TVN MEDIA UCZESTNIKIEM I SPONSOREM 9 EDYCJI FORUM IAB 2015

TVN Media prezentuje swoją ofertę podczas 9 edycji IAB 2015, w której obok swojego sztandarowego produktu VOD – Player przedstawia również całość oferty online.

TVN Media zbudował jedna z najsilniejszych propozycji video na rynku. Już w marcu 2015 liczba unikalnych użytkowników oferty zasięgowej TVN Media osiągnęła już 18 mln. Reklamodawcy otrzymują obecnie możliwość szerokiego dotarcia dzięki wykorzystaniu wszystkich obszarów, w których obecne jest TVN Media:

- oferty materiałów filmowych zawartych w serwisie VOD Player, serwisach news and business oraz rozrywkowych opartych głównie o treści grupy TVN,
- stacji reprezentowanych przez TVN Media (Viacom, NC+, The Walt Disney Company Polska).
- partnerów online (x-link, RMFon.pl).

Na Forum IAB TVN Media prezentuje również swoje rozwiązania second screen wchodzące w obszar social tv. Dyrektor ds. Badań i Strategii Produktu Reklamowego, TVN Media Maciej Ziąbrowski odpowiedzialny po stronie biura reklamy TVN Media za współtworzenie strategii rozwoju produktu reklamowego w obszarze on-line i synergii cross-mediowej opowiada dziś o interaktywności pomiędzy ekranami na przykładzie aplikacji second screen przygotowanej pod program „Mam Talent”.