CYKL #IMAGINATIONDAY: RUSZA TRZECIA EDYCJA WSPÓLNEGO PROJEKTU
TVN MEDIA&SAR
Już po raz trzeci Biuro Reklamy TVN Media oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, uruchamia wspólny projekt – cykl #imaginationday. Jego celem jest propagowanie wiedzy i inspiracji prezentowanych podczas konferencji Imagination Day, jednego z największych wydarzeń branży kreatywnej w Polsce. Regularnie na platformie tv.tvnmedia.pl w sekcji Inspiracje, publikowane będą kolejne z dziewięciu relacji z konferencji.
3 grudnia odbyła się w Warszawie dziewiąta edycja konferencji Imagination Day. Wśród prelegentów po raz kolejny znalazły się utytułowane nazwiska, charyzmatyczni artyści, laureaci prestiżowych nagród oraz dyrektorzy najlepszych światowych firm i agencji kreatywnych. Prezentowane przez nich historie, studia przypadków, nieszablonowe spojrzenie na świat marketingu stanowią źródło wiedzy, a zarazem nieocenione wsparcie i motywację w codziennej pracy branży. Publikacje cyklu #imaginationday przybliżają konkretne case’y oraz sylwetki wyjątkowych ekspertów. Ideą projektu jest szerzenie inspiracji oraz zachęcanie do dyskusji i poszukiwania nowych dróg w komunikacji marketingowej.
W ramach #imaginationday 2019 zaprezentowane zostaną relacje z wystąpień następujących osób ze świata mediów i marketingu:
- Jeff Nelson - Chief Technology Officer, Blavity, Cinchapi Zobacz publikację
- Vasjen Katro - Artist, UI-UX Designer Zobacz publikację
- Pat Stephenson - Founder & Partner, Boys and Girls Zobacz publikację
- Alban Dechelotte - Head of Esports Sponsorships & Business Development, Riot Games Zobacz publikację
- Pia Af Hällström - Creative Director & Partner, Wörks Zobacz publikację
- Amaya Coronado – CEO, LOLA MullenLowe Spain Zobacz publikację
- Chris Chapman - Head of Art, Droga 5 Zobacz publikację
- Tom Goodwin - Head of Innovation, Zenith Zobacz publikację
- Lauren Haberfield - Senior Art Director, BETC Zobacz publikację
Pierwsza publikacja tegorocznej edycji jest już dostępna na stronie https://tv.tvnmedia.pl/imaginationday-19-koncepcje-w-reklamie/
Projekt #imaginationday można na bieżąco śledzić na profilach Facebook @tvnmedia.pl oraz @Imaginationday. Tam pojawią się informacje o kolejnych publikacjach na platformie tv.tvnmedia.pl.
Publikacje wcześniejszych edycji cyklu #imaginationday są dostępne na platformie tv.tvnmedia.pl.