Rich Media
Rich media to reklamy premium emitowane przy kontencie wideo, łączące reklamę wizualną z szerokimi możliwościami interakcji dzięki czemu nie są postrzegane jako nachalne reklamy, a jako angażujący materiał. Wśród rodzajów Rich Media znajduje się kilkanaście różnych form reklamowych, w których reklamodawcy mogą wykorzystać elementy interaktywnych zabaw. Dzięki zabawie użytkownik ma dłuższy kontakt z marką i lepiej ją zapamiętuje. Działania Rich Mediowe szczególnie rekomendowane są reklamodawcom, którym zależy aby pokazać markę w angażujący i nowoczesny sposób.
Case: PLAYER.PL – portfolio Rich Media Mobile
Case: PLAYER.PL – portfolio Rich Media Mobile
Case: PLAYER.PL – portfolio Rich Media Mobile
Projekt: Showcase
Opis projektu: W portfolio TVN Media znajduje się kilkanaście różnych form reklamowych, w których reklamodawcy mogą wykorzystać elementy interaktywnych zabaw, takich jak układanie puzzli, pokonywanie labiryntów, przesuwanie obiektów czy rysowanie obrazów. Zobacz kreacje, które angażują użytkowników.