REACH BOOST
TVN Media wprowadza na rynek nowy, innowacyjny produkt o nazwie Reach Boost. Unikalne i autorskie narzędzie umożliwia dobudowanie zasięgu kampanii liniowych.
JAK TO DZIAŁA?
Dzięki autorskim rozwiązaniom wspartym szczegółowymi danymi oglądalności z dokładnością do pojedynczego telewizora możliwe jest wyselekcjonowanie urządzeń, które w danym czasie miały styczność z konkretną kampanią reklamową, a następnie stworzenie na tej podstawie profilu składającego się z urządzeń, w których dana reklama nie była dotychczas eksponowana. Do tej grupy celowany jest komunikat, co pozwala na selektywne i efektywne kosztowo dobudowanie zasięgu kampanii.
POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ
Skuteczność Reach Boost potwierdzona została w ramach kampanii testowej przeprowadzonej we współpracy z jedną z wiodących marek w kategorii higieny osobistej. Efekty tych działań okazały się bardzo pozytywne, potwierdzając tezę o wysokim potencjale tego rozwiązania. W wyniku użycia innowacyjnego narzędzia uzyskano wzrost zasięgu 1+ o 5,7 punktu procentowego (z poziomu ok 70%/1+), a z perspektywy kosztów budowania punktu zasięgowego* uzyskano średnio 14-krotną lepszą efektywność.
*CPRP, czyli koszt uzyskania przyrostu zasięgu o 1000 dodatkowych urządzeń.