TVN PO RAZ DZIEWIĄTY NAJMOCNIEJSZĄ MARKĄ MEDIALNĄ W POLSCE

TVN jest najmocniejszą marką medialną w Polsce – wynika z jubileuszowej, dziesiątej edycji Rankingu Polskich Marek, który publikuje dziennik „Rzeczpospolita".

 

W opublikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita” rankingu mocy marek telewizja TVN została uznana za najmocniejszą markę w kategorii „media i wydawnictwa”. TVN została doceniona za siłę swojej marki, jej postrzeganą wartość, prestiż, jakość i świadomość marki.

 

W komentarzu do rankingu podkreślano znaczenie najwyższej pozycji TVN w zestawieniu w kontekście trudnych dla sektora mediów czasów kryzysu. Doceniono skuteczną strategię stacji polegającą na kontynuacji dobrze sprawdzających się formatów (m.in. „Masterchefa”, „Perfekcyjnej pani domu” czy ‘Kuchennych rewolucji”) przy jednoczesnych inwestycjach w programowe nowości, ze szczególnym uwzględnieniem ramówek stacji tematycznych należących do TVN (m.in. TTV, TVN7).

 

Według autorów rankingu do sukcesu TVN przyczyniła się umiejętnie i skutecznie realizowana koncepcja pozyskiwania oraz kreowania własnych gwiazd, których obecność na antenie TVN zapewnia stacji sukcesy także na rynku reklamowym. Zwrócono również uwagę na to, iż na popularność marki TVN wpływają także działania podejmowane w internecie, tj. konsekwentna rozbudowa serwisu wideo na żądanie TVN Player w oparciu o własne produkcje TVN.

W zestawieniu znalazły się jeszcze dwie inne marki należące do TVN – TVN24 (pozycja 7.) oraz TVN7 (11.).

 

Marek Szafarz, Dyrektor Działu Marketingu TVN, powiedział:Zwycięstwo TVN i pozycja najsilniejszej marki medialnej w Polsce to dla nas powód do ogromnej satysfakcji. Jak silną polską marką jest TVN pokazuje też jednak to, iż nie jest to jednorazowy laur, ale długoletnia obecność na szczycie zestawienia. Wygrywamy po raz dziewiąty w dziesięcioletniej historii rankingu,
co świadczy o wypracowanej przez nas kompetencji zarządzania produktem telewizyjnym i marką mimo zmieniającego się otoczenia oraz coraz liczniejszej i intensywniejszej konkurencji w branży medialnej
”.

 

Ranking polskich marek 2013 został sporządzony na podstawie badań konsumentów, które na zlecenie dziennika „Rzeczpospolita” przeprowadziła firma Millward Brown SMG/KRC.

 

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Emilia Ordon
Dyrektor Public Relations i Komunikacji Korporacyjnej TVN S.A.
tel. (+48 22) 856 67 97
e-mail: press@tvn.pl