Influencer Marketing
Łącząc potencjał Social Media z mocą Telewizji & Digital tworzymy skuteczne koncepcje komunikacyjne we współpracy z Influencerami i Talentami TVN Warner Bros. Discovery.
Skutecznie zarządzamy wizerunkiem naszych influencerów i talentów, dzięki czemu możemy sprawnie dopasować Ambasadorów do Marki oraz zagwarantować udział influencerów/talentów w kampaniach i eventach Klienta.
NASZE ZASOBY - INFLUENCERZY
NASZE ZASOBY - TALENTY
BENEFITY:
• NOWOCZESNE STRATEGIE tv+digital w oparciu o ekosystem TVN WBD (własne media, mechanizmy promocyjne, social media, kanały)
• PROJEKTY 360 i SYNERGIA DZIAŁAŃ (współpraca na linii Klient - Talent – Redakcja - Projekt Specjalny)
• WŁASNE ZASOBY: top influencerzy i talenty we współpracy na wyłączność w ramach TVN Warner Bros. Discovery
• EFEKTYWNE I INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA dla klientów w dynamicznie rozwijającym się segmencie.
• KONKURENCYJNE WARUNKI ZAKUPU, selektywne i innowacyjne oferty.
• MOŻLIWOŚĆ ROZLICZANIA W RAMACH PROJEKTÓW SPECJALNYCH realizowanych z TVN Media
Szczegóły dotyczące współpracy w obszarze Influencer Marketingu dostępne w Biurze Reklamy TVN Media. Serdecznie zapraszamy do kontaktu!
CASE STUDY – Martyna Kaczmarek – PODCAST „Ciałość” – Deichmann
CASE STUDY – Martyna Kaczmarek – PODCAST „Ciałość” – Deichmann
CASE STUDY - Martyna Kaczmarek #SzachMat AVON
CASE STUDY - Martyna Kaczmarek #SzachMat AVON
CASE STUDY – KUBA TOMASZCZYK & LIPTON
CASE STUDY – KUBA TOMASZCZYK & LIPTON
CASE STUDY - PACO RABANNE X Notino
CASE STUDY - PACO RABANNE X Notino
CASE STUDY - Cacharel
CASE STUDY - Cacharel
CASE STUDY - Philips Latte GO
CASE STUDY - Philips Latte GO
CASE STUDY - MIŁE WIEŚCI
CASE STUDY - MIŁE WIEŚCI
CASE STUDY - TATUUM
CASE STUDY - TATUUM
CASE STUDY - LAY'S
CASE STUDY - LAY'S
CASE STUDY – Martyna Kaczmarek – PODCAST „Ciałość” – Deichmann
1 / 9
Ruszyliśmy z drugim sezonem video podcastu „Ciałość”. Partnerem drugiej serii #WięcejNiżCiało jest marka Deichmann.
85% Polek ma kompleksy. W pogoni za idealnym wyglądem wykreowanym przez retuszowane zdjęcia, nieinkluzywny kanon piękna i nierealne standardy, zapominamy, że nasze ciało jest naszym domem. Ciało akceptacja pozwala nam na zaakceptowanie swojego ciała takim jakim jest. A jest idealne w swojej niedoskonałości, bo codziennie pozwala nam korzystać z życia. O tym jak tego dokonać jest właśnie podcast #ciałość. Podcast jest pierwszym projektem Fundacji „CIAŁOŚĆ”, której Martyna jest założycielką. Celem fundacji jest działanie na rzecz ciało akceptacji, wsparcia psychologicznego osób doświadczających zaburzeń odżywiania oraz dyskryminacji ze względu na wygląd. Część środków finansowych pozyskanych od Partnera podcastu będzie przeznaczona na cele statutowe fundacji.
Partnerem PODCASTU został serwis gazeta.pl.
Nowe odcinki publikowane są w każdy czwartek w serwisach streamingowych oraz na YouTube TVN FASHION.
CASE STUDY - Martyna Kaczmarek #SzachMat AVON
2 / 9
Marka Avon zapytała między innymi Polki, jakich nierówności, wynikających z nierównego traktowania ze względu na płeć, doświadczają w obszarach finansowych i zawodowych. Aż 86% badanych Polek twierdzi, że stereotypy związane z płcią blokują im równe szanse. W odpowiedzi Avon przygotował inspirującą i przełamującą bariery kampanię #SzachMat.
Ambasadorką akcji została nasza influencerka - Martyna Kaczmarek.
Martyna przygotowała i opublikowała materiały promujące produkty Klienta w swoich social mediach (Instagram i TikTok). Wzięła udział w evencie marki jako prelegentka oraz wystąpiła w lokowaniu w programie „Dzień dobry TVN”. Dodatkowo Klient uzyskał prawa wizerunkowe na serwisy własne oraz wyemitował dedykowanego „Liva” z udziałem Ambasadorki na stronie www Marki.
