ANGAŻUJĄCA KOMUNIKACJA Z MŁODYM POKOLENIEM SIZEER MUSIC BY MTV

MTV to marka młodych ludzi, którzy szukają najlepszej rozrywki oraz  atrakcyjnego kontentu. Stacja notuje udział w oglądalności na poziomie 0,45% w grupie młodzieży z miast (AFF IX 197) oraz 0,54% w grupie młodych, miejskich dziewczyn (AFF IX aż 320). Dzięki doświadczeniu, angażującemu kontentowi oraz obecności także w internecie i SM kanał stwarza swoim Partnerom unikalne możliwości komunikacji z Młodym Pokoleniem. Przykładem takiej współpracy jest projekt Sizeer Music by MTV realizowany już po raz drugi! Tegoroczna wiosenna odsłona obejmuje trzy imprezy z całodniowym finałem w Warszawie. Pierwsza z nich odbyła się 9 maja w Poznaniu, wystąpił na niej francuski DJ i producent Mark Lower, który jest autorem hitu „Bad Boys Cry”. Kolejna jest zaplanowana na 30 maja w krakowskim klubie Prozak 2.0, gdzie gwiazdą będzie znany w świecie muzyki klubowej Ben Westebeech, rozpoznawany jako BREACH. Finał trasy odbędzie się 27 czerwca w warszawskim klubie Iskra Pole Mokotowskie. Podczas całodziennej imprezy wystąpi zwycięzca konkursu na najpopularniejszy zespół grający w programie Kuby Wojewódzkiego. Gwiazdą wieczoru będzie Tensnake, autor m.in. znanego w Polsce „Love Sublime”. Wejście na imprezy z cyklu Sizeer Music by MTV jest darmowe, a każdy gość otrzymuje opaskę uprawniającą do specjalnych zniżek w sklepach Sizeer. Ponadto, najciekawiej ubrani uczestnicy imprez mogą wygrać wyjazd na festiwal Isle of MTV odbywający się na Malcie. Za produkcję wydarzeń i planowanie komunikacji odpowiedzialny jest dział Brand Solutions VIMN. Akcja jest promowana w wybranych kanałach z portfolio VIMN – MTV, VIVA oraz Comedy Central. Działania obejmują również aktywności online i social media, a także wsparcie partnerów: magazynu Aktivist i partnera radiowego.

„Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” wiosennym hitem MTV Polska!


Trzeci sezon programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” spotkał się z równie dużym zainteresowaniem widzów, co dwa poprzednie sezony. Siódmy odcinek serii, wyemitowany 10 maja zanotował udział w oglądalności na poziomie 13% w grupie A13-29 c50+ (AMR 1,9%). Rekordowe wyniki odcinek zanotował w grupie młodych dziewczyn z miast – SHR to aż 15% i AMR – 3,1%! Wyznacznikiem popularności programu adresowanego do młodej  grupy docelowej są również wyniki w mediach społecznościowych – oficjalny profil programu na FB zgromadził już ponad 436 tys. polubień, a profile poszczególnych uczestników na FB i Twitterze – łącznie ponad 2 mln fanów.

Premierowe odcinki „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” są emitowane w każdą niedzielę o 23:00
na antenie MTV Polska. Chwilę później, to jest od poniedziałkowego poranka są już w aplikacji MTV Play, która ruszyła z początkiem kwietnia. Daje ona użytkownikom stały dostęp do oferty MTV Polska w formie linearnej oraz obszernej biblioteki ponad 1500 epizodów popularnych programów rozrywkowych z anteny MTV, MTV Live HD, MTV Hits. Wybrane odcinki poszczególnych programów dostępne są dla niezarejestrowanych użytkowników i posiadaczy kont bezpłatnych, a aplikacja w wersji premium (1,99 eu/mies) oferuje dostęp do wszystkich odcinków wybranych programów, w tym trzeciego sezonu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. MTV Play działa na urządzeniach z systemem IOS, Android, Windows Phone, a także na Smart TV i w przeglądarkach internetowych. Pozwala łączyć ze sobą ekrany różnych urządzeń.

Maj w MTV Polska


„BROTHERS GREEN: EATS!”


„Brothers Green: EATS!” to muzyczno-kulinarna rewolucja, połączenie muzyki i jedzenia w nowojorskim stylu. Mike i Josh Greenfield to bracia i szefowie kuchni, którzy gotują razem w swoim mieszkaniu na Brooklynie. Ich kanał na YouTube oglądają tysiące użytkowników. A oni do zabawy
w gotowanie zapraszają niezwykłych gości.

Emisja:
niedziele, godz. 20:25

„EKIPA Z NEWCASTLE”, sezon 10


To już dziesiąty sezon przygód szalonych Brytyjczyków. W kolejnej odsłonie do ekipy dołączy dwoje nowych uczestników. Kamery pokażą dosłownie wszystko: codzienne czynności, wielkie awantury czy zwariowane imprezy zaprzyjaźnionych domowników.

Emisja:
niedziele, godz. 22:00

„LICEALNE CIĄŻE”


„Licealne ciąże” to seria dokumentalna przedstawiająca problemy nastolatek przygotowujących się do macierzyństwa. Każdy odcinek przedstawia kilka miesięcy z życia przyszłej matki. Bohaterki programu stają twarzą w twarz z decyzjami, które zaważą na całym ich życiu, a także na przyszłości ich dziecka. Często borykają się z problemami braku możliwości ukończenia szkoły, zmagają z utratą pracy, zastanawiają się nad oddaniem dzieci do adopcji.

Emisja:
poniedziałki, godz. 19:00

Dane: NAM, I-IV.2015; SHR%, A13-29c50+, W13-29c50+, AFF IV vs A16-49; Programms 10.V.2015; DP 23:00-23:59, SHR%, AMR%, A13-29c50+, W13-29c50+