Reklama natywna
Rodzaj reklamy, która stanowi integralną część treści medialnej. Celem formatów natywnych jest nie tylko takie miejsce i sposób osadzenia w serwisach i kanałach, które nie irytują odbiorców, ale również dotarcie do osób znajdujących się w danej chwili w nastroju do świadomego poszukiwania ciekawych treści na określony temat. Reklama natywna pozwala zbudować z użytkownikiem długofalową relację, która dopiero w perspektywie czasu przynosi pożądane rezultaty.
NATIVE READ
NATIVE READ
Native video
Native video
Case: ZDROWIETVN.PL – Pfizer
Case: ZDROWIETVN.PL – Pfizer
NATIVE READ
1 / 3
CZYM JEST:
Pakiet działań redakcyjnych, w wyniku których realizowane są cele podzielone na dwa obszary:
- Gwarancje zasięgu
- Rozliczenia za efekt: kliknięcia, ruch na stronie, lead’y, pobrania aplikacji, etc.
JAK TO DZIAŁA:
- Analiza: stworzenie ram dla treści redakcyjnych, które pozwolą na realizację założonych celów
- Realizacja: dobór istniejących lub stworzenie nowych, dedykowanych treści
- Dystrybucja i pomiar: wykorzystanie redakcji, serwisów i programów ekosystemu TVN Discovery. Optymalizacja działań pod kątem założonych celów.
BENEFITY:
- Omnichannel – działania reklamowe na wielu poziomach: Social/ Web/ Mobile/ TV/ Influencerzy/ Content/ Jakość
- Integracja TV z Digital i optymalizacja KPI
CO NAS WYRÓŻNIA:
- Wysokiej jakości, unikalny content
- Silne kanały Social Media
- Multiscreen (TV + Digital) w jednym miejscu
- Synergia kanałów w celu osiągnięcia zakładanych celów
Realizacja Native Lead dla Klienta Home Doctor:
kontakt: innovationhubBR@discovery.com
Native video
2 / 3
CZYM JEST:
Rozwiązanie pozwalający na emisję reklam video w ramach sieci TVN, w tym również własnych kanałów YT, przy treściach natywnie dopasowanych do kontekstu komunikacji.
JAK DZIAŁA:
- Emisja dopasowana kontekstowo, z możliwością publikacji artykułu Klienta z materiałem video (np. przy lokowaniu TV).
- Emisja optymalizowana na podstawie danych Power Audience.
- Efekt Super Kompensacji – dane pozyskiwane z emisji wykorzystywane są w kolejnych flightach.
BENEFITY:
- Gwarancja realizacji pełnych wyświetleń video
- Rozliczenie Cost per View
- Natywna emisja video przy dopasowanych kontekstowo treściach
Wizualizacja Native video:
Case: ZDROWIETVN.PL – Pfizer
3 / 3
Projekt: „Nie igraj z kleszczem. Wygraj z kleszczowym zapaleniem mózgu”
Cel: Promocja marki w ramach akcji edukacyjnej
Opis projektu: Ludzie często nie wiedzą, z jakimi konsekwencjami może wiązać się ugryzienie przez kleszcza. Marka Pfizer postanowiła stworzyć komunikację w oparciu o akcję dotyczącą zwiększenia świadomości w temacie kleszczowego zapalenia mózgu. Aby natywnie zwiększyć świadomość zagrożenia stworzono „brand story” na stronie zdrowie.tvn, gdzie publikowano jakościowe artykuły o tematyce poradnikowej i medycznej oraz video pochodzące z programów „Dzień Dobry TVN” oraz ,,36,6”. Całą komunikację wspieraliśmy precyzyjnymi działaniami w social mediach. Akcja odbiła się dużym echem wśród internautów, a marka stała się zaufanym ekspertem w dziedzinie zapobiegania i leczenia powikłań ugryzień kleszczy.