- TVN
- TVN 7
- ttv
- METRO
- TVN24
- TVN24 BIS
- EUROSPORT 1
- EUROSPORT 2
- TVN Turbo
- DTX
- Discovery
- Discovery Historia
- Discovery Science
- Discovery Life
- ID
- Animal Planet HD
- TVN Style
- Travel Channel
- TLC
- HGTV
- FOOD NETWORK
- TVN Fabuła
- Warner TV
- Cartoon Network
- Cartoonito
- Nick Jr.
- Nickelodeon
- NickToons
- teennick
- MTV Polska
- Comedy Central
- Polsat Comedy Central Extra
- Paramount Network
- Disney Channel
- Disney Junior
- Disney XD
- National Geographic
- Nat Geo Wild
- Nat Geo People
- FX
- FX Comedy
- Romance TV
- Motowizja
- SPORTKLUB
- FIGHTKLUB
- Ultra TV 4K
- Junior Channel
- POGODA24.TV
- Szlagier TV
- tvc super
- Red Carpet TV
- ViDoc TV
- Studiomed TV
- MUSIC BOX
- MIXTAPE
- CTV

HGTV Home & Garden jest drugim najchętniej oglądanym kobiecym kanałem tematycznym w Polsce. Dorota Szelągowska, Krzysztof Miruć, Maja Popielarska czy Darek Wardziak to tylko kilku z całej plejady prowadzących, którzy tworzą tę stację i prawdziwy remontowo-ogrodowy dream team. Wyniki oglądalności HGTV Home & Garden pokazują, że programów o tematyce wnętrzarskiej i ogrodowej nigdy za wiele. Polacy uwielbiają śledzić historie efektownych metamorfoz, relaksować się przy produkcjach pokazujących rynek nieruchomości na Bahamach czy w Meksyku oraz spacerować po najpiękniejszych ogrodach. To nie wszystko! Kanał inspiruje widzów do pozytywnych zmian w swoim otoczeniu, podpowiadając im liczne praktyczne rozwiązania i zdradzając nietuzinkowe patenty.
Parametry mediowe | Profil widza | ||
---|---|---|---|
ZASIĘG TECHNICZNY | 73% | Płeć | 50% mężczyzn |
ZASIĘG MIESIĘCZNY | 10 136 082 | Wiek | 20-59 |
UDZIAŁ W RYNKU A 20-54 C50K+ | 0,50% | Dochód na gospodarstwo | dochód powyżej 3,5k |
AFF.INX dla A 20-59 C50K+ | 170 | Miasta powyżej 50 tys. | 44% |
spoty
sponsoring

Misja ratunkowa braci Scott (Backed by the Bros)
Misja ratunkowa braci Scott (Backed by the Bros)

Letnie domki w wielkim stylu (Farmhouse Fixer: Camp Revamp)
Letnie domki w wielkim stylu (Farmhouse Fixer: Camp Revamp)

Kolorowa rewolucja 2 (Happy to be Home 2)
Kolorowa rewolucja 2 (Happy to be Home 2)
Misja ratunkowa braci Scott (Backed by the Bros)
1 / 3


OD 10.09 WTORKI O 21:50
Jonathan i Drew Scott, biznesmeni i potentaci na rynku nieruchomości, ratują zdesperowanych inwestorów, borykających się z problemami na bezlitosnym rynku mieszkaniowym. Ryzykują swój czas i pieniądze, aby wyprowadzić na prostą, skomplikowane inwestycje rozpoczęte przez mało doświadczonych przedsiębiorców. Co wyniknie z tej współpracy? Czy nowi partnerzy posłuchają ich rad?
Letnie domki w wielkim stylu (Farmhouse Fixer: Camp Revamp)
2 / 3


OD 10.10 CZWARTKI O 21:40
Jonathan Knight podejmuje największe ryzyko swojego życia, inwestując pieniądze w opuszczony kemping w New Hampshire. Ma zaledwie kilka miesięcy na przekształcenie nienadającego się do zamieszkania terenu w letnią oazę dla turystów. Do remontu jest 10 domków a czas i pieniądze przelatują przez palce. Czy Jonatanowi uda się zrealizować swoje marzenie?
Kolorowa rewolucja 2 (Happy to be Home 2)
3 / 3


OD 14.10 PONIEDZIAŁKI O 21:55
Jeszcze więcej koloru w domu! Gray, Mike i Grumpy – to niesamowite trio, które nie boi się wyzwań i kolorów! To za ich sprawą stare i bezbarwne przestrzenie zamienią się w pełne koloru i radości wnętrza. Dla nich nie ma rzeczy niemożliwych! Zobaczcie jak kolor może odmienić życie!