Kuchenne Rewolucje - ulubiony format kobiet

"Kuchenne Rewolucje" już od 4 lat dostarczają widzom emocji.


Po pomoc Magdy Gessler zgłosiły się restauracje z całej Polski. Nie rozumieją co poszło nie tak i nie potrafią poradzić sobie z kryzysem. Magda przyjeżdża na cztery dni i zakasuje rękawy i rozpoczyna "Kuchenne Rewolucje". Staje się na ten czas szefem restauracji. Obserwuje i analizuje sytuację i problemy. Zagląda do garnków, patrzy na ręce kucharzom, próbuje potraw, testuje umiejętności kelnerów, sprawdza higienę pracy. A potem przystępuje do działania. Na dwa dni zamyka restaurację i wprowadza zmiany: układa nowe menu, uczy kucharza kulinarnych sztuczek, a nawet zmienia wygląd lokalu. I zagania naburmuszony zespół do pracy. Czwartego wieczoru następuje uroczyste, ponowne otwarcie restauracji, podczas którego sprawdzony zostaje jej nowy image. Po kilku tygodniach Magda wraca, by zobaczyć jakie postępy poczyniono i czy jej "kuchenne rewolucje" przyniosły wyczekiwany efekt.

Potwierdzeniem olbrzymiej popularności programu jest niesłabnąca atencja widzów. Każdy kolejny odcinek przyciąga nowych widzów. Ostatnią rewolucję oglądało już 2,9 mln osób.
 


"Kuchenne Rewolucje" dystansują w swoim paśmie inne stacje, uzyskując najlepszy udział w rynku.


To program, który szczególnie kochają kobiety. Udział w tych grupach celowych i dopasowanie do nich jest bardzo wysokie, co powoduje, że "Kuchenne Rewolucje" są idealnym sposobem na dotarcie do tak wymagających targetów.

 

Dodatkowych informacji udziela:
Monika Reszka
Menedżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego
e-mail: m.reszka@tvn.pl