MTV - MTV EMA 2015! UNIKALNY, MUZYCZNY KONTENT ANGAŻUJĄCY MŁODĄ GRUPĘ ODBIORCÓW

Już w październiku tego roku na antenie stacji MTV po raz kolejny zagości muzyka w gwiazdorskim wykonaniu! W tym roku wielka, finałowa Gala rozdania nagród MTV EMA odbędzie się w Mediolanie. To tu spotkają się fani z całego świata żeby uczestniczyć w niesamowitym show i zobaczyć  wręczanie nagród najlepszym i najgorętszym wykonawcom wytypowanym przez internautów w międzynarodowym głosowaniu. Do tej pory nagrody zdobywały takie gwiazdy jak Madonna, BeyonceJustine Timberlake, The Prodigy czy Red Hot Chili Peppers. W minionym roku statuetki powędrowały między innymi do Katy Perry, Ariany Grande, Justina Biebera, One Direction oraz 30 Seconds to Mars. Wydarzenie już po raz kolejny będzie także świętem polskich widzów – MTV już po raz trzeci organizuje event MTV EMA PRE-PARTY w Warszawie! W minionym roku w koncercie uczestniczyło ponad 2000 osób i wystąpiły na nim polskie gwiazdy nominowane do nagród MTV EMA – Mrozu, Andrzej Rojek, Grzegorz Hyży oraz zwycięzca – Dawid Kwiatkowski, który reprezentował Polskę na Gali w Mediolanie.

MTV EMA 2015 będzie intensywnie promowane już od końca sierpnia stwarzając Partnerom możliwość zbudowania szerokiej i komplementarnej komunikacji docierającej do młodych odbiorców w telewizji, internecie - także w ramach kampanii w Veedo, TVN Player oraz mediach społecznościowych. Ze względu na lokalnie organizowany event MTV EMA PRE-PARTY Partner zaistnieje także w ramach dedykowanej, brandowanej strefy gwarantującej mu nawiązanie interakcji z uczestnikami wydarzenia. Finałem komunikacji będzie emisja live Gali na antenie MTV a relacja z obu eventów – MTV EMA 2015 MEDIOLAN oraz MTV EMA PRE-PARTY będzie obecna także w ramówce stacji TVN!

MTV EMA to kontent przyciągający młodych odbiorców, którzy wchodzą z nim w interakcję na wielu płaszczyznach. Daje to unikalne możliwości Partnerom poszukującym angażującej i atrakcyjnej komunikacji z Pokoleniem Millenialsów. Wszystkich Reklamodawców pragnących związać się z projektem MTV EMA 2015 zachęcamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego Premium TV, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty. Zapraszamy!

W minionym roku – już po raz drugi – Partnerem Gali został TIC TAC! Marka wykorzystała potencjał projektu na wszystkich możliwych płaszczyznach tworząc zintegrowaną i angażującą komunikację ze swoją młodą grupą odbiorców. Obecność Partnera obejmowała wszystkie media (TV, on-line, SM) i budowała zaangażowanie grupy celowej poprzez szeroko komunikowane aktywności konkursowe gwarantujące wygranym wycieczkę do Glasgow. Zwycięzcy otrzymali także zaproszenia na warszawski event MTV EMA PRE-PARTY, na którym Partner obecny był w ramach dedykowanej interaktywnej strefy TIC TAC. Zapraszamy na materiał video podsumowujący projekt:
 

MTV EMAmp4