TVN MEDIA SP. Z O.O. ZAWARŁA Z MOTOWIZJA TELEVISON LTD. POROZUMIENIE O SPRZEDAŻY CZASU REKLAMOWEGO
Warszawa – 1 czerwca 2015 r.
TVN Media Sp. z o.o. i Motowizja Televison LTD. podpisały umowę o sprzedaży czasu reklamowego w kanale Motowizja.
Od 1 czerwca 2015 roku, TVN Media pod marką Premium TV, zgodnie z zawartym kontraktem, będzie reprezentować kanał Motowizja w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. Kanał dostępny będzie w ofercie sprzedaży MONO kanał i w pakiecie MIX PLUS.
Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV powiedział: „Portfolio stacji Premium TV poszerza się o wyraziście sprofilowany programowo kanał, dzięki czemu możemy zaoferować naszym klientom dotarcie do atrakcyjnej grupy celowej, chętnie sięgającej do oferty programowej opartej o motoryzację i sporty z nią związane”.
![](/public/upload/news/medium/57bb252aa429b.jpg?v=1471882539)
Krzysztof Mikulski, CEO Motowizja Television LTD komentując podjętą współpracę, powiedział: „Sprzedaż czasu reklamowego to kolejny, ważny krok w rozwoju Motowizji. To konsekwencja dynamicznego rozwoju dystrybucji kanału. Zdobyte fundusze będziemy inwestować w ofertę programową, aby jeszcze bardziej usatysfakcjonować naszych widzów. Cieszę się, że naszym partnerem jest TVN Media – lider na polskim rynku.”
![](/public/upload/news/medium/57bb252b5445e.jpg?v=1471882539)
Motowizja to wyjątkowy kanał motoryzacyjny, który przez 24 godziny na dobę ukazuje pełen obraz świata motoryzacji.
Motowizja to zarówno spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości na dwóch i czterech kołach, jak również niezapomniane spotkania z legendami i klasykami motoryzacji. Motowizja to także sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii DTM i Formuły E, a także relacje z rajdów WRC oraz Volkswagen Golf Cup i GT4. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na wyłączność na platformie nc+ na pozycji 124, w Orange TV – pozycja 136, w jakości HD w Multimedia Polska – kanał 127 oraz w sieci TOYA na kanale 32, a także w innych dobrych sieciach kablowych. Kanał można oglądać 24 godziny na dobę, w całości w polskiej wersji językowej.
Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 55 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w okresie styczeń-kwiecień br. wyniósł 24,4% w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement).
Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o. – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce proponujące nowoczesną komunikację w ogólnopolskiej stacji TVN, kanałach z szerokiej palety Premium TV oraz najbogatszą ofertę jakościowego video on-line. Biuro tworzy zespół specjalistów kreujących nieszablonowe rozwiązania dla swoich klientów.
Kontakt dla mediów:
Emilia Ordon
Dyrektorka Public Relations i Komunikacji Korporacyjnej TVN S.A.
Rzeczniczka prasowa
tel. (+48 22) 856 67 97
e-mail: press@tvn.pl
lub:
Katarzyna Patnaik
PR & Marketing Specialist, Motowizja Sp. z o.o.
tel. (+48) 784561279
e-mail: katarzyna.patnaik@motowizja.pl