Branded Content
Branded content działania mające na celu przedstawienie wartości reprezentowanych przez markę i zbudowanie wokół niej zaufania bardziej aniżeli bezpośrednie promowanie produktów czy usług i konwertowanie użytkowników na klientów. W zależności od celów marki oferujemy odbiorcom pożądane przez nich treści w różnej formie, łącząc rozrywkę z reklamą, przekazujemy reklamę w sposób, który jest akceptowany, wręcz pożądany przez konsumentów.

Content Hub
Content Hub

SOCIALSTREAM@HEART
SOCIALSTREAM@HEART

Case: TOTERAZ - portfolio
Case: TOTERAZ - portfolio

Case: DDTVN.pl – Mattel / Fisher Price
Case: DDTVN.pl – Mattel / Fisher Price
Content Hub
1 / 4
CZYM JEST:
- Content Hub agreguje treści redakcyjne i Klienta stworzone w oparciu o dane o potrzebach użytkowników
- Zbudowany jest z artykułów natywnych zoptymalizowanych pod SEO z umieszczonym feed’em produktowym eCommerce
JAK DZIAŁA:
- Treści komercyjne Klientów są wyświetlane kontekstowo w otoczeniu redakcyjnym
- Treści przekierowują na zewnętrzny serwis Klienta lub do Content Hub na serwisach TVN
BENEFITY:
- Podejście consumer centric – dostarczamy konsumentom treści, które wnoszą wartość
- Ekosystem komunikacji natywnej gwarantujący wysoką skuteczność mediową
CO NAS WYRÓŻNIA:
- Pierwsza na rynku mediów kompleksowa oferta Multiscreen – zintegrowany content marketing w tv & digital u lidera rynku tv
- Format naturalnie rozbudowujący lokowanie w tv
Realizacja Content Hub:


SOCIALSTREAM@HEART
2 / 4
CZYM JEST:
- Technologia umożliwiająca działania w oparciu o live feed z różnych kanałów social media
- Narzędzie agregujące User Generated Content z dowolnych platform social media i prezentujący go w innowacyjnej, atrakcyjnej wizualnie formie
JAK TO DZIAŁA:
- Wyszukujemy content po słowach kluczowych lub #
- Agregujemy treści do panelu Socialstream@Heart
- Moderujemy content
- Publikacja na dedykowanym LP w formie social feed
BENEFITY:
- Możliwość integracji z działaniami w TV
- Optymalizacja kosztów produkcji contentu
- Innowacja i zaangażowanie: aktywacje, konkursy
- Wykorzystanie podczas eventów – live social feed
CO NAS WYRÓŻNIA:
- Integracja z działaniami w TV
- Autorskie narzędzie w ramach grupy TVN, międzynarodowe nagrody
- Integracja z działaniami Content Marketing
Case: TOTERAZ - portfolio
3 / 4
Projekt: Showcase
Opis projektu: TOTERAZ to idealne miejsce na pokazanie komunikacji marek w nietypowy, ale ciekawy i atrakcyjny sposób. Redakcja wie, że za każdą marką i produktem stoi historia, którą ludzie będą chcieli podawać dalej.
Z #ToTeraz zawsze będziesz na fali.
Case: DDTVN.pl – Mattel / Fisher Price
4 / 4

Projekt: Edukacyjne zabawki dla dzieci
Cel: Przedstawienie benefitów produktu
Opis projektu: Inwestycja w rozwój dziecka to jeden z najbardziej modnych tematów wśród konsumentów, którzy założyli lub planują zakładać rodzinę. Klient posiadający w ofercie produkty idealnie dopasowane do poszczególnych etapów rozwoju dziecka, chciał wzbudzić zaufanie rodziców pozycjonując się na eksperta w kategorii. W tym celu stworzono wysokiej jakości content. W ramach synergii działań w TV w programie „Dzień Dobry TVN” realizowane były eksperckie felietony z wykorzystaniem zabawek, natomiast w internecie na stronie dziendobry.tvn.pl, redakcja stworzyła cykl 10 publikacji rozszerzających zagadnienia poruszane na antenie. Działaniom towarzyszyła promocja w mediach społecznościowym poszerzając zasięg i możliwość zetknięcia się konsumentów z marką.