki połączeniu jakościowej komunikacji i ogólnopolskiego zasięgu na kanałach cab-sat i stacjach DTT.