Nowe możliwości komunikacji marek w TVN24 Biznes i Świat
Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich Klientów kanał TVN24 Biznes i Świat od listopada 2014 oferuje dodatkowe możliwości komunikacji marek na antenie. Są to „Debaty”, „Weekend z…” oraz obecność z komunikacją przy najważniejszych wydarzeniach gospodarczych w kraju i za granicą. Wyjątkowy profil widza stacji stwarza bardzo dobre możliwości efektywnego dotarcia do najbardziej atrakcyjnych grup docelowych. 75% widzów TVN24 BiŚ to mieszkańcy miast, a aż 67% ma średnie lub wyższe wykształcenie. Ponad połowa widzów osiąga najwyższe dochody, a 35% to menedżerowie średniego i wysokiego szczebla.
„Debata” to okazja do dyskusji na tematy ważne i aktualne, na konfrontację punktu widzenia osób będących bezpośrednio związanych z danym zagadnieniem lub jego bacznych obserwatorów. Audycja premierowa tego formatu programowego emitowana będzie w sobotę. W tygodniu poprzedzającym premierę „Debaty”, na antenie prowadzona będzie komunikacja w postaci zwiastunów i spotów reklamowych. „Debata” nagrywana będzie w nowoczesnych przestrzeniach studia wirtualnego TVN24 BiŚ.
Czas trwania komunikacji marki w projekcie „Weekend z…” jest analogiczny, ale różni się formą. Od poniedziałku do piątku w mini audycjach tematycznych na antenie TVN24 BiŚ poruszana jest określona tematyka. Audycje „Weekend z…” są opatrzone billboardami sponsorskimi przed i po programie. Punktem kulminacyjnym jest weekend, kiedy na antenie mówi się najwięcej na dany temat, np. architektury, oszczędzania, lub bardziej lifestyle’owo – np. ekskluzywnych sportów.
Wydarzenia, przy których można nawiązać współpracę z kanałem to między innymi: Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury, Poznań Motor Show, Europejski Kongres Gospodarczy, czy Forum Ekonomiczne.
Kanał TVN24 BiŚ to precyzja dotarcia do najbardziej pożądanych grup celowych. AFF IX w TG definiowanej jako Top Management w wieku 25-59 z miast = 394. Średni udział stacji od początku jego istnienia wynosi 0,9%.
Zapraszamy do współpracy!
Dane: NAM, Target: Top MNGM 25-59 NR, 1-27.10.14ADH%, SHR%, AFF vs A16-49 (III-IX’14)