EXPRESOWY EVENT 4FUN.TV Z MCDONALD’S
Ekipa 4fun.tv, stacji kierowanej do młodych widzów, ekspresowo nakręciła i wyemitowała na antenie materiał o wyjątkowej międzynarodowej akcji przygotowanej przez McDonald’s.
Dokładnie 24 marca, 24 światowych miast w 24 godziny przeprowadziło akcję pt. imlovinit24 – czyli wygraj sobie kupon. Na stronie http://imlovinit24.com/ każdy mógł przyglądać się akcji w innym zakątku świata. W Madrycie zrobiono gigantyczne puzzle w kształcie kanapki McDonald’s, w Dubaju zrobiono BigMacSelfie, w Rio de Janeiro maszynę do lodu, dzięki której zamrożony kawałek lodu można było wymienić na shake’a w restauracji McDonald’s.
W Warszawie na placu Hoovera na potrzeby akcji został przerobiony przystanek komunikacji miejskiej, który pełnił rolę instrumentu muzycznego. Z dachu wystawały różnej wysokości tuby, a siedzenia przybrały kształt kolorowych klawiszy. Za każdym razem, gdy przechodzień usiadł na jednym ze specjalnie przygotowanych siedzeń wydawał odpowiedni dźwięk, z których można było stworzyć prostą melodię. Za zagranie na „instrumencie” charakterystycznego jingla McDonald’s każdy przypadkowy uczestnik zabawy otrzymywał kupony rabatowe do wykorzystania w restauracjach McDonald’s.
Ekipa 4fun.tv podczas jednego dnia nagrała 5 krótkich materiałów z eventu, które rotacyjnie wyemitowała 20 razy, do północy tegoż dnia. Emisji towarzyszył konkurs sms-owy, w którym również można było wygrać kupon na zakupy w McDonald’s. Dodatkowo akcja wsparta była Facebookiem McDonald’s i 4fun.tv. Wszystko przeprowadzone w rekordowym tempie, profesjonalnie i co najważniejsze z mega pozytywnym ładunkiem emocjonalnym.