ŚWIATOWY DZIEŃ TELEWIZJI I JUBILEUSZ PROJEKTU TV♥

21-ego listopada obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji ustanowiony przez Organizację Narodów Zjednoczonych.  Tegoroczna dwudziesta piąta  edycja tego globalnego święta skupia się na haśle „Twoja Telewizja”, mając na celu podkreślenie ewolucji telewizji, która w dzisiejszych czasach pełni znacznie szerszą rolę niż tradycyjna telewizja, jaką znamy z przeszłości.

Telewizja jest obecnie medium towarzyszącym widzowi na co dzień, w domu i w podróży, na wszystkich ekranach – dużych i małych – na żywo lub strumieniowo, oferuje doświadczenia zarówno zbiorowe, jak i indywidualne. Jako medium jest w pełni mierzalna, zintegrowana i spersonalizowana.

 „W 25. rocznicę Światowego Dnia Telewizji, nie tylko spoglądamy wstecz na niezachwianą ewolucję telewizji, ale także uważnie patrzymy w przyszłość. Częścią DNA telewizji jest, aby nieustannie przekształcać się i zaspokajać potrzeby naszych czasów, dostarczając widzom, nadawcom i marketerom nowe platformy, nowe możliwości i nowe pomysły. Mając to na uwadze, z niecierpliwością czekamy na kolejne 25 lat i wiele innowacji, które wprowadzi telewizja, aby zapewnić jeszcze bardziej fascynujące wrażenia”zapewnia Katty Roberfroid, Director General, egta.

Przykłady na to, jak istotną rolę telewizja odgrywa w codziennym życiu widzów a tym samym w efektywnym budowaniu komunikacji marek można znaleźć na platformie www.tv.tvnmedia.pl. Światowy Dzień Telewizji to także rocznica platformy, która w tym roku świętuje swoje 5 urodziny i jest częścią projektu tv, powołanego przez TVN Media. Inicjatywie przyświeca udostępnianie wiedzy oraz inspiracji na temat roli telewizji w obecnym ekosystemie mediów.

W bazie publikacji dostępnych na tv.tvnmedia.pl znajduje się już ponad 750 merytorycznych publikacji  udostępnianych cyklicznie co tydzień. Emitowane artykuły poruszają obszary związane z efektywnością inwestycji mediowych, skutecznym dotarciem do grup celowych, czy też z kierunkami rozwoju światowego marketingu.

„Projekt tv.tvnmedia.pl powołaliśmy w odpowiedzi na potrzebę przedstawicieli rynku reklamowego, szukających stałego dostępu do wiedzy i inspiracji na temat zaawansowanej komunikacji marketingowej opartej o efektywność telewizji. Wraz z procesem digitalizacji, dostęp do kontentu telewizyjnego  bardzo silnie ewoluuje tworząc nowe możliwości dla widzów i reklamodawców w ekosystemie mediów. Telewizja nie ogranicza się już do definicji nośnika, ale oznacza swobodny dostęp do najwyższej jakości kontentu o wybranej tematyce, porze i na dowolnym urządzeniu zgodnie z bieżącą potrzebą widza. Jeszcze wczoraj dyskutowaliśmy o innowacji w zakresie możliwości jakie daje HbbTV, podczas gdy już dziś adresowalność telewizji staje się jednym z topowych trendów globalnej komunikacji. Platforma pozwala śledzić je na bieżąco i inspirować do podnoszenia efektywności działań marketingowych naszych Klientów, co bardzo nas cieszy” - mówi Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV, TVN Media.

Kolejny rok działalności platformy to również dalsza współpraca ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. W ramach prowadzonych projektów marketerzy oraz członkowie SAR, związani z Effie Awards, dzielą się swoją wiedzą i opiniami. Cykl #opiniejuroraeffie już po raz piąty gromadzi unikalny kontent towarzyszący polskiej edycji największego konkursu marketingowego na świecie.

Szczegóły projektu tv można śledzić na bieżąco na profilach FacebookInstagram oraz Linkedin Biura Reklamy TVN Media.