„Nowa recepta na nowe potrzeby” - TVN Media i Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska wprowadzają na rynek pakiety content marketingowe dla branży farmaceutycznej
TVN Media i Ringier Axel Springer Polska stworzyły osiem nowych pakietów content marketingowych. Oferta dla branży farmaceutycznej zawiera innowacyjne, angażujące rozwiązania osadzone m.in. w największym w Polsce internetowym serwisie o zdrowiu - Medonet.pl oraz wiodącym porannym programie telewizji TVN - „Dzień Dobry TVN”. Pakiety są już w sprzedaży w ramach oferty obu Biur Reklamy.
Nowa oferta TVN Media i Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska jest odpowiedzią na zmieniające się w pandemii zachowania konsumenckie. Wg raportu KPMG „Nowa rzeczywistość: konsument w dobie COVID-19”, 34 proc. Polaków w czasie pandemii COVID-19 zaczęło kupować online nowe kategorie produktów, w tym leki, produkty lecznicze czy suplementy diety. Równocześnie kategoria „zdrowie i medycyna” wg badania Gemius/PBI zyskała rok do roku aż 1 mln realnych użytkowników (VI-VIII 2020 – VI-VIII 2021).
Oferta content marketingowa TVN Media oraz Ringier Axel Springer Polska jest skonstruowana tak, aby wspierać klientów z branży farmaceutycznej w realizacji czterech głównych celów tj.: edukacja, wizerunek, wsparcie sprzedaży i launch produktu.
W ramach każdego obszaru, klienci mogą wybrać pakiet podstawowy lub rozszerzony. Pakiet podstawowy opiera się przede wszystkim na serwisie Medonet.pl, programie „Dzień Dobry TVN” oraz serwisie Onet Zdrowie. Pakiet rozszerzony dodatkowo oferuje m.in. videocast „Zdrowotok” oraz programy „Gość Medonetu” i „Zdrowie Rano”. Wszystkie pakiety zawierają również intensywne działania w mediach społecznościowych. Wspólne pakiety są dedykowane regularnej sprzedaży i są oferowane klientom przez obydwa Biura Reklamy - TVN Media oraz Ringier Axel Springer Polska.
- Rozbudowana oferta TV&Digital dla branży farmaceutycznej to kolejny krok we współpracy pomiędzy TVN Media a Ringier Axel Springer Polska. Wspólnie stworzyliśmy osiem nowych pakietów content marketingowych, zapewniających niezwykle szeroki zasięg telewizyjno-digitalowy. Nowa oferta to innowacyjne i komplementarne rozwiązania, które łączą profesjonalny kontent zdrowotny z lifestylowym otoczeniem – mówi Izabela Kowalewska, Head of Content Marketing Team w Ringier Axel Springer Polska.
Działania content marketingowe zyskują strategiczne znaczenie wśród narzędzi marketerów, pozwalają na efektywne dotarcie z przekazem w świecie coraz bardziej przytłoczonym szumem informacyjnym. Wspólnie z Ringier Axel Springer Polska wzmacniamy ten obszar, wykorzystując synergię naszych mediów, a jednocześnie odpowiadając na zmieniające się potrzeby klientów sektora farmaceutycznego. Rozwijanie wspólnej oferty pakietowej pomiędzy TVN Media a RASP wynika ze skuteczności naszych dotychczasowych działań – komentuje Kinga Kucharska Dyrektorka ds. Rozwoju Premium Digital w TVN Media.
Oferta pod hasłem „Nowa recepta na nowe potrzeby” zapewnia skuteczne rozwiązania, które stawiają na eksperckość, efektywność oraz brand safety, gwarantując m.in. spójną komunikację cross-mediową, dotarcie do różnych grup docelowych i bezpieczne otoczenie dla prezentowanych przekazów reklamowych.