AUKCJA CZASU REKLAMOWEGO I SPONSORSKIEGO PRZY FINALE US OPEN W TVN!
US Open, jeden z czterech turniejów Wielkiego Szlema, odbywa się w Stanach Zjednoczonych od 1881 roku. Ten prestiżowy turniej, kończący sezon wielkoszlemowy, to kolejna okazja, by podziwiać najlepszych tenisistów i tenisistki świata, w tym naszą liderkę - Igę Świątek.
Jeżeli Iga Świątek awansuje do finału, ten historyczny mecz będzie można obejrzeć na antenie TVN w sobotę, 7 września!
Finał US Open to święto dla miłośników tenisa, które może przyciągnąć przed telewizory liczną widownię. W 2022 roku finał US Open wygenerował 16,7% udziału w rynku w grupie komercyjnej, a wśród mężczyzn z dochodami powyżej 5000 złotych osiągnął 24,0% SHR%. Równie dobre wyniki uzyskała transmisja finału Roland-Garros 2024 na antenie TVN – 16,1% SHR (A20-54) oraz 19,2% SHR% (M25-54 INC.5000+). Świetna oglądalność poprzednich meczów Igi Świątek zapowiada wysokie zainteresowanie finałem US Open!
Już 5 września zapraszamy do udziału w aukcji, która umożliwia rezerwację czasu reklamowego przy jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych! W czwartkowej aukcji dostępne będą pakiety:
W czwartkowej aukcji będą dostępne pakiety:
- GOLD
- SILVER
- 2x BRONZE
Licytacje wystartują odpowiednio o 10:00, 10:45 i 11:30.
Dodatkowo, przy tym evencie aukcjonujemy:
- 3x pakiety SPONSORSKIE – o godz. 12:15
Każda z aukcji potrwa 30 minut.
Partnerzy posiadający określone założenia budżetowe, już od 4 września mogą ustawić swoją maksymalną propozycję cenową dzięki funkcji Max_Bid w systemie Ad_Auction!
Prestiżowy charakter aukcjonowanego eventu wymaga wyjątkowego rozwiązania, gwarantującego równe szanse wszystkim uczestnikom. W związku z tym Biuro Reklamy TVN Media zrealizuje aukcje w modelu elastycznego zakończenia, uzależnionego od rzeczywistego popytu na dany pakiet. Oznacza to, że jeśli tuż przed końcem aukcji wielu uczestników będzie nadal licytować dany pakiet, wówczas aukcja zostanie przedłużona o kolejne minuty, tak by pozostali uczestnicy mieli czas na reakcję. Przedłużenie liczone jest od momentu odnotowania bidu, a nie od systemowo ustalonej godziny zakończenia aukcji.
Jak to działa?
Zakup reklam będzie realizowany z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewni transparentność wszystkich podejmowanych działań.
Więcej szczegółów pod adresem: kontakt_aukcje@discovery.com
Dane: NAM, 08.06.2024, 10.09.2022, 10.06.2023, SHR%, A 20-54, M 25-54 INC.5000+,
M 25-54 INC.5000+). TVN, TRANSMISJA MECZÓW FINAŁOWYCH