TVN zwycięża w rankingu TOP MARKA 2013 w kategorii TELEWIZJA

TVN po raz kolejny zdobył tytuł TOP MARKI w kategorii telewizja w rankingu najczęściej i najlepiej  opisywanych marek w prasie i w internecie. TVN wygrywa z innymi stacjami telewizyjnymi już od pierwszej edycji badania.


Ranking powstał na bazie badania będącego wspólnym projektem miesięcznika „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. W ramach badania przeanalizowano publikacje o pięciu najczęściej wzmiankowanych brandach z dziesięciu najczęściej opisywanych branż.
Zestawienia powstały na podstawie analizy ok. 230 tys. publikacji prasowych z okresu lipiec 2012–czerwiec 2013 roku oraz materiałów redakcyjnych umieszczonych w drugim kwartale br. na ok. 5 mln serwisów i portali internetowych. Dotyczyły one branż: motoryzacyjnej, energetycznej, telewizyjnej, bankowej, radiowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, sieci handlowych, telefonów GSM i artykułów spożywczych.


Liderami sektorowych rankingów zostali:
•    TVN (telewizja)
•    Volkswagen (motoryzacja)
•    PGE Polska Grupa Energetyczna SA (energetyka)
•    PKO Bank Polski SA (banki)
•    PZU (ubezpieczenia)
•    iPhone (telefony GSM)
•    Red Bull (art. spożywcze).