![](/public/upload/news/medium/5ae9b78bbeb68.jpg?2bedc68600c2c2e84f36c396d008927e)
TVN ZNÓW WYGRYWA Z KONKURENCJĄ
TVN był najchętniej oglądaną telewizją w Polsce w kwietniu br. Stacja wygrała z konkurencją w niemal każdej grupie docelowej, szczególnie w grupach kobiecych, wielkomiejskich i z wyższymi dochodami.
![](/public/upload/news/medium/5ae9b78bd7700.jpg?v=1525266315)
Kolejny miesiąc z rzędu do najpopularniejszych propozycji TVN należały programy kulinarne i rozrywkowe. „Kuchenne rewolucje” regularnie oglądało 2,5 mln Polaków, co przełożyło się na 26,3-procentowy udział w grupie 16-49. Natomiast „MasterChef Junior” przyciągał przed telewizory przeszło 2 mln widzów, osiągając średnio 18,3% udziału w grupie 16-49. „Milionerzy” byli nadal najchętniej oglądanym teleturniejem w Polsce – najpopularniejszy odcinek obejrzało prawie 2,7 mln osób (SHR 16-49: 19,8%). Wśród produkcji serialowych najwięcej widzów przyciągały „Na Wspólnej” (SHR: 17,1%) i „Diagnoza” (SHR: 16,8%). Ze średnią oglądalnością na poziomie 2,5 mln osób (SHR 16-49: 21,4%), „Fakty” utrzymały w kwietniu pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych.