![](/public/upload/news/medium/616fcb605446e.jpg?9b5e526a7a15226fa4775206ab664228)
TVN LIDEREM JESIENNEJ RAMÓWKI
Z 10,5% SHR%!
![](/public/upload/news/medium/616ecccab25c5.jpg?v=1634651339)
Start jesiennej ramówki TVN po raz kolejny przyniósł stacji najwyższy udział w widowni – przez kolejne 7 tygodni września i października TVN był najchętniej oglądaną stacją, tydzień po tygodniu. Co więcej, od początku września TVN odnotowuje wzrost udziałów rok do roku. Udziały w grupie komercyjnej od startu ramówki wniosły 10,5% SHR% w dobie komercyjnej oraz 12,3% SHR% w najbardziej pożądanym pasmie Prime Time, tym samym TVN zdystansował konkurencję i wyprzedził najbliższego rywala aż o 1,8 pp. w DT oraz 3,0 pp. w PT.
![](/public/upload/news/medium/616ecccb0e627.jpg?v=1634651339)
Dzięki komplementarnej ofercie skierowanej do najbardziej pożądanych grup docelowych na rynku, TVN skutecznie przyciąga widownię odpowiadając na niemal wszystkie potrzeby widzów. Od pasma śniadaniowego, poprzez codzienne seriale scripted-docu i pasmo informacyjne, po topowe formaty rozrywkowe i najlepsze filmowe produkcje. Formaty TVN są najchętniej wybierane przez widzów głodnych najświeższych informacji, najwyższej jakości rozrywki i wciągających historii.
![](/public/upload/news/medium/616ecd6b80c2d.jpg?v=1634651499)
Tydzień w TVN rozpoczyna się „Totalnymi remontami Szelągowskiej”. To już trzeci sezon hitu z najbardziej rozpoznawalną projektantką wnętrz w Polsce. Pierwszy odcinek wyemitowany 18 października był liderem w pasmie i osiągnął 11,7% SHR% w grupie komercyjnej oraz 13,3% SHR% w grupie W 16-49 c50k+. We wtorki najchętniej wybieranym przez kobiety, mieszkanki miast formatem jest „Ślub od pierwszego wejrzenia”, osiągając średni udział w tej grupie równy 19,8% SHR%.
![](/public/upload/news/medium/616ecd6bd61e4.jpg?v=1634651500)
W środę najchętniej oglądanym programem jest z kolei „Top Model”, w którym po raz 10. debiutujące modelki i modele rywalizują o swoje miejsce w świecie mody. Program od startu emisji osiągnął 21,4% SHR% w grupie mieszkanek miast, oraz 15,3% SHR% w grupie komercyjnej. Czwartki w telewizji upływają pod znakiem uwielbianych przez widzów „Kuchennych Rewolucji” z niepowtarzalną Magdą Gessler w roli prowadzącej oraz bardzo wysokim średnim wynikiem formatu na poziomie 18,5% SHR% w grupie komercyjnej oraz 21,0% w grupie kobiecej.
![](/public/upload/news/medium/616ecd6c321dd.jpg?v=1634651500)
W soboty pozycja lidera należy do ulubionego talent show widzów, czyli „Mam Talent!”, z nowym prowadzącym Michałem Kempą oraz nowym jurorem Jankiem Klimentem. Tej jesieni, jak dotąd, program osiągnął 16,1% udziału w grupie mieszkanek miast oraz aż 1,9 mln AMR w grupie wszystkich widzów!
10. edycja jednego z najpopularniejszych formatów kulinarnych po raz kolejny dostarcza widzom niezapomnianych emocji i wyjątkowych inspiracji, dzięki czemu w każdą niedzielę o 20:00 to właśnie „MasterChef” jest pierwszym wyborem większości widzów. Format od startu emisji osiąga wysokie wyniki w grupie komercyjnej: 13,7% SHR% oraz kobieciej: 16,6% SHR% (W 16-49 c50k+).
![](/public/upload/news/medium/616ecd6c81acb.jpg?v=1634651500)
Dane: NAM, 01.09-18.10.2021, SHR%, A 16-49, W 16-49 C50K+, A 16-49 c50k+, A4+, 6:00-25:59, 18:00 – 22:59; PREMIERY