NATIONAL GEOGRAPHIC – MOCNA JESIEŃ Z MĘSKĄ I JAKOŚCIOWĄ OFERTĄ PROGRAMOWĄ
Lato wprawdzie już się skończyło, ale nie oznacza to końca podróżowania. Jeśli nie na plażę, to może… w kosmos? Właśnie tak! Listopad na kanale National Geographic będzie pełen podróży poza granice naszej planety. Na ekrany powróci hitowy serial „Mars”, w którym naukowcy zderzą się tym razem ze światem biznesu i wielkich pieniędzy. Na widzów zainteresowanych tematem podróży kosmicznych czeka także dokument „Łaziki na Marsie” oraz maraton zza kulis prac ekipy SpaceX nad załogowym lotem na Marsa. Widzowie dowiedzą się więcej na temat misji na Słońce, a także wezmą udział w kosmicznym wyścigu najbardziej spektakularnych wahadłowców. Ale to nie wszystko! W listopadzie stacja zaprasza na podróż do „Megawieżowców”. Widzowie poznają również losy więźniów najlepiej strzeżonego więzienia w dokumencie „Wielkie ucieczki z Alcatraz”.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom widzów kanał National Geographic zaprasza na tematyczne bloki programowe, w których każdy znajdzie coś dla siebie. W lotnicze poniedziałki stacja przygotowała odlotowe propozycje programowe („Katastrofa w przestworzach”, czy „Crazy on a plane”). W naukowe wtorki kanał zaprezentuje wyprawy w kosmos, ciekawe eksperymenty, czy największe odkrycia ludzkości („Mars 2”). Czwartki stoją pod znakiem techniki, inżynierii i innowacji („Potęga techniki)”. W historyczne piątki widzowie poznają losy przełomowych wydarzeń, które wpłynęły na bieg historii („Przełomowe bitwy”). W niedziele National Geographic zaprasza na największe premiery programowe.
Stacja utrzymuje męski profil - aż 67% jej widzów stanowią mężczyźni (AFF=153), z wyższym wykształceniem (21%, AFF = 148) oraz z dochodem rozporządzalnym pow. 3500 zł (51%, AFF = 134). Ponadto średniomiesięcznie kanał przyciąga przed telewizory niemal 6,2 mln widzów.
DANE: NAM, Q3 2018, ADH%, COV A4+, Dayparts