![](/public/upload/news/medium/6475a400e1db6.jpg?81237ee7a249f544b037839accb04c11)
BIURO REKLAMY TVN MEDIA SPONSOREM GŁÓWNYM FORUM IAB 2023
W dniach 30-31 maja 2023 odbywa się szesnasta edycja Forum IAB. Biuro Reklamy TVN Media, po raz kolejny z pełnym zaangażowaniem, wspiera tę inicjatywę w roli Sponsora Głównego wydarzenia. Forum IAB to coroczne święto branży marketingu i digital, podczas którego przez dwa intensywne dni blisko 100 wybitnych ekspertów prezentuje najnowocześniejsze trendy i rozwiązania. W tym roku konferencja odbywa się w pełni stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie pod hasłem "2023 mówi: "Sprawdzam! Jaka strategia na «ciekawe czasy»".
W tym roku na scenie Forum IAB prezentujemy Państwu aż trzy wystąpienia z udziałem przedstawicieli TVN Warner Bros. Discovery:
Już 30 maja, podczas sesji plenarnej, na scenie głównej dziennikarz, prezenter, autor książek i producent programów telewizyjnych - Marcin Prokop oraz CHAT GPT-4 w wystąpieniu „Czy AI ma talent? o tym, jak sprawdzić potencjał sztucznej inteligencji i jej zastosowanie w biznesie”
W drugim dniu Forum przedstawiciele TVN Warner Bros. Discovery: Anna Gumkowska, Digital Strategy and Development Director oraz Marcin Choiński, Data & AI Director w prelekcji „Artificial Intelligence revolution in media - quick wins and use cases. How to adapt and not die in 2023.”
Tego samego dnia, na scenie głównej konferencji, w ramach bloku „Trendy. Co powraca i dlaczego, a co nas zaskoczy.”, Magdalena Molak, Strategic Planning & Monetization Director, TVN Warner Bros. Discovery oraz Marcin Wiktorski, Digital Strategy Trends & Inisights Manager, TVN Warner Bros. Discovery w wystąpieniu „Jak wygrać widza w zdezagregowanym świecie video?”
Dla uczestników Forum przygotowaliśmy również dedykowaną strefę TVN Media, w której na odwiedzających czeka interaktywny quiz z wiedzy o ofercie Digital TVN Media, a do wygrania są atrakcyjne nagrody.
![](/public/upload/news/medium/6477b231c98bf.jpg?v=1685566001)
Zachęcamy też do lektury tegorocznego Raportu Strategicznego IAB, na łamach którego odpowiadamy na pytanie: „Czy mariaż technologii online z telewizją zadziałał w Polsce? Co się wydarzyło po komercyjnym uruchomieniu produktu Addressable TV w drugiej połowie ubiegłego roku i co nas czeka w kolejnych miesiącach?” - publikacja autorstwa Eweliny Dworak, Digital Strategic Planning & Monetization Manager, TVN Warner Bros. Discovery.
Zapraszamy serdecznie!
![](/public/upload/news/medium/6477b2321f24d.jpg?v=1685566002)
![](/public/upload/news/medium/6477b23245e46.jpg?v=1685566002)
![](/public/upload/news/medium/6477b231e9cd3.jpg?v=1685566002)