BIURO REKLAMY TVN MEDIA SPONSOREM GŁÓWNYM FORUM IAB 2022
W dniach 7-9 czerwca 2022 odbywa się piętnasta edycja Forum IAB. Mamy przyjemność poinformować, że Biuro Reklamy TVN Media po raz kolejny zostało sponsorem głównym wydarzenia. Forum IAB od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. W tym roku konferencja po raz pierwszy odbędzie się w formule hybrydowej: stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie oraz równolegle poprzez streaming online.
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji Forum IAB jest „Od Nowa. Redefinicja czy Reset.”
W tej edycji przygotowaliśmy dla Państwa aż dwa wystąpienia.
W pierwszym dniu Forum Anna Gumkowska, Grupa TVN oraz Piotr Toczyski, EAAD-Best.eu zaprezentują materiał pt. "Depresja systemu. Co nam covid zrobił z głową". W ramach European Alliance Against Depression prowadziliśmy badania nad zalewem treści o zdrowiu psychicznym w trakcie pandemii. Powstawało coraz więcej porad, wypowiedzi ekspertów oraz inicjatyw związanych z mental health. Wiele marek włączyło się w działania w ramach CSR. Czy to pomogło konsumentom? A może czuli się jeszcze bardziej zagubieni, zaniepokojeni, przygnębieni? Wszyscy znamy dramatyczne statystyki, np. 800 tys. dzieci w Polsce z problemami wymagającymi leczenia psychiatrycznego w samym 2021 roku. Ale co w sytuacji takiej depresji całego systemu może zrobić digital? Pierwszy raz upublicznimy wyniki badania międzynarodowego konsorcjum zajmującego się digital, public mental health z 10 krajów w UE.
W drugim dniu Forum Maciej Ziąbrowski, Grupa TVN z wystąpieniem "Siła dużego ekranu oraz możliwości świata digital: rozwiązania Addressable TV w praktyce. Precyzja dotarcia, marketing oparty o dane, kontrola częstotliwości emisji, optymalizacja w czasie rzeczywistym, czy bezpośrednie mierzenie efektów. Te wszystkie cechy, kojarzone dotychczas ze światem reklamy digital wkraczają w świat telewizji linearnej poprzez rozwiązania Addressable TV. W trakcie wystąpienia pokażemy jak po raz pierwszy w Polsce wdrożyliśmy takie rozwiązania oraz wskażemy dalsze perspektywy rozwoju tego obszaru.
Przez wszystkie trzy dni trwania Forum na odwiedzających stoisko TVN Media czeka również możliwość sprawdzenia swojej wiedzy w specjalnie przygotowanym interaktywnym quizie nt oferty Digital TVN Media, z wykorzystaniem sensorów. Poza dawką wiedzy i możliwością przetestowania interaktywnej formuły opartej o czujniki ruchu, uczestnicy będą mieli możliwość wygrania atrakcyjnych nagród od TVN Media.
W tych dniach pozostajemy również do Państwa dyspozycji i zachęcamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami zespołu sprzedaży, którzy z przyjemnością odpowiedzą na wszelkie pytania i szczegóły związane z ofertą TVN Media.
Więcej, na temat niestandardowego podejścia do innowacyjnych form komunikacji reklamowej w portfolio TVN Media, można znaleźć w tegorocznym wydaniu raportu strategicznego IAB w publikacji „ Addressable TV. Nowa era komunikacji na dużym ekranie."
Zapraszamy serdecznie!