TVN wygrał z konkurencję w weekend

W pierwszy weekend września TVN zanotował najwyższy udział na rynku zarówno w ciągu całej doby, jak i w peak time’ie.

W ciągu doby od 6:00 do 25:59 share TVNu wyniósł 15,7% w grupie komercyjnej. Drugie miejsce zajął Polsat z wynikiem 12%, TVP1 i TVP2 osiągnęły udziały na poziomie 10,7%. W peak time’ie z kolei share TVNu sięgnął poziomu 20,6%, Polsatu zaś był o 6,8 p.p. niższy.

Mamy też za sobą pierwsze ważne premiery oraz „Wielki Mecz. Politycy kontra Gwiazdy TVN”.
Ratingi „Mam talent” oraz reality show „Masterchef sięgnęły poziomu 8,9% w grupie komercyjnej. Oba formaty były najlepsze w swoich pasmach. Co więcej, „Masterchef” pokonał emitowany w tym samym czasie „Must be the music”, którego oglądalność wyniosła 7,8%. „Wielki Mecz…” uzyskał rating 4,8% w grupie komercyjnej, a share TVNu podczas trwania meczu sięgnął 22,6%.

W tym tygodniu przed widzami jeszcze m.in. premiery seriali – „Lekarze”, „Prawo Agaty” i „Julia” oraz kolejne sezony popularnych programów rozrywkowych jak „Kuchenne rewolucje” czy „Perfekcyjna Pani Domu”.