TVN Media Sp. z o.o. zawarła z Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG porozumienie o sprzedaży czasu reklamowego.
TVN Media Sp. z o.o. zawarła z Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG porozumienie o sprzedaży czasu reklamowego w kanale Romance TV.
Od dnia 1 stycznia 2015 roku, na mocy porozumienia o współpracy, TVN Media pod marką Premium TV będzie reprezentować handlowo Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, właściciela kanału filmowego Romance TV, w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.
Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV powiedział: „Cieszymy się, że od nowego roku portfolio kanałów reprezentowanych handlowo przez Premium TV poszerzy się o stacje Romance TV. To dla nas kolejny wyraz uznania dla kompetencji brokerskich TVN Media oraz kompleksowości oferty Premium TV.”
Tim Werner, CEO Mainstream Networks: powiedział: „Bardzo cieszymy się, że naszym nowym partnerem został TVN Media, lider na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że Romance TV świetnie wpisze się w portfolio kanałów z oferty Premium TV, zwiększając efektywność i jakość sprzedaży czasu reklamowego.”
Romance TV to polskojęzyczny kanał filmowy obecny w dystrybucji kablowo-satelitarnej od 17 grudnia 2010 roku. Oferta programowa kanału składa się z filmów fabularnych, komedii romantycznych oraz seriali. Od kwietnia 2014 kanał objęty jest monitoringiem Nielsen Audience Measurement i w okresie od kwietnia do listopada 2014 roku jego udział w rynku oglądalności telewizyjnej wyniósł ponad 0,2% w komercyjnej grupie celowej (obejmującej osoby w wieku 16-49 lat).
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 48 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w listopadzie br. wyniósł 24,3% w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement).