TVN nowym liderem
Nowym liderem rynku telewizyjnego w okresie od 3 do 9 września br. została stacja TVN. Jej udział wzrósł o 2,46 pkt. proc. do 14,96 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w rynku wzrósł o 0,08 pkt. proc. do 14,46 proc. Na ostatnie miejsce podium spadł Polsat z wynikiem na poziomie 13,43 proc. (w górę o 0,62 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,45 proc., wzrost o 1,55 pkt. proc.).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) także na pozycję lidera awansowała TVN, która zyskała tutaj 2,66 pkt. proc. do 16,22 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, pomimo wzrostu udziału o 0,67 pkt. proc. do 15,36 proc. Z kolei na trzecie miejsce awansowała TVP2 (11,09 proc., wzrost aż o 1,55 pkt. proc.).