TVN Media Sp. z o.o. zawarła z Michał Winnicki Entertainment porozumienie o sprzedaży czasu reklamowego
TVN Media Sp. z o.o. zawarła z Michał Winnicki Entertainment porozumienie o sprzedaży czasu reklamowego w kanałach Power TV i Adventure, należących do Michał Winnicki Entertainment.
Od dnia 1 stycznia 2015 roku, na mocy porozumienia o współpracy, TVN Media pod marką Premium TV będzie reprezentować handlowo Michał Winnicki Entertainment, właściciela kanałów o profilu rozrywkowym Power TV i Adventure, nadawanych w jakości HD. Premium TV będzie reprezentować Michał Winnicki Entertainment w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. Od stycznia 2015 roku w ofercie Premium TV znajdzie się kanał Power TV.
Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV powiedział: „Cieszymy się z decyzji nadawcy kanału Power TV o przekazaniu nam reprezentacji handlowej. Myślę, że swoim doświadczeniem handlowym wzmocnimy pozycję firmy na rynku reklamy telewizyjnej”.
Michał Winnicki, właściciel kanałów Power TV i Adventure HD powiedział: „W dość szybkim czasie mojej firmie udało się zbudować stabilną oglądalność kanału Power TV. W przyszłym roku planujemy dalej dynamicznie rozwijać portfolio kanałów tematycznych, wzmacniając pozycję kanału dokumentalnego Adventure HD i uruchamiając być może jeszcze trzeci kanał. Jestem dumny z faktu, że przy komercjalizacji wszystkich kanałów reprezentować nas będzie najbardziej prestiżowy broker telewizyjny w Polsce.”
Power TV to polski kanał muzyczno-rozrywkowy obecny w dystrybucji kablowo-satelitarnej od listopada 2013 roku w jakości HD. Ponad połowę oferty programowej zajmuje polska muzyka rozrywkowa, a także teledyski z lat 80-tych i 90-tych, poddane cyfrowej rekonstrukcji. Od czerwca 2014 kanał objęty jest monitoringiem Nielsen Audience Measurement i w okresie od czerwca do listopada 2014 roku jego udział w rynku oglądalności telewizyjnej wyniósł 0,08% w komercyjnej grupie celowej (obejmującej osoby w wieku 16-49 lat).
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 48 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w listopadzie br. wyniósł 24,3% w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement).