TVN Media na Forum IAB 2025: wiedza, wartości i cyfrowa przyszłość mediów

Forum IAB to jak co roku jedno z najważniejszych wydarzeń branży marketingu cyfrowego w Polsce. Przyciągnęło uwagę nie tylko ekspertów od reklamy i technologii, ale także mediów. Wśród najbardziej zauważalnych uczestników znalazło się Biuro Reklamy TVN Media, zarówno dzięki interaktywnemu stoisku, jak i inspirującej prelekcji Beaty Biel, News Digital Premium Development Unit Director, TVN Warner Bros. Discovery. 

Stoisko TVN WBD: quiz, nagrody i wiedza o ofercie 

Na terenie Forum IAB uczestnicy mogli odwiedzić nowoczesne stoisko Biura Reklamy TVN Media, które przyciągało uwagę nie tylko estetyką, ale i angażującą formą. Centralnym punktem była interaktywna gra-quiz, w której uczestnicy mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat naszej oferty. Za poprawne odpowiedzi czekały nagrody – od gadżetów, po dostęp do ekskluzywnych treści.  

    Beata Biel: „Nie mówimy Ci, co myśleć – pokazujemy, jak myśleć” 

    Nie zabrakło nas również w agendzie, pierwszego dnia Forum odbyła się prelekcja Beaty Biel, zatytułowana: „+ dla Ciebie, jeśli chcesz zrozumieć media, które nie mówią Ci co myśleć – tylko jak myśleć”. 

    W swoim wystąpieniu Beata Biel zaprezentowała platformę TVN24+ jako cyfrowy produkt premium, który – jak podkreśliła – „w świecie algorytmów, nadmiaru treści i szybkości reakcji, nie upraszcza, lecz zaprasza do myślenia”. Pokazała również jak wyglądał proces powstawania serwisu, a przede wszystkim jaką rolę odegrały w nim opinie samych użytkowników.