Polityka Handlowa 2020
Szanowni Państwo,
W imieniu TVN Discovery oraz Partnerów Premium TV prezentujemy zasady Polityki Handlowej 2020.
Wierzymy, że w nadchodzącym roku zaproponujemy naszym Klientom rozwiązania, które podniosą efektywność oferowanych produktów, zwiększą ich różnorodność i uatrakcyjnią sposób zakupu.
Będziemy konsekwentnie publikować najważniejsze treści własne we wszystkich środowiskach dystrybucji, respektując zróżnicowane potrzeby ich odbiorców. TV i Digital we wspólnych produktach to korzyść z rozszerzenia zasięgu i dostępu do unikalnego, precyzyjnie profilowanego widza. Przewidujemy, że w 2020 opublikowane zostaną wyniki pomiaru oceniającego wartość połączonej komunikacji.
Przyszły rok to także kontynuacja inwestycji w drugą, po TVN, antenę ogólnopolską. TVN7 umożliwi dotarcie do grupy widzów o nieco młodszym profilu. Dlatego naszym celem jest nie tylko zwiększenie oglądalności kanału, ale również dobór treści odpowiadających potrzebom tej grupy. Istotne zmiany w ramówce programowej (w tym wzmocnienie pasmami dotąd obecnymi w TVN) oraz nowe pozycjonowanie kanału, będą wsparciem dla wszystkich oferowanych w nim produktów komunikacyjnych.
Zbudowaliśmy nowe pakiety i produkty Premium TV, aby powiększyć efektywność zakupu. Opracowaliśmy je dla Klientów szukających nie tylko precyzyjnie definiowanych, lecz także szerokich segmentów widowni.
Zależy nam na wszechstronności podejmowanych działań komunikacyjnych, dlatego równoległe inwestycje w obszarach TV i Digital premiowane będą najatrakcyjniejszymi warunkami handlowymi w obrębie obowiązujących klastrów kosztowych.
Bardzo cenimy Państwa zobowiązania, dlatego w nadchodzącym roku tym, którzy zdecydują się na podpisanie rocznych umów do 7 lutego, zostanie przyznany specjalny rabat w wysokości do 4%.
Mamy nadzieję, że prezentowane zmiany stworzą wiele nowych, korzystnych możliwości naszej współpracy.
Zapraszam do rozmów,
Piotr Tyborowicz
Dyrektor Biura Reklamy TVN Media