NOWA OFERTA MULTISPONSORINGOWA
Oferta sponsorska Premium TV to różnorodne formy zakupu, które umożliwiają optymalne dopasowanie kampanii sponsoringowej do planów komunikacyjnych i celów biznesowych Klienta. Billboardy sponsorskie można zakupić w ramach trzech produktów: MONOSPONSORINGU oraz MULTISPONSORINGU KONTEKSTOWEGO i DEMOGRAFICZNEGO.
Zakup billboardów w MONOSPONSORINGU umożliwia precyzyjny wybór sponsorowanego programu na dowolnym kanale z oferty Premium TV.
MULTISPONSORING KONTEKSTOWY w zmodyfikowanej, jakościowej odsłonie umożliwia zakup kampanii sponsorskiej przy precyzyjnie dobranych programach o najwyższym wskaźniku AFF w najpopularniejszych grupach docelowych, które zostały podzielone na pakiety kontekstowe najczęściej poszukiwane przez reklamodawców:
Pakiety kontekstowe skierowane do kobiet:
- KOBIECE KINO I SERIALE
- MODA, ZDROWIE, URODA, FITNESS
- KONTEKST KULINARNY
Pakiety kontekstowe skierowane do mężczyzn:
- MĘSKIE KINO I SERIALE
- MĘSKIE PASJE
Pakiet kontekstowy młodzieżowy:
- MŁODZIEŻOWA ROZRYWKA
MULTISPONSORING DEMOGRAFICZNY (zakup dowolnej liczby billboardów w ramach sprofilowanych pakietów demograficznych) daje Klientowi gwarancję dotarcia do najpopularniejszych grup celowych i efektywność kosztową porównywalną do zakupu spotowego:
- MULTISPONSORING MUX (wprowadzony do oferty Premium TV od stycznia 2016) gwarantuje zasięgowe dotarcie do widzów czterech ogólnopolskich kanałów z naziemnej dystrybucji cyfrowej (TV Puls, PULS2, TTV, TVN7).
- MULTISPONSORING KOBIECY umożliwia reklamodawcom wzbogacenie komunikacji spotowej o wyróżniający się przekaz sponsorski. Dzięki szerokiemu pakietowi billboardów umożliwia zbudowanie zasięgowej i jednocześnie jakościowej komunikacji na antenach precyzyjne dobranych stacji kobiecych z portfolio Premium TV.
- MULTISPONSORING MĘSKI to atrakcyjny cenowo pakiet billboardów sponsorskich emitowanych na antenach różnorodnych stacji skierowanych do mężczyzn z miast.
- MULTISPONSORING URBAN to sprofilowany pakiet sponsorski emitowany na antenach stacji skierowanych do poszukiwanych na rynku miejskich grup celowych. Oprócz wysokiego dopasowania oferuje jednocześnie wyróżniające i szerokie dotarcie do atrakcyjnych, miejskich widzów.