NOWA OFERTA MULTISPONSORINGOWA

Oferta sponsorska Premium TV to różnorodne formy zakupu, które umożliwiają optymalne dopasowanie kampanii sponsoringowej do planów komunikacyjnych i celów biznesowych Klienta. Billboardy sponsorskie można zakupić w ramach trzech produktów: MONOSPONSORINGU oraz MULTISPONSORINGU KONTEKSTOWEGO i DEMOGRAFICZNEGO.

Zakup billboardów w MONOSPONSORINGU umożliwia precyzyjny wybór sponsorowanego programu na dowolnym kanale z oferty Premium TV.

MULTISPONSORING KONTEKSTOWY w zmodyfikowanej, jakościowej odsłonie umożliwia zakup kampanii sponsorskiej przy precyzyjnie dobranych programach o najwyższym wskaźniku AFF w najpopularniejszych grupach docelowych, które zostały podzielone na pakiety kontekstowe najczęściej poszukiwane przez reklamodawców:

Pakiety kontekstowe skierowane do kobiet:

- KOBIECE KINO I SERIALE

- MODA, ZDROWIE, URODA, FITNESS

- KONTEKST KULINARNY

Pakiety kontekstowe skierowane do mężczyzn:

- MĘSKIE KINO I SERIALE

- MĘSKIE PASJE

Pakiet kontekstowy młodzieżowy:

- MŁODZIEŻOWA ROZRYWKA

MULTISPONSORING DEMOGRAFICZNY (zakup dowolnej liczby billboardów w ramach sprofilowanych pakietów demograficznych) daje Klientowi gwarancję dotarcia do najpopularniejszych grup celowych i efektywność kosztową porównywalną do zakupu spotowego:

- MULTISPONSORING MUX (wprowadzony do oferty Premium TV od stycznia 2016) gwarantuje zasięgowe dotarcie do widzów czterech ogólnopolskich kanałów z naziemnej dystrybucji cyfrowej (TV Puls, PULS2, TTV, TVN7).

- MULTISPONSORING KOBIECY umożliwia reklamodawcom wzbogacenie komunikacji spotowej o wyróżniający się przekaz sponsorski. Dzięki szerokiemu pakietowi billboardów umożliwia zbudowanie zasięgowej i jednocześnie jakościowej komunikacji na antenach precyzyjne dobranych stacji kobiecych z portfolio Premium TV.

- MULTISPONSORING MĘSKI to atrakcyjny cenowo pakiet billboardów sponsorskich emitowanych na antenach różnorodnych stacji skierowanych do mężczyzn z miast.

- MULTISPONSORING URBAN to sprofilowany pakiet sponsorski emitowany na antenach stacji skierowanych do poszukiwanych na rynku miejskich grup celowych. Oprócz wysokiego dopasowania oferuje jednocześnie wyróżniające i szerokie dotarcie do atrakcyjnych, miejskich widzów.