TVN24 przygotowuje się do zimy!
Jesień nadeszła gwałtownie, a wraz z nią pierwsze przymrozki i opady śniegu w górach. Podobnie jak w ubiegłych latach, TVN24 wychodzi naprzeciw potrzebom widzów lubiących białe szaleństwo i planuje emisję „Białej jazdy”. Tym samym na antenie pojawia się naturalny kontekst dla komunikacji reklamodawców związanych z tematyką zimową, feriami, kurortami górskimi.
Aktualne dane pogodowe i obrazy z kamer umieszczonych w polskich kurortach można będzie śledzić na antenie TVN24 od 15 XII do 15 III w programie "Wstajesz i wiesz" i na bieżąco na portalu TVN Meteo. Serwis pokazuje aktualne dane z sześciu miejscowości - gdzie śnieg jest, gdzie go brakuje, jaka temperatura panuje na głównych polskich stokach narciarskich? Dzięki tym informacjom widzowie będą mogli zaplanować idealne ferie lub spontaniczny weekend na stoku. Serwis „Biała Jazda” cieszy się dużą popularnością wśród widzów, co pokazują wyniki ostatniego sezonu – udział w grupie komercyjnej z miast wyniósł aż 4,34%! Program oglądali głównie mieszkańcy miast – ponad 60% widzów osiąga najwyższy przedział dochodów.
W ostatnim kwartale (Q3’14) TVN24 jako lider kanałów o profilu informacyjnym osiągnęło udział na poziomie ponad 3,7% w grupie komercyjnej z miast.
Dane: NAM, A16-49c50k+, Ostatni sezon (15.12.13-15.03.14), SHR% (Q3’14), ADH% >2751 pln (1-27.10.14)