AUKCJA CZASU REKLAMOWEGO PRZY FINALE ROLAND GARROS W TVN!
Żaden turniej Wielkiego Szlema nie kojarzy się polskim kibicom tak dobrze jak Roland-Garros. To tutaj Iga Świątek wygrała swój pierwszy turniej w 2020 roku. Mimo młodego wieku już trzykrotnie wygrywała ten turniej i w tym roku ponownie będzie bronić tytułu. Patrząc na osiągnięcia Polki i obecną formę, to jest ona największym faworytem do zdobycia trofeum.
Na tydzień przed rozpoczęciem Roland Garros 2024, Iga Świątek odniosła swoje drugie w tym sezonie zwycięstwo w turnieju na nawierzchni ziemnej, pokonując Arynę Sabalenkę w finałach zarówno w Rzymie, jak i wcześniej w Madrycie.
Wśród tenisistek rywalizujących w XXI wieku, więcej tytułów w Wielkim Szlemie w singlu od Świątek mają tylko cztery zawodniczki! Jeśli Iga zakwalifikuje się do finału, widzowie będą mieli okazję oglądać ten historyczny mecz na antenie TVN w sobotę, 8 czerwca!
Dla miłośników tenisa to wielkie święto, które ma szansę zgromadzić przed ekranami liczną widownię. Czerwcowy finał Rolanda Garrosa w 2023 r. wygrany przez Igę Świątek, wyemitowany w TVN przyciągnął przed ekrany TV średnio 1,6 mln widzów w grupie komercyjnej uzyskując udział na poziomie 17,2% oraz 24,4% SHR w grupie mężczyzn z najwyższymi dochodami. Zasięg wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku wyniósł blisko 3,8 mln!
Już 6. czerwca zapraszamy do udziału w aukcji, dzięki której będzie można zarezerwować miejsce reklamowe przy jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych!
W czwartkowej aukcji będą dostępne pakiety:
- GOLD
- SILVER
- 2x BRONZE
Licytacje rozpoczną się odpowiednio o 10:00, 10:45 i 11:30.
Dodatkowo, w ramach tego wydarzenia aukcjonujemy pakiety:
- 2x pakiety SPONSORSKIE – o godz. 12:15
Każda z aukcji potrwa 30 minut.
Partnerzy posiadający określone założenia budżetowe, już od 5. czerwca mogą ustawić swoją maksymalną propozycję cenową dzięki funkcji Max_Bid w systemie Ad_Auction!
Prestiżowy charakter aukcjonowanego eventu wymaga wyjątkowego rozwiązania, gwarantującego równe szanse wszystkim uczestnikom. W związku z tym Biuro Reklamy TVN Media zrealizuje aukcje w modelu elastycznego zakończenia, uzależnionego od rzeczywistego popytu na dany pakiet. Oznacza to, że jeśli tuż przed końcem aukcji wielu uczestników będzie nadal licytować dany pakiet, wówczas aukcja zostanie przedłużona o kolejne minuty, tak by pozostali uczestnicy mieli czas na reakcję. Przedłużenie liczone jest od momentu odnotowania bidu, a nie od systemowo ustalonej godziny zakończenia aukcji.
Jak to działa?
Zakup reklam będzie realizowany z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewni transparentność wszystkich podejmowanych działań.
Więcej szczegółów pod adresem: kontakt_aukcje@discovery.com
Dane: NAM, 10.06.2023, AMR, COV, A4+, SHR%, A 20-54, M 25-54 inc5000+