Wybierz stronę
- MAX
- Player.pl
- TVN
- TVN24 digital
- TVN24 BiS digital
- EUROSPORT.TVN24.PL
- TVN Meteo
- TVN Warszawa
- Konkret24
- ToTeraz
- Dzień Dobry TVN
- TVN Style
- HGTV
- ZDROWIE TVN
- TVN Turbo
- TTV
- TVN7
- DISNEY CHANNEL
- MTV
- Nickelodeon
- Comedy Central
- Polki.pl
- Party.pl
- Wizaz.pl
- Mamotoja.pl
- Gotujmy.pl
- Viva.pl
- Kobieta.pl
- ELLE
- Przyślij przepis
- mojegotowanie.pl
- National-Geographic.pl
- GLAMOUR
- onet
- Przegląd Sportowy
- FAKT
- Plejada.pl
- Medonet
- Business Insider
- Auto Świat
- Komputer Świat
- Sympatia.pl
- Noizz
- Newsweek
- Ofeminin
- Forbes.pl
DISNEY CHANNEL – NOWA APLIKACJA DISNEY CHANNEL
Rozwój reklamy mobilnej jest wiodącym trendem rynku mediowego w 2017 roku. Disney wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskiego rynku uruchomił aplikację Disney Channel, czyli angażującą rozrywkę dla młodego targetu wiekowego. Aplikacja oferuje masę zabawy i nowości z najpopularniejszych seriali stacji w postaci aktualizowanych codziennie wideo, zdjęć, gifów, gier, testów i materiałów ekskluzywnych. Dostępne jest łącznie prawie 400 materiałów, a wszystko to na systemy zarówno Android jak i iOS. Gry i aplikacje mobilne Disneya bawią i angażują swoich użytkowników, stając się jednocześnie idealnym środowiskiem współpracy dla dziecięcych oraz dorosłych reklamodawców.
DOSTĘPNOŚĆ W PRODUKTACH