TVN najchętniej oglądaną stacją w Polsce w czasie długiego weekendu 1 – 4 maja 2014
Podczas pierwszych wolnych dni maja widzowie z komercyjnej grupy docelowej (16 - 49) najchętniej oglądali programy w TVN. W dniach 1 - 4 maja 2014 r. udział stacji TVN w rynku wyniósł 13,1%. W grupie zamożnych kobiet z większych miast TVN przyciągnął przed ekrany niemal dwukrotnie większą widownię niż pozostałe największe stacje telewizyjne.
Marcin Bogłowski, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego TVN Media powiedział: "Cieszą mnie świetne wyniki oglądalności TVN w pierwszych dniach maja. Dzięki ogromnej sile, doskonałej jakości i solidnemu zasięgowi naszych programów jesteśmy w stanie zapewnić naszym reklamodawcom dotarcie do najbardziej pożądanych grup konsumentów."
W grupie TOP 20 pozycji programowych największych stacji telewizyjnych w grupie komercyjnej aż 10 miejsc zajmowały programy z oferty TVN. W czołówce znalazł się serial "Lekarze", "Kuchenne rewolucje", program "Uwaga!", show "X Factor" i "Project Runway" oraz film "Shrek Trzeci".
Dodatkowych informacji udziela:
Monika Reszka
Menedżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego
e-mail: m.reszka@tvn.pl