MTV – ATRAKCYJNY KONTENT ORAZ NOWE MOŻLIWOŚCI ANGAŻUJĄCEJ KOMUNIKACJI Z POKOLENIEM Y!
Nowy, trzeci sezon „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” na antenie MTV Polska bije rekordy oglądalności! Widzowie czekali na dalszy ciąg przygód swoich ulubionych bohaterów już od lipca, kiedy to wyemitowano ostatni odcinek drugiej serii. Premierowy odcinek trzeciego sezonu wyemitowany w niedzielę 29 marca o 23:00 obejrzało prawie 200 tysięcy widzów. Dane dotyczące oglądalności potwierdziły tylko niesłabnącą popularność grupy szalonych imprezowiczów. W grupie docelowej A 13-24, czyli kluczowej dla MTV Polska, program osiągnął świetne wyniki – AMR 0,58% (+48% vs. premiera drugiego sezonu) oraz wygenerował udział w oglądalności na poziomie 4,9% (+70% vs. premiera drugiego sezonu). Przyciągnął przed telewizory rzeszę miejskich Millenialsów – wyniki w grupie A13-29 c50+ SHR to aż 7,9% a AMR – 0,9%! Format świetnie sobie radzi również w grupie komercyjnej 16-49 (AMR 0,33%, SHR 1,4%, czyli o 25% więcej, niż w poprzedniej edycji). Rekordy bije również zainteresowanie serialem i jego bohaterami w mediach społecznościowych – wystarczy wspomnieć, że oficjalny profil programu na FB zgromadził już prawie 429 tys. polubień, profile poszczególnych uczestników na FB i Twitterze – łącznie ponad 2 mln fanów. Nowe odcinki „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” możemy oglądać w każdą niedzielę o 23:00 na antenie MTV oraz od poniedziałkowego poranka w MTV Play. Specjalnej aplikacji, która pozwala wykorzystać synergię mediów i połączyć ze sobą wszystkie kanały przekazu. Jest to także odpowiedź na styl życia i sposób konsumpcji mediów przez grupę docelową marki MTV. Rozwiązanie to daje użytkownikom stały dostęp do treści rozrywkowych z obszernej biblioteki MTV, kanałów muzycznych z jej portfolio a także odcinków trzeciego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Aplikacja działa na urządzeniach z systemem IOS, Android, Windows Phone a także na Smart TV i w przeglądarkach internetowych.
Converse i MTV Polska – współpraca młodzieżowych marek
MTV Polska związało się z wiosenną kampanią promującą kultowy model sneakerseów Chuck Taylor All Star. W wybranych miastach Polski pojawią się mobilne studia portretowe Converse Made by You. Dzięki temu każdy fan marki będzie mógł stać się częścią kampanii. Osoby, które odwiedzą mobilne studio portretowe w swoich ulubionych Chuckach (lub wezmą je ze sobą) będą mogły wykonać jedyny w swoim rodzaju portret Chuck’ów Made by You. Dział Brand Solutions Viacom odpowiada za współorganizację trasy mobilnego studia a relacje z wydarzeń widzowie będą mogli oglądać w ramach programu „MTV IT’S ON” na antenie MTV Polska. Dodatkowo akcja będzie promowana w mediach społecznościowych stacji – na Facebooku i Twitterze, które bardzo angażują i przyciągają liczne grono fanów, profil MTV na FB ma już ponad 1 mln fanów a konto na Twitterze obserwuje 722 tysiące internautów
Kwiecień na antenie MTV Polska
EKIPA Z NEWCASTLE, SEZON 10
„Ekipa z Newcastle” to pierwsza lokalna wersja programu „Ekipa z New Jersey”, której akcja dzieje się w Europie. Podobnie jak w pierwowzorze, osiem osób zamieszkuje na kilka tygodni razem. Program doczekał się już 10 sezonu, a jego popularność wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie. Fanpage programu na Facebooku polubiły już ponad 2 miliony osób. Polscy widzowie zobaczą najnowszy sezon programu zaledwie 5 dni po premierze w Wielkiej Brytanii.
Premiera: niedziela, 12 kwietnia, godz. 22:00
Emisja: niedziele, godz. 22:00
BROTHERS GREEN: EATS!
Mike i Josh Greenfield, czyli Bracia Green to dwie gwiazdy Internetu zwerbowane przez MTV. Bracia zmodyfikowali tradycyjny model programu kulinarnego, chcąc gotować dla współczesnej młodej publiczności, Millennialsów. Półgodzinne odcinki to szkice ulic Nowego Jorku i gotowanie
w międzynarodowym stylu. W programie nie zabraknie również gości specjalnych.
Premiera: niedziela, 19 kwietnia, godz. 20:25
Emisja: niedziele, godz. 20:25
DANE: NAM, 29.03.2015; DP 23:00-24:00; AMR%, SHR%; A 13-24, A 13-29 c50+, A 16-49; COV TI