HBB TV

TVN Discovery Polska od 2012 roku prowadzi intensywne prace rozwojowe aplikacji w standardzie HBB TV. W ramach dotychczasowych działań uruchomiliśmy produkcyjnie trzy interaktywne aplikacje dostępne na dwóch ogólnokrajowych multipleksach, a ich średni zasięg tygodniowy wynosi ok 700 tysięcy odbiorników TV. Średnia liczba odsłon generowanych przez nasze produkty przekracza 14 mln tygodniowo. Biorąc pod uwagę dynamikę rozwoju cyfrowego gospodarstw domowych w Polsce oraz pracę producentów odbiorników TV, jesteśmy pewni, że to dopiero początek możliwości. Dodatkowych możliwości upatrujemy  w powiększeniu zasięgu dzięki zmianom legislacyjnym standaryzującym rynek HBB TV w Polsce.

Dzięki przeprowadzeniu testów reklamowych w ostatnim kwartale ubiegłego roku oraz towarzyszących im badań demograficznych zdobyliśmy wiedzę, która pozwoliła przygotować optymalną ofertę reklamową HBB TV.

KATEGORIE PRODUKTOWE HBB TV:

IMAGE:  produkty dedykowane Klientom, którzy prowadzą działania o charakterze wizerunkowym, oferują możliwość przedstawienie produktu i jego zalet /USP w  niestandardowy sposób w środowisku aplikacji HBB TV.

ACTIVATION: produkty oferujące komunikacje opartą o interakcję z użytkownikiem (z wykorzystaniem m.in kodów QR,  mechanizmów quizowych, leadów). Produkty  dedykowane realizacji celów promocyjnych i sprzedaowych marek.

CUSTOM: produkty skierowane do Reklamodawców oczekujących złożonych projektów w oparciu o zdefiniowane lub specjalnie opracowywane  komponenty reklamy HBB TV.

PROFIL WIDZA HBB TV W TVN: widzowie oglądający telewizję HBB TV w TVN to osoby w przedziale  25 – 44 lata,  z wykształceniem wyższym i niepełnym wyższym, posiadające prace na stały etat i  zamieszkujące  miasta powyżej 20 000.

OFERTA HBB TV TVN MEDIA to nowy wymiar interaktywnej reklamy w klasycznej telewizji linearnej:
- połączenie reklamy telewizyjnej z internetową o zasięgu telewizyjnym
- ekskluzywne pozycjonowanie reklamy w kontencie TV ze 100% widocznością przekazu reklamowego
- interaktywność gwarantująca zaangażowanie widza
- kontrola częstotliwości kontaktu