Materiały stworzone przez Martynę, opublikowaliśmy w social mediach Grupy TVN (W tym na facebooku i instagramie Top Model)
https://dziendobry.tvn.pl/moda-i-uroda/makijaz-i-pewnosc-siebie-jak-dobrac-idealna-pomadke-6809799
https://www.avon.pl/liveshopping
https://www.instagram.com/p/CqAg_t-tlZX/
CASE STUDY – KUBA TOMASZCZYK & LIPTON
3 / 9
Zaprosiliśmy naszego twórcę, zwycięzcę programu Master Chef, Kubę Tomaszczyka do „Projektu Zima” Dzień Dobry TVN. W ramach akcji Influencer pojawił się w miasteczku zimowym Dzień Dobry TVN w strefie Klienta Lipton.
Kuba przygotował w telewizji pyszne śniadanie, którego idealnym dodatkiem była Herbata Lipton.
Przez kilka godzin po nagraniach, Kuba spędził czas z gośćmi miasteczka, serwując im pyszne śniadanie oraz spędzając miły czas na rozmowach.
Lokowanie produktu odbyło się również w programie „Co za tydzień” oraz w social mediach Influencera i Klienta.
CASE STUDY - PACO RABANNE X Notino
4 / 9
Patrycja Sobolewska jako jedyna polska influencerka wyjechała do Paryża na wyjątkową współpracę z Paco Rabanne. Podczas pobytu influencerka poznała historię marki oraz wzięła udział w wyjątkowej Sesji Zdjęciowej, której efekty można zobaczyć na instagramie Patrycji oraz w kampaniach płatnych w social mediach.
https://www.instagram.com/p/CnZqn4lt4pX/
CASE STUDY - Cacharel
5 / 9
Dla Klienta Cacharel TVN wyprodukowało 6 dedykowanych IG REELSÓW oraz 6 dedykowanych TikToków z uczestniczkami programu „Top Model”. Materiały zostały opublikowane na kontach social mediowych influencerek oraz posłużyły jako digitalowy spot reklamowy HEBE promujący zapach „Cacharel”. Dodatkowo komunikacja została wzmocniona przez publikacje wyznaczonych materiałów na instagramie i TikToku Top Model oraz w formie „Short” Video na YouTube TVN FASHION.
https://www.instagram.com/reel/CmOfyhiocGG/
https://www.instagram.com/reel/CmO4oWyDDMd/
https://www.instagram.com/reel/CmOkMasDuhV/
https://www.instagram.com/reel/CmOsSiZoMmT/
https://www.instagram.com/reel/CmO0xd8IZn0/
https://www.instagram.com/reel/CmOccUiv4yn/
CASE STUDY - Philips Latte GO
6 / 9
Z ramienia TVN zaprosiliśmy Dorotę do promocji Philips Latte Go. W ramach działań Talent stacji wziął udział w nagraniach trzech reelsów wyprodukowanych przez TVN i opublikowanych na instagramie Dzień Dobry TVN. Dorota podpromowała również produkt w formie postu i stories w swoich social mediach. Opublikowane materiały wykorzystaliśmy do stworzenia artykułów na stronię CoZaTydzień.tvn.pl oraz DzieńDobryTVN.pl.
https://www.instagram.com/p/ClyvvqEKjXL/
https://www.instagram.com/reel/CmELjS_DbzU/
CASE STUDY - MIŁE WIEŚCI
7 / 9
Marcin Prokop poprowadził program branded content „Miłe wieści” dla marki Milka. W dobie pandemii prowadzący dzielił się z widzami dobrymi wiadomościami. Seria składała się z ośmiu 4-minutowych odcinków emitowanych na głównej antenie TVN, TVN7 oraz Player. Programowi towarzyszyła współpraca ambasadorska z marką Milka w social mediach Talentu.
CASE STUDY - TATUUM
8 / 9
Z okazji 25-lecia marek Tatuum i TVN powstała specjalna kolekcja koszulek. Nasze talenty promują ich sprzedaż, z której cały dochód zostanie przeznaczony na budowę Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, którą Fundacja TVN rozpoczęła w 2020r. W akcji wzięli udział: Paulina Krupińska, Damian Michałowski, Filip Chajzer, Gosia Ohme, Krzysztof Skórzyński, Katarzyna Sokołowska, Patrycja Kazadi, Michał Piróg, Michel Moran oraz finaliści Top Model.
CASE STUDY - LAY'S
9 / 9
Michał Kempa poprowadził wieczór komediowy „Podziel się uśmiechem z Lay’s”. Event był częścią akcji marki, która promowała wspieranie kultury miejskiej poprzez przyłączanie się do zbiórek organizowanych przez Traffic Design. Oprócz
Michała w wydarzeniu brali udział aktorzy Klubu Komediowego. Michał promował również akcję „Podziel się uśmiechem” Lay’s na swoich SM. W czasie akcji zebrano 150 790 zł.