Top Model: Nowe możliwości TVN w Influencer Marketingu
11 edycja „Top Model” nabiera tempa! Za nami pierwszy etap, czyli castingi w których Jurorzy (w składzie: Joanna Krupa, Katarzyna Sokołowska, Marcin Tyszka i Dawid Woliński) wyłonili finałową czternastkę uczestników. Aspirujący modele przez najbliższe tygodnie powalczą o wyjazd na prestiżowy Fashion Week oraz nagrodę główną.
Szczęśliwcy, którzy będą mieli szansę spełnić swoje marzenia to: Aleksandra Helis (zdobywczyni złotego biletu), Borys Barchan, Weronika Pawelec, Michalina Wojciechowska, Marcelina Zetler, Klaudia Nieścior, Martyna Kaczmarek, Maciej Skiba, Karolina Kuracińska, Adriana Hyzopska, Natalia Woś, Krystian Embradora, Adrian Nkwamu oraz Filip Ferner.
Widzowie mogą śledzić postępy uczestników w każdą środę o godzinie 21:35 na antenie TVN oraz w serwisie Player.pl.
Finałowa czternastka „Top Model” nawiązała wyłączną współpracę w zakresie swoich kanałów socialmediowych (Instagram, TikTok, YouTube) oraz wizerunku (tzw. influencer marketing) z TVN S.A.
Jest to już trzecia edycja, w której stosowana jest tego typu praktyka!
Do tej pory na stałe zaufali i pozostali związani z TVN S.A. uczestnicy poprzednich edycji, w tym m.in.: Patrycja Sobolewska, Mariusz Jakubowski, Karolina Płocka (z 9 edycji „Top Model”) oraz Nicole Akonchong, Julia Sobczyńska, Weronika Zoń, Arkadiusz Pydych, Kacper Orenkiewicz (z 10 edycji „Top Model”).
TVN MEDIA Sp. z o.o. przeprowadziło setki kampanii influencerskich z udziałem uczestników programu „Top Model”. Dzięki zasobom w postaci telewizji oraz digitalu – możemy crossować influencerów z mediami własnymi.
Zaufały nam między innymi takie marki jak: CCC, Coca-Cola, Dyson, Orbit, Modivo, Paco Rabanne, Hugo Boss, Adidas, Ferrero, Lego, L’oreal, Reserved, Kazar, Douglas, Este Lauder, MylaQ, Pandora, Apart, YES, Swarovski, Braun, Philips, Esky.pl.
W celu nawiązania współpracy zapraszamy do kontaktu z opiekunem w biurze reklamy TVN MEDIA Sp. z o.o. lub mailowo: krystian_sikora@discovery.com.